NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ماضي زوجتي

انا متجوز من 15 سنة و زوجتي ست محترمة ومتدينة و جميلة ومثيرة.
اكتشفت بالصدفة من شات قديم انها كانت على علاقة بواحد زمان قبل ما أتعرف عليها، وكان بيعمل معاها كل حاجة ماعدا النيك من الكس، بس كان فيه بوس واحضان ومص بزاز ونيك من الطيز ،و كانت بتمص زوبره وبتبلع لبنه او بتدعك بيه بزازها ووشها. المشكلة اني شوفت صور لزوبر حبيبها السابق ولقيت حجمه ضعف حجم زوبري ومن ساعتها وانا في حالة اكتئاب وكل ما اغمض عيني اشوف خيالات وهما مع بعض في النيك والمص. خايف تكون لسه بتقارن بيني وبينه خصوصا انه باين عليه فحل وانا على قدي يعني
اكيد الأنثى لاتتنازل ابدا عن القضيب الأكبر
من مصلحتك قل لها انك عرفت الماضى
واطلب منها تجيب حبيبها القديم عندك فى البيت ينيكها قدامك وانت جنبها عريان تخدم عليه وعليها و الأفضل تطلب منه ينيكك قدام عنيها
كدة تبقوا عيلة واحدة مبسوطين جدا

واطلب منها تجيب حبيبها القديم عندك فى البيت ينيكها قدامك وانت جنبها عريان تخدم عليه وعليها و الأفضل تطلب منه ينيكك قدام عنيها
شكلك ممحونه علي اخرك

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: سوسو أوف أحح آيى
تعالي خاص

اكتشفت بالصدفة من شات قديم انها كانت على علاقة بواحد زمان قبل ما أتعرف عليها، وكان بيعمل معاها كل حاجة ماعدا النيك من الكس، بس كان فيه بوس واحضان ومص بزاز ونيك من الطيز ،و كانت بتمص زوبره وبتبلع لبنه او بتدعك بيه بزازها ووشها. المشكلة اني شوفت صور لزوبر حبيبها السابق ولقيت حجمه ضعف حجم زوبري ومن ساعتها وانا في حالة اكتئاب وكل ما اغمض عيني اشوف خيالات وهما مع بعض في النيك والمص. خايف تكون لسه بتقارن بيني وبينه خصوصا انه باين عليه فحل وانا على قدي يعني
شات قديم قبل 15سنه؟ دا علي. شات ايه دا يعني.؟ احا بجد ما هو لو فيس بوك هنقول الاكونت متغيرش من وقت الجواز ولا ايه؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وانت محستش ان خرم طيزها واسع وانت معاها

شكلك ممحونه علي اخرك
انا واحد عاشق للحريم و الطياز الجامده بتوع النسوان الشراميط و رغم دع كله مره بعد تجربه مع صديق طلب منى انى انيكوا بس امص زبوا بس المهم فى ده كلوا انا بحب المص اوى اوى و بستمتتع اوى فيه و نفسي يكون معايا صديق يفهمنى و نقرب من بعض و ياريت لو هوا عايز حاجه اعملهالوا العبلوا طيزوا و الحسهالوا و اعملوا مساج على جسمه كله و ياريت بلاش النيك دى اهم حاجه ممك بعبصة او خياره حسب ما ترتاح و نتبسط برومانسية و شياكه

بص لو كلامك جد وانت حاسس انت مراتك ست محترمة متفتحش جرح اتقفل وشيل الافكار دى من دماغك

شوف لو كان الحوار ده من زمان وبعد جوازكم محصلش حاجه خلاص فكك م الحوار لكن لو لسه علي علاقة بيه طلقها فورا

اولا لازم تخلى ثقة لو سمحت فى نفسك ولازم تعرف انك اقوى ولما شوفت كدة الصور دى محسبتهاش لية ولة انت ممشيها كدة

ممكن ابسطك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%