NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الزبربر

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
ليه حددنا سن ١٨ سنه انه هو السن المتاح عدنه مشاهدة المشاهد الجنسيه في الافلام و المشاركه الجنسيه عامه في المجتمع او حتي في المنتدي هنا اشمعنا ١٨ سنه انا لسه مكمل ١٨ سنه من قريب قبل كدا كنت بنفس التفكير ليه كان صعب اني اشارك في المنتدي طب منا بشارك دلوقتي و بنفس التفكير

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ملك العرب, Kimo119, Maxxx_PlayerxXx و 5 آخرين
الغرب حدد سن ١٨ سنه لاكتمال نمو الاعضاء الجنسيه
مش اكتر وعليها اتحدد السن دا لكل حاجه متعلقه بالجنس

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح، Gemy العنتيل و عاشق السكس فون
لضمان البلوغ ..في ناس بتبلوغ قبل كدا لكن في ١٨ الكل يكون تم البلوغ

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Any name و 卍 فرعون卍
دة معناه ان الاعضاء الجنسيه مبتكبرش تاني بعد ١٨ سنه ؟
لضمان البلوغ ..في ناس بتبلوغ قبل كدا لكن في ١٨ الكل يكون تم البلوغ
معتقدش ان في حد عنده ١٧ سنه و لسه مبلغش

الاعضاء التناسليه بتفضل تنموا عادي لحد سن ٢٠ او ١٩

ليه حددنا سن ١٨ سنه انه هو السن المتاح عدنه مشاهدة المشاهد الجنسيه في الافلام و المشاركه الجنسيه عامه في المجتمع او حتي في المنتدي هنا اشمعنا ١٨ سنه انا لسه مكمل ١٨ سنه من قريب قبل كدا كنت بنفس التفكير ليه كان صعب اني اشارك في المنتدي طب منا بشارك دلوقتي و بنفس التفكير
١٨ سن وصول الاعضاء التناسيلة عند أغلب البشر للقدرة الكافية لممارسة الجنس والانجاب دون تعرض الصحة للخطر

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • أتفق
التفاعلات: sssasd, الصقر_الجارح, مزاجنجى كييف و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و نفرتيتي اللبوة
لان لامفروض ك عقل تكون نضجت ولد او بنت و عارف انك او انك لو غلطتوا هيترتب عليه اى كويس

• عجبني
التفاعلات: Ahmed samo
اعتقد انه بعد ١٨ سنة بينضج و خياله الجنسي مش بيتحرك بسهولة و بيتقبل الافكار الغريبة
يعني مثلا الافلام العربي بتاعة الكبار فقط مثلا يا بيتناول قضية جريئة زي المثلية او المحارم مثلا او مثلا فيه عنف مفرط و ددمم ( لو اط-ف-ال طبعا هتتأثر بالمشاهد دي ) او فيه الفاظ جريئة او ايحاءات جنسية او شتائم

متابع👀

هو الغرب يحط المعاير واحان نبصمج وراهم يقولك سن 18 سنة واغلبهم بيمارس جنس وبيفقد عذريته فى 13 او 14 اى 15 عادى بس اهو تنظير وخلاص

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: إيرين إبن الحج يغير و hayg1
معظم التعليقات يتقول لضمان البلوغ امال لي بيحرمو كل حاجه ع جنسيه ع اي حد تحت 18 ولو بقا 18 ويوم يبقا قانوني عادي مع انه ممكن يبقا بالغ قبلها ولي طلعو مصطلح البيدوفيليا لو كدا كان اي حد بالغ جسديا بقا ميندرجش تحت البيدوفيليا

لضمان بلوغ العقل مش الجسد

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
لاكتمال نمو أعضاء الجسد بيولوجيا وعقليا

موضوع +18 دا الي يصدقه يبقي غبي

لاننا بنشوف عكس كلامهم اغلب المراهقين عندهم مارسواةالجنس قبل 18 سنه

بلوغ العقل بيعتمد علي البيئه الي الانسان اتولد فيها

مثال
متقارنش واحد عايش في مصر وحياته مستقره ماديه بياخد من ابوه فلوس الدرس ومصرفوا

بواحد اتولد في باكستان او فلسطين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%