NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شاب عشريني عايز واحدة

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
17 مايو 2022
المشاركات
70
مستوى التفاعل
38
نقاط
39
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
هاي
انا علي ٢٠ سنة من القاهرة
القصة بدأت معايا من سنة كدا
كنت بكلم صحبي في التليفون و كنت فاضح الكاميرا عادي لقيت ماما جت و كانت بتكلمني و هي لابسة قميص نوم شفاف مش مغطي حاجة و كل حاجة باينة من جسمها زي الي في الصورة دي بس الفرق ان حلماتها كبيرة و لونهوم اسود و مكانتش لابسة اندر ياعني كسها كان باين
المهم قاعدة تتكلم معايا حاوالي خمس دقايق و انا ناسي اني فاتح الكاميرا و هي لابسة كدا لغيت ما اخت بالي روحت قافل الكاميرا و خلصت كلام معاها و هي مشيت بعد مامشيت انا ماكنتش عارف اقول اية لصحبي فقولت اعمل ولا اكن حاجة حصلت و بلفعل عملت كدا و هو عمل نفسو مش واخد بالو بعد الي حصل دا بيوم نزلت اقابل صحبي عادي بس اتأخرت علية شوية و لما وصلتلو لقيتو بيقولي اية ياعم كل دا تأخير قولتلو معلش ولله الطريق كان زحمة لقيتو بيقولي ماشي ياعم بس لوحصلت تاني هانيك امك في كسها الكبير الي شوفتو امبارح
انا اتخضيت و قولتلو انت كنت واخد بالك لقيتو بيقولي احا دي امك بطل دي عليها حلمات عايز ارضع منها للصبح انا لقيت زبي وقف و قولتلو ممكن ماتقولش لحد لقيتو بيقولي ماشي بس تسمع كلامي قولتلو في اية قالي عايز اشوف امك بقميص النوم تاني قولتلو انت عبيط و قاعدنا نتخانك لغيت لقيتو بيطلع تليفونو و وراني فيديو كان مصور ماما امبارح لقيتو بيقوليلي ها هاتسمع الكلام ولا اوري لي اصحبنا كلها قولتلو ماشي نتكلم تاني بليل و اوريك قالي لا انا عايز اشوفها علي الحقيقة قولتلو انت اتجننت قاعد يستفزني بي الفيديو قولتلو ماشي تعالة معايا البيت اول مادخلت من باب البيت قولتلو ادخل يا احمد و انا عارف انها علي طول بتلبس كدا في البيت اول مادخل لقاها كداو ماما كانت واخدة راحتها و كسها كان باين اوي لقيت احمد بيقولها ازيك ياطنط و هي مش واخده بالها انها لابسة كدا وسلامت علية و اختو و دخلنا الاوضة اول ما دخل لقيتو بيطلع زبو و عمال يضرب عشرة انا اتفاجت قولتلو خلاص هات الفيديو امسحو قالي لا لسا قولتلو لسا اية تاني قالي عايز ارضع قولتلو لا قالي خلاص ماشي و كان بيطلع الموبيل علشان يبعت الفيديو علي الجروب قولتلو خلاص ماشي هاتعمل كدا ازاي قالي ملكش داعوة وديني الحمام و ارجع الاوضة تاني قولتلو ماشي بعد مادخلت الوضة بشوية سمعت ماما عمالة تقول اه اه اه و صوت نيك و بعد خمس دقايق كدا اقيت احمد بينده روحت طلعتلو اول ما طلعت شوفت مانظر عمري ما هانسة لقيت ماما نايمة علي الكانبة و بزازها كلها طالعة من قميص النوم و كسها غرقان لبن لقيتو بيقولي الحس اللبن و انا كنت خايف لقيت ماما بتقولي الحس ياعلي يالا روت نازل لحس و كان احلي احساس في حياتي

لو عجبتكو اكتبولي كمل
D83150C4 7827 494F 8999 E5E3999B94E2


في الجزي الاول خلص لما نزلت الحس اللبن من كسمي و بعد كدا صحبي لبس و مشي
