NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Мόħάв Άħмέȡ

Gold Ѕтar
كاتب متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سؤال مهم جدا وياريت اللي يرد يكون مقنع

لي اي حاجه البنت تعملها تبقي باينه وملحوظه جدا عل عكس لو شاب عمل نفس الحاجه دي محدش يشوفه ولا يعبره اصلا...... اكبر مثلا ان ف المنتدي هنا لو بنت نزلت بوست او كلمتين تلاقي الكل بيجري عليها ودا يعلق ودا ينكش عكس لو شاب نزل بوست حتي لو مهم محدش بيعبره.... جماعه احنا هنا كلنا زي بعض وكله واحد لي الناس بتهتم بطرف وتسيب التاني..... طبعا كلامي ياريت ميزعلش حد بس للاسف دا واقع وحقيقه متناكه فششخ وياريت اي بنت متاخدش الكلام عل صدرها بردو وتعتبر ان دا غلط فيها او حاجه مش تمام... مجرد رأي ممكن يكون ملوش اي لازمه بالنسبه لناس كتير.. 💥

• عجبني
التفاعلات: Abohamed و AL NESR AL SAHER
بقولك اي
ال بينزل مواضيع ليها هدف وفيها مساحه نقاش معروف سواء راجل أو ست
وال بينزل مواضيع كتير من غير اي هدف أو فكره برضوا معروف سواء راجل وست
بس فكره الردود اكتر لمنشورات البنات عادي كلها ترفيه وهلس واي كلام فاضي معقول 😂😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: UnIdEnTItY
بقولك اي
ال بينزل مواضيع ليها هدف وفيها مساحه نقاش معروف سواء راجل أو ست
وال بينزل مواضيع كتير من غير اي هدف أو فكره برضوا معروف سواء راجل وست
بس فكره الردود اكتر لمنشورات البنات عادي كلها ترفيه وهلس واي كلام فاضي معقول 😂😂😂😂
بس فعلا ف حاجات بتنزل لشباب تقريبا مش بتتشاف

بس فعلا ف حاجات بتنزل لشباب تقريبا مش بتتشاف
ده حقيقي
في حاجات مش تستاهل بترد عليها
وحاجات بيترد بس الاغلب هنا عاوز يتمتع مش يشغل دماغه 😂
وكل واحد حر

مفيش الكلام ده

• عجبني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
و**** كلامك صح انا عمال انزل حجات ل صلاح جاهين و محدش معبرنى 😂😂
ولو بنت و**** فيه بنات بتنزل حجات انا مش فاهم ايه ده وتلاقى الولاد تعالى خاص والى يكتب التليجرام حجات عبيطة و****
بعيدآ عن ان ده منتدى جنسى بس فيه ناس بتنزل معلومات و محتوى مفيد يعني المنتدى بس فين بقا الى يعبر

اتفق معاك و بشدة ياعم موهاب

• عجبني
التفاعلات: Abohamed
و**** كلامك صح انا عمال انزل حجات ل صلاح جاهين و محدش معبرنى 😂😂
ولو بنت و** فيه بنات بتنزل حجات انا مش فاهم ايه ده وتلاقى الولاد تعالى خاص والى يكتب التليجرام حجات عبيطة و**
بعيدآ عن ان ده منتدى جنسى بس فيه ناس بتنزل معلومات و محتوى مفيد يعني المنتدى بس فين بقا الى يعبر

اتفق معاك و بشدة ياعم موهاب
ارجع و اقول ان ف بنات مبتبقاش قاصده تعمل شو او تلم عبيها الشباب.. المشكله ف الشباب اللي بتعمل كدا يسطي... اتمني يغيروا تفكيرهم... من خق كل واحد يقول كومنت او يعلق عل حاجه مهمه بس مش كدا يعني بقت اوڤر خالص

• عجبني
التفاعلات: برنس الكون
ارجع و اقول ان ف بنات مبتبقاش قاصده تعمل شو او تلم عبيها الشباب.. المشكله ف الشباب اللي بتعمل كدا يسطي... اتمني يغيروا تفكيرهم... من خق كل واحد يقول كومنت او يعلق عل حاجه مهمه بس مش كدا يعني بقت اوڤر خالص
منا فاهم كده و فيه بنات كتير بتنزل بوستات تقول ياريت محدش يدخل خاص او يبعت صور العضو بتاعه يعني لو انا شوفت العضو بتاعك كده هموت فيك يعني

فيه شباب دماغها فاضية خالص واتمنى انهم يغيرو من تفكيرهم

• عجبني
هاتفرق معاك 🤔

• بيضحكني
  • عجبني
ليك مني كل التحيه عل فضولك... 🤝
هو مش فضول اد ما هو موضوع مالوش هدف لو كبرت دماغك شوية.. بس عادى يعنى بيس.
نقعد ونتفرج.

نقعد ونتفرج.
بص ي غالي موضوعي انا ممكن ملوش هدف بالنسبه ليك... بس الهدف الاساسي لي مش الكل يتعامل مع الناس بتعامل واحد لي يبقي ف فرق مع ان سواء شباب او بنات بينزلوا حاجه مهمه بس التركيز بيبقي مع البنت بس... لي؟؟

نقعد ونتفرج.
بردو قولت ان دي وجهة نظر ي تقبلها ي ترفضها ليك الحريه اكيد... وبردو متزعلش من ردي لو وحش بس بداية كلامك مش لطيفه... 🤝🖤

• عجبني
بص ي غالي موضوعي انا ممكن ملوش هدف بالنسبه ليك... بس الهدف الاساسي لي مش الكل يتعامل مع الناس بتعامل واحد لي يبقي ف فرق مع ان سواء شباب او بنات بينزلوا حاجه مهمه بس التركيز بيبقي مع البنت بس... لي؟؟
زيى ما قلت مش كل الناس بتتعامل بمنهج واحد. انا بكبر دماغى.. بالتوفيق للجميع

حصل خير يانجم. مفيش حاجة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%