NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بصراحه هتكون على حسب الغلطه ومدى اثرها عليا بعد ما اتعملت
لو الجرح دا عميق اعتقد مش هيفيد عذر الامر اشبه عظم الل-ه اجرك مش هترد ميت

• عجبني
التفاعلات: HunterXHunter
قلبك اسوود حبر ياشووو 😔

• عجبني
التفاعلات: شهد
انا عن نفسي عطيته بدل الفرصة كتير لدرجه مش عارفه اعدهم كان يعملي بلوك ويغيب ويلاقني مستنياه وكنت بسامحه بس خلاص بطلت استناه حتي لما بشوفه مش بحس بحاجه تجاه هو استهلكني كل مشاعري مابقيتش بحس بحاجه تجاه وعاوزه اقوله حسبي **** ونعم الوكيل فيك

• عجبني
التفاعلات: الباحث عن صداقه حقيقية و HunterXHunter
لو الجرح دا عميق اعتقد مش هيفيد عذر الامر اشبه عظم الل-ه اجرك مش هترد ميت
معاكي حق بس لو حاجه ممكن تعدي وكمان لو الشخص ده كان قريب مني وفي بينا عشره وحاجات حلوه كتير ممكن التسامح وقتها

• عجبني
انا عن نفسي عطيته بدل الفرصة كتير لدرجه مش عارفه اعدهم كان يعملي بلوك ويغيب ويلاقني مستنياه وكنت بسامحه بس خلاص بطلت استناه حتي لما بشوفه مش بحس بحاجه تجاه هو استهلكني كل مشاعري مابقيتش بحس بحاجه تجاه وعاوزه اقوله حسبي **** ونعم الوكيل فيك
للاسف في ناس بتفهم الحب ضعف والي كنتي بتحبيه فهم كده فتعامل معاكي بالاسلوب ده لحد ما خسرك اهو

• عجبني
التفاعلات: Khaleesi
سكرنا الباب وللأسف ضاع المفتاح.....

• عجبني
التفاعلات: Max Moco و شهد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لقلعت الي في رجلي ونزلت بيه علي راسو 😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: شهد, Don.M, زهايمر و شخص آخر
  • بيضحكني
التفاعلات: Merna Ahmed
بغض النظر مين الشخص دا
بس ماذا لو عاد معتذرا

بلنسبه ليا
يمكن اوكي هسيبو يعتذر ويبرر بس الحاجة الي اتكسرت مش هتتصلح مش هترجع تاني لمكانك ولا هترجع يعني انت ملغي من حياتي خلاص مهما بررت واعتذرت واتكلمت

وانتو😂
حسب نوع الرابطات بنا
يعني لو شخص عزيز علي قلبي ♥️
أكيد هسامح عادي

• عجبني
هيرجع تاني كل حاجه بينكم بس مش زي الاول عمر يعن لو كسرتي كبايه مش هتعرفي ترجعيها

• عجبني
لو عادت معتذرة هنيكها

لازم تحربي انتي الي تديلو بلوك وتقفلي اي باب وشباك وفتحة وكل حاجة ممكن يوصلك بيها

قلبك اسوود حبر ياشووو 😔
ليه اسود امال اوجع قلبي عشان حد استهلك طاقتي كلها معاه ومتغيرش وزاد وجرح

• بيضحكني
التفاعلات: UnIdEnTItY
معاكي حق بس لو حاجه ممكن تعدي وكمان لو الشخص ده كان قريب مني وفي بينا عشره وحاجات حلوه كتير ممكن التسامح وقتها
يمكن انت تتقبل
بس كـ انا لايمكن لان كوبايه واتكسرت مش هتوجع من تاني ولو جبنا غيرها مش هتكون نفسها

يمكن انت تتقبل
بس كـ انا لايمكن لان كوبايه واتكسرت مش هتوجع من تاني ولو جبنا غيرها مش هتكون نفسها
شكلك برج الجوزاء وهتتعبينا 😂😂

هتف عليه وبعدها بعتذر وتف عليه مره تانيه وأديلو بالشبشب على وشو وبعتذر مرة تانيه علشان يعرف ان مش كل حاجه تتحل بأعتذار😁

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex، شهد و النيك العنيف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%