بعد ما مشي ماما دخلت تاخد دش و بعد كدا دخلت عليا الاوضة و قعدة تتكلم معايا و تقولي معلش اني خلاتك تلحس اللبن و انا قولتلها لا انا اشف اني سبتك تتناكي و هي تقولي يالا الي حصل و الموضع خلص و كل واحد نام
تاني يوم صحيت من النوم لقيت ماما لابسة قميص نوم و صاحية مبسوطة و بتحضر الفطار و لقتها بتقولي خلي صحبك يجي يتعشي معانا قولتلها حاضر المهم جت الساعة ٧ بليل و باب البيت خبط لقيت ماما قالتلي انا الي هافتح وكانت لابسة قميص النوم اول ما فتحت سمعت صوت بوس و هو كان غالبان بيضربها علي طيزها
و جبلها قميص نوم زي دا كدا راحت ماما باستو و قالتلو شكرا ياقلبي راح قايلها انا عايز اشوفك بي النهاردة قامت داخلت لابستو و اول ماطلعت كان شكلها يجنن عليها لقيتو قام و راح مطلع بزازها من القميص زي الي فصورة كدا و راح راضع من حلماتها و راح شايلها و راح علي الكنية فضل يبوس فيها و يرضع و بعد كدا طلع زبة و خلاها تمص في و لقيت ماما بتقولي تعالة امصلك انت كمان و خلتها تموصلي و هي بتموصلي احمد نزل علي كسمي و فضل يرزع فيها و هي موجوعة و انا روحت نازل الحس مابين زب احمد و كسمي و كان احساس حلو اوي لغيت ما احمد خلة امي تعمل الدوجي استيل و انا نزلت تحت امي و هي بتتناك ارضع من بزازها و فضلنا علي الوضع دا لغيت ما احمد جابهوم علي بزازها و روحت عملت زي المرا الي فاتيت و لحست اللبن من بزازها و بعد كدا قومنا اتعشينا و ماما اتعشيت و هي ماليانة لبن و اخديت رقم احمد

ي الجزء التاني خلص لما ماما اكلت و هي عليها اللبن و اخديت رقم احمد
بعد ما احمد ماشي لقيت ماما بتقولي انت زعلان
قولتلها لا يا ماما
قالتلي امال مالك ماضايق لية
قولتلها بتصعبي علية و انتي بتصوتي و بتتوجعي و بكون عايز اساعدك
قالتلي انا بحب كدا و لو انت عايز تساعد تعالة ورايا
لقتها قامت ودخلت الاوضة روحت وراحها لقتها فتحت الدولاب و طلعت منو قميص نوم ابيض و شفافا و اندر فتلة
وقالتلي اية رائك في الطقم دا
قولتلها حلو اوي دا هاتلبسي لي احمد المرا الجاية
قالتلي لا انت هاتلبسو مش انا
انا اتفاجئة و قولتلها لا طبعان انا راجل ماينفعش اللبس كدا
راحت ضحكة ضحكة تاريقة و قالتلي مش انت كنت عايز تساعدني
قولتلها اه
قالتلي خلاص اقلع هدومك و البس دول
روحت قلعت هدومي و فعلان لبست قميص النوم وقولتلها اية رائيك
قالتلي حلو اوي عليكي
انا استغربت انها بتكلمني علي اني بنت بس قولت اتلغبتت
راحت قالتلي البسي دا
قولتلها لا
قالتلي لية
قولتلها انا عايز الفتلة الي انتي لابسة
راحت قالعة الفتلة
اول ما مسكتة روحت شامة و لحست اللبن من علية و بعد كدا لبستة
كان احلي احساسا الفتلة كان كبير عليا هتا لما زبي وقف و كان احساسو حلو اوي
لقيت ماما قالتلي اية رائيك
قولتلها حلو اوي يا ماما
قالتلي ما هو باين علي زبك يالبوة
راحت حطة ايدها علي زبي لقتني جبتوهم علي طول راحت ضحكة وقالتلي طب يالا ننام
نمنا جمب بعض بي قمصان النوم ماحستش بنفسي غير لما صحيت وهي ماكنتش جانبي قومت من علي السرير علشان اشوفها فين دخلت المطبخ لقيتها هي و البواب كان بيغير الانبوابة وانا داخل علية بقميص النوم و ماما واقفة مش عارفة تقول اية
