NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ماما بتحب دوما عرفها ع اصحابي

عرفني عليها

• عجبني
التفاعلات: Lolatity و ديوث أمي
ماما ارملة من زمان وكان ابي فرعون نيك فيها وتعذيب بس لما بقت ارملة دوما تصر تتعرف ع اصحابي ويزورنا وهيي تاخدهم حضن وبوسة ع اساس زي ابنها وهيي بتعرفني دلوع وخول بس انا نفسي اشوف اكتر من حدا عليها يشبعوا تعبها وحرمانها بس شكلها بتحب بتاعه يكون كبير منشان تو

• عجبني
التفاعلات: ديوث أمي
ماما ارملة من زمان وكان ابي فرعون نيك فيها وتعذيب بس لما بقت ارملة دوما تصر تتعرف ع اصحابي ويزورنا وهيي تاخدهم حضن وبوسة ع اساس زي ابنها وهيي بتعرفني دلوع وخول بس انا نفسي اشوف اكتر من حدا عليها يشبعوا تعبها وحرمانها بس شكلها بتحب بتاعه يكون كبير منشان تصرخ
طب ما تعرفني عليها

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ماما ارملة من زمان وكان ابي فرعون نيك فيها وتعذيب بس لما بقت ارملة دوما تصر تتعرف ع اصحابي ويزورنا وهيي تاخدهم حضن وبوسة ع اساس زي ابنها وهيي بتعرفني دلوع وخول بس انا نفسي اشوف اكتر من حدا عليها يشبعوا تعبها وحرمانها بس شكلها بتحب بتاعه يكون كبير منشان تصرخ
لو جاد كلمني غير كدا لا

ضحك السنين الواحده تحمل فى عيل 9 تشهر علشان يطلع فى الاخر خول و نفسه تتناك من الناس يا ريتها بركت عليك بدل ما خلفتك

تعال احضنها

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%