NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Lucifer horny

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
هو ليه بجد ف اي بوست تدخل تلاقي واحد منزل صورة زب ويقول كلميني او كلمني هفشخك وبتاع بغض النظر هو دا زيه ولا لا
ثم ان مين قالك ان كل ما هو ضخم او طويل جامد ممكن يبقي ضخم بس مرخي ملوش لازمه دا عير ان معظم اكونتات البنات اللي هيدخلو يكلموك وانت مستنيهم سوالب اصلا

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: tabadol amman, بوووحمييد 🔞🔥, jakopusa و 3 آخرين
هو ليه بجد ف اي بوست تدخل تلاقي واحد منزل صورة زب ويقول كلميني او كلمني هفشخك وبتاع بغض النظر هو دا زيه ولا لا
ثم ان مين قالك ان كل ما هو ضخم او طويل جامد ممكن يبقي ضخم بس مرخي ملوش لازمه دا عير ان معظم اكونتات البنات اللي هيدخلو يكلموك وانت مستنيهم سوالب اصلا
عندك حق

• عجبني
التفاعلات: Lucifer horny
اصل بجد حوار بضان فشخ انا ذنبي اي ابقي مهيئ نفسي داخل اشوف طيز ولا كس ولا بز والاقي زبر😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: morad69
اصل بجد حوار بضان فشخ انا ذنبي اي ابقي مهيئ نفسي داخل اشوف طيز ولا كس ولا بز والاقي زبر😂😂
ومعظمهم من على النت 😂

• بيضحكني
هههههههههههه دى اول حاجة شوفتها اول ما دخلت لا وفى اجماااع 😂😂

• بيضحكني
ومعظمهم من على النت 😂
فكك من ع النت ولا مين قال ان انت كدا جامد طب افرض شبكت معاك وجبت واحدة وقالتلك تعالا فيديو ولا نتقابل هتعمل اي
دور بقي ع الزب 😂😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: tabadol amman و morad69
هههههههههههه دى اول حاجة شوفتها اول ما دخلت لا وفى اجماااع 😂😂
عشان كلها بقت +25
كلها بقت بتقيس بالربع متر 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: elza_beer
فكك من ع النت ولا مين قال ان انت كدا جامد طب افرض شبكت معاك وجبت واحدة وقالتلك تعالا فيديو ولا نتقابل هتعمل اي
دور بقي ع الزب 😂😂😂
كبسه 😂

• بيضحكني
دا بيكون محدش سأل فيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: morad69
  • بيضحكني
أنا فعلا قفلت من الموقع هنا بسبب الناس دي ومش برد على حد منهم على الخاص حاجه تقرف

• عجبني
أنا فعلا قفلت من الموقع هنا بسبب الناس دي ومش برد على حد منهم على الخاص حاجه تقرف
هي فعلا حاجة بضان
والمشكلة انك تبقي قاعد ف حالك ولا عمرك قلت انك سالب او ديوث وتلاقي واحد داخل يقولك تحب افشخ طيازك
طب يا سيدي شكرا محدش طلب منك😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: jakopusa
اللي زي كده عمره ما نام مع واحدة
الست مش زي الراجل يعني انت بتهيج لو شوفت واحدة عريانة انما الست حتى لو مومس عمرها ماتهيج لو شافت راجل عريان

ده نقص بعيد عنك إلى جانب الكبت

هي فعلا حاجة بضان
والمشكلة انك تبقي قاعد ف حالك ولا عمرك قلت انك سالب او ديوث وتلاقي واحد داخل يقولك تحب افشخ طيازك
طب يا سيدي شكرا محدش طلب منك😂😂😂
على رأيك حصل فعلا.
بس ده غالبا عنده عقدة او موقف حصل معاه عشان كده عايز يثبت لنفسه انه عنتيل الجيل

• عجبني
ثقافة بشر

• عجبني
على رأيك حصل فعلا.
بس ده غالبا عنده عقدة او موقف حصل معاه عشان كده عايز يثبت لنفسه انه عنتيل الجيل
حصل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%