NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أمير االظلام

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
حابب افهم حقيقي
ومش هدفي الوصول لأشخاص ميولها حقيقي وصادق فيها
بس ليه اغلب اللي هنا كذابين
يعني حتى مش تخيلات
لا كذاب
انا اكتشفت مره ان في واحد ديوث على امه
وبعد فتره نسي انه كان بيكلمني فبقى ديوث على اخته وامه ميته
وبعد فتره نفس الموضوع طلع متحرر ومبادل وميوله بعيد عن الام والاخت
وفالاخر طلع عيل
طيب ليه ؟!!!!!
هل المتعه في الكذب في الشات والبوستات وجمع التعليقات والنقاط ؟
مش فارق معايا وعارف ان كلها مش فارق معاها والموضوع للناس اللي مخها كبير هنا شايفه المنتدى للترفيه ليس الا
طيب انا فعلا بقيت واخد الموضوع للترفيه حقيقي بس في نفس الوقت بحاول اوصل ل علاقة جاده ومقصدش في الدياثه
لا علاقة تكون جاده حقيقيه حتى لو هنتعرف ونتحرى عن بعض وندردش لمدة سنه لحد ما نرتاح لبعض
بس
اسف للإطاله

• عجبني
التفاعلات: Body 202 و cuckoldx
وبردك تبقى بتكلمه يقوم ماشى فى نص المحادثه الديوثيين الجادين بلاحظ انهم موجوديين على جروبات معينه على الفيس

حابب افهم حقيقي
ومش هدفي الوصول لأشخاص ميولها حقيقي وصادق فيها
بس ليه اغلب اللي هنا كذابين
يعني حتى مش تخيلات
لا كذاب
انا اكتشفت مره ان في واحد ديوث على امه
وبعد فتره نسي انه كان بيكلمني فبقى ديوث على اخته وامه ميته
وبعد فتره نفس الموضوع طلع متحرر ومبادل وميوله بعيد عن الام والاخت
وفالاخر طلع عيل
طيب ليه ؟!!!!!
هل المتعه في الكذب في الشات والبوستات وجمع التعليقات والنقاط ؟
مش فارق معايا وعارف ان كلها مش فارق معاها والموضوع للناس اللي مخها كبير هنا شايفه المنتدى للترفيه ليس الا
طيب انا فعلا بقيت واخد الموضوع للترفيه حقيقي بس في نفس الوقت بحاول اوصل ل علاقة جاده ومقصدش في الدياثه
لا علاقة تكون جاده حقيقيه حتى لو هنتعرف ونتحرى عن بعض وندردش لمدة سنه لحد ما نرتاح لبعض
بس
اسف للإطاله
تعال خاص

وبردك تبقى بتكلمه يقوم ماشى فى نص المحادثه الديوثيين الجادين بلاحظ انهم موجوديين على جروبات معينه على الفيس
تقريبا

هل انت ديوث زي الشخص اللي بتكلمه ولا بتقعد تقوله انا موجب مع العلم ان الداثه حاجه و موجب و سالب حاجه ولا بتقوله انا فحل و معرفش بعمل ايه مع العلم انه راجل و عنده القدره الجنسيه زيك

هل انت ديوث زي الشخص اللي بتكلمه ولا بتقعد تقوله انا موجب مع العلم ان الداثه حاجه و موجب و سالب حاجه ولا بتقوله انا فحل و معرفش بعمل ايه مع العلم انه راجل و عنده القدره الجنسيه زيك
هو الدياثه لازم الطرفين ؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش بتكون غلطتنا ان نص الناس اللي بنكلمها بتتكلم بعشم اوي وبتوتر الواحد

مش بتكون غلطتنا ان نص الناس اللي بنكلمها بتتكلم بعشم اوي وبتوتر الواحد
ازاي مش فاهم

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%