NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فينك يا مايكل مختفى من فتره كبيره
مش ناوى تكمل القصه ولا ايه

عاااش و**** يسطا قصه كامله متكامله انا خلصت القديم كله وخلصت التامنه كمان بصراحه جااامده جدا مع اني بمل من كتر السلاسل لكن دي القصه الوحيده اللي مملتش منها وحبيت جداا رجوع مايكل واحسن حاجه ان القصها فيها كل حاجه دراما رومانسيه غموض كل حاجه حرفياا وقصه غير متوقعه تمامااا عاوز انصحك ب اي حاجه بس مش لاقي😂 لانك حرفييا. بتقدم عظمهه🎶❤️
عاااش يا اخويااا ومتتاخرش علينا❤️

عاااش و**** يسطا قصه كامله متكامله انا خلصت القديم كله وخلصت التامنه كمان بصراحه جااامده جدا مع اني بمل من كتر السلاسل لكن دي القصه الوحيده اللي مملتش منها وحبيت جداا رجوع مايكل واحسن حاجه ان القصها فيها كل حاجه دراما رومانسيه غموض كل حاجه حرفياا وقصه غير متوقعه تمامااا عاوز انصحك ب اي حاجه بس مش لاقي😂 لانك حرفييا. بتقدم عظمهه🎶❤️
عاااش يا اخويااا ومتتاخرش علينا❤️
ميتأخرش علينا اي يسطا احنا بقالنا ٥ اشهر منعرف عنو خاجه

طيب يا جدعان حد يوصل لمايكل ويقوله احنا مستنينه مايخدناش بذنب الاداره واللي حصل معاه .
كتيرررر اووووى كده يا مايكل

طيب يا جدعان حد يوصل لمايكل ويقوله احنا مستنينه مايخدناش بذنب الاداره واللي حصل معاه .
كتيرررر اووووى كده يا مايكل
مهو المتناك مبيردش ع حد

يا جدعان حد يبلغ الاداره علي مايكل علشان كده ماينفعش اولا القصه دي من 2019 انا متابعها لحد دلوقتي الي بيعملو ده غلط
فيه ناس خلصة عليه قصه من 6 ل 8 سلاسل وبدات في بعديها ومعا احترامي لاي حد والي يزعل يزعل

يا جدعان حد يبلغ الاداره علي مايكل علشان كده ماينفعش اولا القصه دي من 2019 انا متابعها لحد دلوقتي الي بيعملو ده غلط
فيه ناس خلصة عليه قصه من 6 ل 8 سلاسل وبدات في بعديها ومعا احترامي لاي حد والي يزعل يزعل
كسم الادارة مايكل معاه حق انو ميكملش وكمان اشك ان الحساب رجع ليه من تاني

• عجبني
التفاعلات: العراب&العراب
يعم مايكل نت نستنا يعم وكل يوم بتفتح اهو ومبتنزلش باقي الاجزاء علطلاق لو منزلت سلسلتين كاملين لقول لمرتا تحرمك من كسها والخيار

أنا قريت الجزء دا ع تويتر يسطا
بس بدايت القصه مش مطمنه حاسس ان فيها حورات كتير فشخ 😂
زي لانا والعراب الناس دي اكيد مش هتسكت

والرايق الي اكتر دور عجبني في القصه عبيده اكيد ليه دور كبير في السلسله دي
بس انا مستني منك ابداع أو هبد زي ما انت معودنا 😂😂
يصحبي ابعت اللينك بتاعه ع تويتر هتلاقيه منزل باقي الاجزاء

يعم الدحيح بخيارك اي نت مش ناوي تحن وتنزلنا لينك الموقع بتاعك او تنزل هنا باقي الاجزاء يعم نزل جزء وحط ف النص اسم موقعك او اليوتيوب

ليش موقف الكتابه ي نجم استمر اول قصه اقراها مرتين 🌚

فين الباقي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حد معاه انك التويتر بتاع ميكل

كلمته قبل كدا على الفيس من زمان بس تقريبا قفل الاكونت بتاعه

هو هيختفي كالعادة كام شهر كدا وفي الاخر هيرجع

• عجبني
التفاعلات: DOCTOR AMR
جامدة اوى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل