NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

My Mind

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
هو ليه كل مواضيع الدياثة موجهة للذكور يعني ممكن نكتب تحبي تديثني مين او من تحب تديث اي حد من الذكور الحواليها وعلى فكرة فى ستات بتحب تشوف محارمها مع ستات تانية برده

محتاجة اجابة

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: White_Wolf, Houssamdz, فحل موجب للسالب والديوث و 3 آخرين
هو ليه كل مواضيع الدياثة موجهة للذكور يعني ممكن نكتب تحبي تديثني مين او من تحب تديث اي حد من الذكور الحواليها وعلى فكرة فى ستات بتحب تشوف محارمها مع ستات تانية برده

محتاجة اجابة
الستات دي بتبقي عايزه جوزها يتمتع ويعيش حياته زي ما هيه عايشه وبتبقي برضوا مبسوطه بكدا

• عجبني
التفاعلات: My Mind و الصقر_الجارح
انا اعرف واحده كانت بيهيج علي جوزها اكتر لما كانت بتعرف انه بينيك غيرها

• عجبني
التفاعلات: My Mind و White_Wolf

محتاجة اجابة
بعتلك خااص ممكن تردى انا عاوزك

خطبتي بتحب تخلني انيك صحبتها واحكلها ونفسها اني انيك قدمها

• عجبني
التفاعلات: My Mind

محتاجة اجابة
وانتي تحبي تديثي علي مين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

محتاجة اجابة
اظن المصطلح لي يناسبكم السحاق مين تحب تساحق الدياثة مربوطة بالذكر لانو هو المسؤول عن اهلو الاب عن اولادو الزوج عن مرتو الاخ عن اخواتو وغيرها لهيك الدياثة مربوطة بالذكر مو الانثى ماتصلح نقول امراة ديوثة ؟؟ مصطلح خاص بالرجال **** يعافيكم

• عجبني
التفاعلات: My Mind و الصقر_الجارح
قليل اوى لما تلاقى واحده متحرره عل جوزها مثلا 😂
لكن الطبيعى ان انا كراجل ابقا بكلم واحد متحرر على اى حد من محارمه لكن معتقدتش ان الست هى اللى بتحرر على محارمها

• عجبني
التفاعلات: My Mind
احنا فيها اهو
بالترتيب كده تحبي اديثي مين؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%