لقيت البواب بيقولي اية ياباشا الي انت لابسة دا لقيت ماما راضيت علية و بتقولو معلش اصل ابني متعوض ينام كدا قالها ومالو ياهانم و سكت شوية و لقيتو بيقولها هو القميص دا بتاعك يامدام
راحت راضيت علية اه
قالها امال انتي كنتي نايمة بي اية
قالتلو بقميص تاني ما انا عندي كتير
قالها طب عايز اشوفك بي واحد
قالتلو حاضر هاخوش اللبس و قالتلي خليك مع محمود قولتلها حاضر
اول ما ماما ماشيت لقيت محمود قرب عليا و حك زبو في طيزي احساس زبو كان كبير و لقيتو راح ضربني علي طيزي و شدني من الفتلة جامد روحت مصوت و حسيت اني اتفتحت راح صايبني وقلع الجلابية الي كان لابسة و مكنش لاب حاجة تحتها
اول ماقلها شوفت زبو عجبني اوي كان كبير و اسمر لقيتو بيقولي عجبك قولتلو اه راح قالي طب روح نادي امك روحت لي ماما لقتها جاية الطرقة و بتقولي اية الي جابك اولتلها انو قالي اناديي قالتلي انا جاية اهو
اول مادخلت المطبخ لقيتو ماسك زبو بيلعب بي
اول ما شافت زبو حسيت انو عجبها
وهو قالها قميص النوم هايكل منك هطة
قالتلو شكرا
قالي امك بقرا
راحت هي استغربت و قالتلو بقرا
قالها اه البزاز و الحلمات دول رضعو كتير زي البقر
قالتلو ياعني مش عجبينك
قالها انا بعشق الحلمات السودا وراح مقرب منا
لو عايزين الجزء الرابع اكتبو كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Messiw، Reyad Zz و ahlawy77
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Karim Mo7amed و ahlawy77
كمل يا ابن المتناكه . الجزء التانى اعتقد حينيكك انت .
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
كمل
ماشي
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
شكرا .
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
هاي
انا علي ٢٠ سنة من القاهرة
القصة بدأت معايا من سنة كدا
كنت بكلم صحبي في التليفون و كنت فاضح الكاميرا عادي لقيت ماما جت و كانت بتكلمني و هي لابسة قميص نوم شفاف مش مغطي حاجة و كل حاجة باينة من جسمها زي الي في الصورة دي بس الفرق ان حلماتها كبيرة و لونهوم اسود و مكانتش لابسة اندر ياعني كسها كان باين
المهم قاعدة تتكلم معايا حاوالي خمس دقايق و انا ناسي اني فاتح الكاميرا و هي لابسة كدا لغيت ما اخت بالي روحت قافل الكاميرا و خلصت كلام معاها و هي مشيت بعد مامشيت انا ماكنتش عارف اقول اية لصحبي فقولت اعمل ولا اكن حاجة حصلت و بلفعل عملت كدا و هو عمل نفسو مش واخد بالو بعد الي حصل دا بيوم نزلت اقابل صحبي عادي بس اتأخرت علية شوية و لما وصلتلو لقيتو بيقولي اية ياعم كل دا تأخير قولتلو معلش ولله الطريق كان زحمة لقيتو بيقولي ماشي ياعم بس لوحصلت تاني هانيك امك في كسها الكبير الي شوفتو امبارح
