NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: El_5dewy
  • بيضحكني
التفاعلات: El_5dewy
  • بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA و El_5dewy
  • بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA
الشبكه العنكبوتيه دا انت علي قديمو بقي هخدك بالحضن حالا لو مواليد التسعينات هاااا هتيجي ولا ايه
في كتير قصص عظما بس هقولك الفرق بين مارفل واي قصه تانيه

الفرق ان البطل واحد مننا غلبان وفقير وطلعان كسمه لا هو عنده عربيات وعزب وفلوس ابوه زي بقيه القصص ولا هو زبره عشره متر بينيك في الحيطه زي ماقلت في اولها + الفاظه الفاظ انت وانا وكلنا بنقولها مع بعض علي القهوه + الابطال اللي معاه بيخدموه معاه في الايفيهات وفي الردود اللي انت كقارئ عايز تقولها وانت بتقرا بتلاقي حد من الشخصيات رد مكانك وقال اللي نفسك تقوله + انه مش وسيم ولا توم كروز والبنات بتموت في كسمه بالعكس ( معتز اوسم منه وكجسم اجمد منه ) هو ذكي ليس الا وياريته ذكاء مكتسب دا وارثه من امه ...+ بيستلف سجاير من اصحابه بيستلف فلوس زي ماكلنا بنعمل ويوم مااتجوز عادي مسكنش في فيلا دا في ايام مكنش لاقي فلوس يصرف علي البيت ....وقلبه مش جامد في الخناقات زي معظم القصص هو تافه شخص تافه فششششخ واتبدي يتطور تدريجي بالاحداث .....دا الفرق انه جبتلك بطل شبهي وشبهك وبطورهولك تدريجي بالاححداث عكس باقي القصص البطل من اول القصه لاخرها الفاجر الغني الداعر

زمان في الافلام كنت تسمع ارنب يعني الف جنيه وتبرق وتنبهر يادييييني الف جنيه ... بعديها بقي ارنب مليون جنيه وبالنسبالك الرقم بيتقال بتتخض دلوقتي انت بتتفرج علي مسلسل او فيلم بتسمع واحده عايزه تستلف من صاحبتها 400 الف جنيه ومديونه ب 400 مليون وارقام انت اول مابتسمعها عقلك بيبدا ينفر من المسلسل اللي انتو بتخاطبو فئه معينه ( زي اعلان كومباوند نور )

امووووت في الرغي زي النسوان اللي قاعده علي المصطبه
يسطاا كسم القصة انا واحد من الناس كتير بفكني من القصص و اتفرج علي ردودك 😂❤
انا مواليد 2001 بس متابع سيكا
نفسي افهم ايه حكاية كومباوند نور اللي مش موجود غير في عزبة توني ستارك ده .. الشركات سابو اعلانات انت فقير و بدأوا يعملوا اعلانات انت حقير 😂

• بيضحكني
التفاعلات: ♕ Michael Magdy ♕

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%