NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

pomp.pomp

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا دخلت المنتدي من كام يوم بس لاحظت حجات غريبه يعني شباب بيعملو حسابات فيك باسم بنات وشباب تاني داخلين يعملو سوالب بس هما بيسلو وقتهم وبنات زعلانه أن الناس بتدخلها بريفيت وهيا بتقول كلمني خاص اصل ده مش فيس ولا يوتيوب كل ما هنجيب كومنتات تبقا فيمص وشبح ريحو يا ابطال شويه لو مش هندلع منقرفش نفسنا

المكان هنا بيدعم جميع الحريات بكل اشكلها مدام مش مخالف اى قانون من قوانينه فانصيحه سيب كل حد يعمل اللى هو عايزة مدام مكنش سبب فى اى ضرر

• عجبني
التفاعلات: pomp.pomp
انا دخلت المنتدي من كام يوم بس لاحظت حجات غريبه يعني شباب بيعملو حسابات فيك باسم بنات وشباب تاني داخلين يعملو سوالب بس هما بيسلو وقتهم وبنات زعلانه أن الناس بتدخلها بريفيت وهيا بتقول كلمني خاص اصل ده مش فيس ولا يوتيوب كل ما هنجيب كومنتات تبقا فيمص وشبح ريحو يا ابطال شويه لو مش هندلع منقرفش نفسنا
رخم عليهم ولا يهمك احنا في ضهرك يا جدع 😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: pomp.pomp
رخم عليهم ولا يهمك احنا في ضهرك يا جدع 😂😂😂😂😂
لا انا مش داخل ارخم ع حد انا مستغربهم

لا انا مش داخل ارخم ع حد انا مستغربهم
بص يا حبيب اخوك،،،، كل واحد و راحته عادي يعني،،، كل واحد و ميوله عادي يعني،،،، بس لو انا قفشت حد عامل حاجة تانية اي نفسه هفرج عليه المنتدي دا و المنتديات التانية اللي جنبنا 😂😂😂😂😂

بص يا حبيب اخوك،،،، كل واحد و راحته عادي يعني،،، كل واحد و ميوله عادي يعني،،،، بس لو انا قفشت حد عامل حاجة تانية اي نفسه هفرج عليه المنتدي دا و المنتديات التانية اللي جنبنا 😂😂😂😂😂
سندال 💪💪💪

كل واحد بيسلي نفسه بالطريقة اللي تريحه طالما مش بيتعدا على حرية غيره او خصوصيته🤷‍♂️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%