انا اتخضيت و قولتلو انت كنت واخد بالك لقيتو بيقولي احا دي امك بطل دي عليها حلمات عايز ارضع منها للصبح انا لقيت زبي وقف و قولتلو ممكن ماتقولش لحد لقيتو بيقولي ماشي بس تسمع كلامي قولتلو في اية قالي عايز اشوف امك بقميص النوم تاني قولتلو انت عبيط و قاعدنا نتخانك لغيت لقيتو بيطلع تليفونو و وراني فيديو كان مصور ماما امبارح لقيتو بيقوليلي ها هاتسمع الكلام ولا اوري لي اصحبنا كلها قولتلو ماشي نتكلم تاني بليل و اوريك قالي لا انا عايز اشوفها علي الحقيقة قولتلو انت اتجننت قاعد يستفزني بي الفيديو قولتلو ماشي تعالة معايا البيت اول مادخلت من باب البيت قولتلو ادخل يا احمد و انا عارف انها علي طول بتلبس كدا في البيت اول مادخل لقاها كداو ماما كانت واخدة راحتها و كسها كان باين اوي لقيت احمد بيقولها ازيك ياطنط و هي مش واخده بالها انها لابسة كدا وسلامت علية و اختو و دخلنا الاوضة اول ما دخل لقيتو بيطلع زبو و عمال يضرب عشرة انا اتفاجت قولتلو خلاص هات الفيديو امسحو قالي لا لسا قولتلو لسا اية تاني قالي عايز ارضع قولتلو لا قالي خلاص ماشي و كان بيطلع الموبيل علشان يبعت الفيديو علي الجروب قولتلو خلاص ماشي هاتعمل كدا ازاي قالي ملكش داعوة وديني الحمام و ارجع الاوضة تاني قولتلو ماشي بعد مادخلت الوضة بشوية سمعت ماما عمالة تقول اه اه اه و صوت نيك و بعد خمس دقايق كدا اقيت احمد بينده روحت طلعتلو اول ما طلعت شوفت مانظر عمري ما هانسة لقيت ماما نايمة علي الكانبة و بزازها كلها طالعة من قميص النوم و كسها غرقان لبن لقيتو بيقولي الحس اللبن و انا كنت خايف لقيت ماما بتقولي الحس ياعلي يالا روت نازل لحس و كان احلي احساس في حياتي

لو عجبتكو اكتبولي كمل مشاهدة المرفق 285040
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
تم اضافه الجزء الثالث

هنا موضوعك الوحيد للقصه دي اي جزء جديد حطه في تعليق وابعتلنا في (دمج القصص ) علشان نضيفه

اتمني متفتحش موضوع جديد بجزء جديد
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
كمل يسطا
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
هاي
انا علي ٢٠ سنة من القاهرة
القصة بدأت معايا من سنة كدا
كنت بكلم صحبي في التليفون و كنت فاضح الكاميرا عادي لقيت ماما جت و كانت بتكلمني و هي لابسة قميص نوم شفاف مش مغطي حاجة و كل حاجة باينة من جسمها زي الي في الصورة دي بس الفرق ان حلماتها كبيرة و لونهوم اسود و مكانتش لابسة اندر ياعني كسها كان باين
المهم قاعدة تتكلم معايا حاوالي خمس دقايق و انا ناسي اني فاتح الكاميرا و هي لابسة كدا لغيت ما اخت بالي روحت قافل الكاميرا و خلصت كلام معاها و هي مشيت بعد مامشيت انا ماكنتش عارف اقول اية لصحبي فقولت اعمل ولا اكن حاجة حصلت و بلفعل عملت كدا و هو عمل نفسو مش واخد بالو بعد الي حصل دا بيوم نزلت اقابل صحبي عادي بس اتأخرت علية شوية و لما وصلتلو لقيتو بيقولي اية ياعم كل دا تأخير قولتلو معلش ولله الطريق كان زحمة لقيتو بيقولي ماشي ياعم بس لوحصلت تاني هانيك امك في كسها الكبير الي شوفتو امبارح
