NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: الجنتل الزبير
اصل كل واحد عمال يطلع بفتوه ومش واخدين بالهم ان دي مصيبه ولازم تتحل
بالظبط كده
واللي مستغربلو انو بيقول ان امو عايزه البيبي مش عارف ازاي مش شايفه المصايب اللي هتييجي لو الموضوع دا كمل

• عجبني
التفاعلات: TIGER_9
انا حاسس ان الواحد في خيال علمي
Brazzers و Reality Kings فشخوا الخيال و الواقع 😂😂😂😂😂😂
اغلبيه المواضيع دي fake بس انا قولت الحل علشان لو real يبقي كده ساعدت الشخص المتضرر وهو ياريت يساعد نفسه ويبطل كده

بالظبط كده
واللي مستغربلو انو بيقول ان امو عايزه البيبي مش عارف ازاي مش شايفه المصايب اللي هتييجي لو الموضوع دا كمل
ده اسمه ضيق فهم

• عجبني
التفاعلات: قاذف اللهب
اغلبيه المواضيع دي fake بس انا قولت الحل علشان لو real يبقي كده ساعدت الشخص المتضرر وهو ياريت يساعد نفسه ويبطل كده
كله بيألف و عايش القصة ة الجور و مصدق ماهو اصلا علشان تخلف واحد و يادوب يبقي ١٨ ولا ٢٠ سنة علي اقل. تقدير هتبقي هي مثلا ٤٥ ولا ٥٠ يعني هتكون قطعت دورتها اصلا و مفيش حمل

• عجبني
التفاعلات: Elبااااشاا
هذا المنتدى ينفع يكون منتدى لاصحاب الامراض النفسية

• عجبني
التفاعلات: Life selector و SultanNeswangy
هو انا لو اتجوزت يا نؤا الواد يبقي ابني واخويا 😂😂 اسفه بس علي اي حال عندي فكره لو مامتك لسه مكملتش ٦٠ يوم يبقي انت خلي باباك ينام معاها عادي ويعملوا علاقه بعدها بتلات اسابيع خليها تقول لأبوك انها حامل بعديها باسبوع اديها دوا اسمه جيميبروست الدوا ده بيسبب الاجهاض وكدا هيكون غصب عنك وان انت ملكش دخل في الموضوع ولما تيجي تدهولها ادهولها في عصير
دكتورة اى يا بنى دى كدابة انت بتصدق

• عجبني
التفاعلات: ميبون
هذا المنتدى ينفع يكون منتدى لاصحاب الامراض النفسية
ده بقى متاريل خصب لاي حد عايز يعكل دكتوراه في السيكولوجي

ياعم يعنى امك هتغلب وهى حبوب الحمل بتتاخد مع كل نيكة ولا ايه يا جماعة احترموا عقولنا شوية

انا بجد محتاج أتكلم مع حد بس واحد او واحده تفهمني مش تتريق عليا لأن الموضوع مش مستحمل ياريت اللي يقدر يبعتلي خاص

هي مش كانت حملت فالمنتدى القديم
ولا التكرار عاجبك هههع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بطلللله 😂♥️♥️♥️♥️

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Mido55sssjf و HunterXHunter
الخيال ده حاجه عظيمه الناس بتسرح بخيالها وتيجي تقوله هنا 😂😂😂

ياجدعان زهقت بجد بعد إذن الأمن بس انا بجد زهقت كل شويه حد يدخل يتريق يا جدعان بعد إذن كل راجل محترم اللي عنده حل يقوله اللي معندوش يبقا يتكتم ويسكت لأن أنا أعصابي تعبت من التريقه أرحموني

كله بيألف و عايش القصة ة الجور و مصدق ماهو اصلا علشان تخلف واحد و يادوب يبقي ١٨ ولا ٢٠ سنة علي اقل. تقدير هتبقي هي مثلا ٤٥ ولا ٥٠ يعني هتكون قطعت دورتها اصلا و مفيش حمل
معلومه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%