NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ليه منعملش افلام سكس مصري

عشان انت في مجتمع عربي عشان انت لو اتمسكت هتتنفخ عشان ده فعل محرم في بلدك
يطلع يصور من لبنان 😂

• بيضحكني
التفاعلات: DarkHorse
😂قانونا عادي بس يخفي شخصيته وكمان لازم تكون مش مصرية موضوع كبير جدا
لازم تكون مصرية معلش 😂 😂 😂

لازم تكون مصرية معلش 😂 😂 😂
😂احنا كان عندنا ممثلة عربية المهم انها اتشهرت وغنية جدا بس اكتشفوها منعوها من دخول بلدها فتخيل المصرية هيعملوا فيها ايه
وكمان أهلها وموضوع كبير حرفيا

• بيضحكني
😂احنا كان عندنا ممثلة عربية المهم انا اتشهرت وغنية جدا بس اكتشفوها منعوها من دخول بلدها فتخيل المصرية هيعملوا فيها ايه
وكمان أهلها وموضوع كبير حرفيا
هو موضوع كبير بس مينفعش نتنازل عن المصرية وجمال المصرية ولهجة المصرية 😂 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو موضوع كبير بس مينفعش نتنازل عن المصرية وجمال المصرية ولهجة المصرية 😂 😂
😂😂هو لو جمال ولهجه موجود كتير مصري بس مش بنفس جودة الاجنبي

• بيضحكني
ليه منعملش افلام سكس مصريه طبعا بالطريقه يعني عشان الرقابه تبقي فيها قصه زي الافلام الاجنبي يعني ك مثال دانا المصريه اللي في امريكا مغطيه وشها وبتتعامل وفي ناس كتير بتعمل لايفات تانجو بفلوس ليه بقي احنا منعملش كده في مصر وفي ناس كتير هتشارك علي فكره لانها ك صناعه مربحه جدا ومتعه
عشان مصرية مشغوله مش فاضية تعمل افلام :ROFLMAO:

عشان انت في مجتمع عربي عشان انت لو اتمسكت هتتنفخ عشان ده فعل محرم في بلدك
ده لو اتمسكت مفي ناس تانجو كتير ومحدش اتمسك لان محدش بيتعرف

لا صوت ولا صورة 😂 😂 😂

• أتفق
التفاعلات: LADY MONA
علشان انت دولة اسلامية و القانون بتاعك تشريع اسلامي كدا الرسالة وصلت
ايوه انا فاهم ده بس بقول برضو في اكيد مش في العلن والدوله الاسلاميه دي في القرن اللي فات زمان كان في ترخيص لممارسه الرزيله اصلا تقولي مش عارف ايه 😂

مهو انا بقي نفسي يبقي في مصري بجوده الاجنبي 😂😂

27 سنه وشايف الذل فيها
27 سنه وشايف الذل فيها
بلاش يوصل فكرك لكده هو اه الدنيا بقيت صعبه اوى واحنا شباب زي بعض بس صدقنى لو الي انت عايزه ده حصل ولا انا ولا انت هنستفاد حاجه لانى هيبقى خراب اكتر علينا

لا صوت ولا صورة 😂 😂 😂
هو تصوير ابن متناكه وكله سري وبيفضحو البنات انا بقي مش عايز كده اصلا انا عايز تبقي متعه متبادله ومحدش يضر

• عجبني
بلاش يوصل فكرك لكده هو اه الدنيا بقيت صعبه اوى واحنا شباب زي بعض بس صدقنى لو الي انت عايزه ده حصل ولا انا ولا انت هنستفاد حاجه لانى هيبقى خراب اكتر علينا
معلش انا مبحبش اتكلم في السياسه في العموم بس حضرتك شايف ان لسه فيها امل انسي دلوقت زي وقت الطوفان اللي يعرف يركب سفينه النجاه وينجي من الغرق يركب

• عجبني
التفاعلات: صباحك سكر
ايوه انا فاهم ده بس بقول برضو في اكيد مش في العلن والدوله الاسلاميه دي في القرن اللي فات زمان كان في ترخيص لممارسه الرزيله اصلا تقولي مش عارف ايه 😂
تقدر تقول ترخيص ممارسة الدعارة كان في سنة كام و اتلغي سنة كام و وضع بلدك كان شكله اي و هل الحكم ساعتها كان لبلدك ولا كنت محتل

دي جريمة يعاقب عليها القانون دا غير الفضايح

😂قانونا عادي بس يخفي شخصيته وكمان لازم تكون مش مصرية موضوع كبير جدا
ياستي بقول هنا وهنلبس اقنعه ولا من شاف ولا مين دري 😂

تقدر تقول ترخيص ممارسة الدعارة كان في سنة كام و اتلغي سنة كام و وضع بلدك كان شكله اي و هل الحكم ساعتها كان لبلدك ولا كنت محتل

دي جريمة يعاقب عليها القانون دا غير الفضايح
زمان ده ايام بعد محمد علي وقبل الاحتلال الانجليزي لمصر

معلش انا مبحبش اتكلم في السياسه في العموم بس حضرتك شايف ان لسه فيها امل انسي دلوقت زي وقت الطوفان اللي يعرف يركب سفينه النجاه وينجي من الغرق يركب
خالى عندك امل وبدل ما كنت بتفكر ف مستقبل خليك عايش اليوم بيومه بس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%