انا اتخضيت و قولتلو انت كنت واخد بالك لقيتو بيقولي احا دي امك بطل دي عليها حلمات عايز ارضع منها للصبح انا لقيت زبي وقف و قولتلو ممكن ماتقولش لحد لقيتو بيقولي ماشي بس تسمع كلامي قولتلو في اية قالي عايز اشوف امك بقميص النوم تاني قولتلو انت عبيط و قاعدنا نتخانك لغيت لقيتو بيطلع تليفونو و وراني فيديو كان مصور ماما امبارح لقيتو بيقوليلي ها هاتسمع الكلام ولا اوري لي اصحبنا كلها قولتلو ماشي نتكلم تاني بليل و اوريك قالي لا انا عايز اشوفها علي الحقيقة قولتلو انت اتجننت قاعد يستفزني بي الفيديو قولتلو ماشي تعالة معايا البيت اول مادخلت من باب البيت قولتلو ادخل يا احمد و انا عارف انها علي طول بتلبس كدا في البيت اول مادخل لقاها كداو ماما كانت واخدة راحتها و كسها كان باين اوي لقيت احمد بيقولها ازيك ياطنط و هي مش واخده بالها انها لابسة كدا وسلامت علية و اختو و دخلنا الاوضة اول ما دخل لقيتو بيطلع زبو و عمال يضرب عشرة انا اتفاجت قولتلو خلاص هات الفيديو امسحو قالي لا لسا قولتلو لسا اية تاني قالي عايز ارضع قولتلو لا قالي خلاص ماشي و كان بيطلع الموبيل علشان يبعت الفيديو علي الجروب قولتلو خلاص ماشي هاتعمل كدا ازاي قالي ملكش داعوة وديني الحمام و ارجع الاوضة تاني قولتلو ماشي بعد مادخلت الوضة بشوية سمعت ماما عمالة تقول اه اه اه و صوت نيك و بعد خمس دقايق كدا اقيت احمد بينده روحت طلعتلو اول ما طلعت شوفت مانظر عمري ما هانسة لقيت ماما نايمة علي الكانبة و بزازها كلها طالعة من قميص النوم و كسها غرقان لبن لقيتو بيقولي الحس اللبن و انا كنت خايف لقيت ماما بتقولي الحس ياعلي يالا روت نازل لحس و كان احلي احساس في حياتي

لو عجبتكو اكتبولي كمل مشاهدة المرفق 285040

في الجزي الاول خلص لما نزلت الحس اللبن من كسمي و بعد كدا صحبي لبس و مشي
بعد ما مشي ماما دخلت تاخد دش و بعد كدا دخلت عليا الاوضة و قعدة تتكلم معايا و تقولي معلش اني خلاتك تلحس اللبن و انا قولتلها لا انا اشف اني سبتك تتناكي و هي تقولي يالا الي حصل و الموضع خلص و كل واحد نام
تاني يوم صحيت من النوم لقيت ماما لابسة قميص نوم و صاحية مبسوطة و بتحضر الفطار و لقتها بتقولي خلي صحبك يجي يتعشي معانا قولتلها حاضر المهم جت الساعة ٧ بليل و باب البيت خبط لقيت ماما قالتلي انا الي هافتح وكانت لابسة قميص النوم اول ما فتحت سمعت صوت بوس و هو كان غالبان بيضربها علي طيزها
و جبلها قميص نوم زي دا كدا راحت ماما باستو و قالتلو شكرا ياقلبي راح قايلها انا عايز اشوفك بي النهاردة قامت داخلت لابستو و اول ماطلعت كان شكلها يجنن عليها لقيتو قام و راح مطلع بزازها من القميص زي الي فصورة كدا و راح راضع من حلماتها و راح شايلها و راح علي الكنية فضل يبوس فيها و يرضع و بعد كدا طلع زبة و خلاها تمص في و لقيت ماما بتقولي تعالة امصلك انت كمان و خلتها تموصلي و هي بتموصلي احمد نزل علي كسمي و فضل يرزع فيها و هي موجوعة و انا روحت نازل الحس مابين زب احمد و كسمي و كان احساس حلو اوي لغيت ما احمد خلة امي تعمل الدوجي استيل و انا نزلت تحت امي و هي بتتناك ارضع من بزازها و فضلنا علي الوضع دا لغيت ما احمد جابهوم علي بزازها و روحت عملت زي المرا الي فاتيت و لحست اللبن من بزازها و بعد كدا قومنا اتعشينا و ماما اتعشيت و هي ماليانة لبن و اخديت رقم احمد

ي الجزء التاني خلص لما ماما اكلت و هي عليها اللبن و اخديت رقم احمد
بعد ما احمد ماشي لقيت ماما بتقولي انت زعلان
قولتلها لا يا ماما
قالتلي امال مالك ماضايق لية
قولتلها بتصعبي علية و انتي بتصوتي و بتتوجعي و بكون عايز اساعدك
قالتلي انا بحب كدا و لو انت عايز تساعد تعالة ورايا
لقتها قامت ودخلت الاوضة روحت وراحها لقتها فتحت الدولاب و طلعت منو قميص نوم ابيض و شفافا و اندر فتلة
وقالتلي اية رائك في الطقم دا
قولتلها حلو اوي دا هاتلبسي لي احمد المرا الجاية
قالتلي لا انت هاتلبسو مش انا
انا اتفاجئة و قولتلها لا طبعان انا راجل ماينفعش اللبس كدا
راحت ضحكة ضحكة تاريقة و قالتلي مش انت كنت عايز تساعدني
قولتلها اه
قالتلي خلاص اقلع هدومك و البس دول
روحت قلعت هدومي و فعلان لبست قميص النوم وقولتلها اية رائيك
قالتلي حلو اوي عليكي
انا استغربت انها بتكلمني علي اني بنت بس قولت اتلغبتت
راحت قالتلي البسي دا
قولتلها لا
قالتلي لية
قولتلها انا عايز الفتلة الي انتي لابسة
راحت قالعة الفتلة
اول ما مسكتة روحت شامة و لحست اللبن من علية و بعد كدا لبستة
كان احلي احساسا الفتلة كان كبير عليا هتا لما زبي وقف و كان احساسو حلو اوي
لقيت ماما قالتلي اية رائيك
قولتلها حلو اوي يا ماما
قالتلي ما هو باين علي زبك يالبوة
راحت حطة ايدها علي زبي لقتني جبتوهم علي طول راحت ضحكة وقالتلي طب يالا ننام
نمنا جمب بعض بي قمصان النوم ماحستش بنفسي غير لما صحيت وهي ماكنتش جانبي قومت من علي السرير علشان اشوفها فين دخلت المطبخ لقيتها هي و البواب كان بيغير الانبوابة وانا داخل علية بقميص النوم و ماما واقفة مش عارفة تقول اية
لقيت البواب بيقولي اية ياباشا الي انت لابسة دا لقيت ماما راضيت علية و بتقولو معلش اصل ابني متعوض ينام كدا قالها ومالو ياهانم و سكت شوية و لقيتو بيقولها هو القميص دا بتاعك يامدام
راحت راضيت علية اه
قالها امال انتي كنتي نايمة بي اية
قالتلو بقميص تاني ما انا عندي كتير
قالها طب عايز اشوفك بي واحد
قالتلو حاضر هاخوش اللبس و قالتلي خليك مع محمود قولتلها حاضر
اول ما ماما ماشيت لقيت محمود قرب عليا و حك زبو في طيزي احساس زبو كان كبير و لقيتو راح ضربني علي طيزي و شدني من الفتلة جامد روحت مصوت و حسيت اني اتفتحت راح صايبني وقلع الجلابية الي كان لابسة و مكنش لاب حاجة تحتها
اول ماقلها شوفت زبو عجبني اوي كان كبير و اسمر لقيتو بيقولي عجبك قولتلو اه راح قالي طب روح نادي امك روحت لي ماما لقتها جاية الطرقة و بتقولي اية الي جابك اولتلها انو قالي اناديي قالتلي انا جاية اهو
اول مادخلت المطبخ لقيتو ماسك زبو بيلعب بي
اول ما شافت زبو حسيت انو عجبها
وهو قالها قميص النوم هايكل منك هطة
قالتلو شكرا
قالي امك بقرا
راحت هي استغربت و قالتلو بقرا
قالها اه البزاز و الحلمات دول رضعو كتير زي البقر
قالتلو ياعني مش عجبينك
قالها انا بعشق الحلمات السودا وراح مقرب منا
لو عايزين الجزء الرابع اكتبو كمل
جامد
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
اشطا يسطا دا انا ضربت عليها
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
تم نقلها لمكانها الأنسب
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
كمل يمعرص
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%