NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Marioumaa1

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
زي م قرايته
ليه ممكن الواحد يخلف بوعده؟ ايه يمنعه انه ينفذه ؟ طيب ليه يقوله من الاول ؟ و ليه ممكن نعشم نفسنا و اللي قدامنا بحاجة و هي مش في ايدها اصلا؟

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: غدر الناس, مروان مدينة نصر, كريم سعد مكرم و 5 آخرين
زي م قرايته
ليه ممكن الواحد يخلف بوعده؟ ايه يمنعه انه ينفذه ؟ طيب ليه يقوله من الاول ؟ و ليه ممكن نعشم نفسنا و اللي قدامنا بحاجة و هي مش في ايدها اصلا؟
ممكن يبقا دوافع انه عاوز يوصل ل حاجه معينه و خلاص بعد ميوصلها بيفكس و فيه الى بيخس نفسه وعد ب حاجه مش هيقدر عليها ف بيهرب العيب انه يلغى الوعد قبل ميقول اسبابه يلغيه ب صدمه و جرح

• عجبني
التفاعلات: متابع متقطع و Marioumaa1
زي م قرايته
لان للأسف فيه ناس طبيعتها الغدر .. و ناس بتظهر خلاف حقيقتها لصيد الفريسة .. و المشكلة ان البنات برضه بتقع في نفس الخدعة اللى وقع فيها غيرها قبلها و مش بتتعلم ..

• عجبني
ممكن يبقا دوافع انه عاوز يوصل ل حاجه معينه و خلاص بعد ميوصلها بيفكس و فيه الى بيخس نفسه وعد ب حاجه مش هيقدر عليها ف بيهرب العيب انه يلغى الوعد قبل ميقول اسبابه يلغيه ب صدمه و جرح
بس مفيش شخص يستاهل ده

• عجبني
التفاعلات: متابع متقطع و صعيدي راقي
لان للأسف فيه ناس طبيعتها الغدر .. و ناس بتظهر خلاف حقيقتها لصيد الفريسة .. و المشكلة ان البنات برضه بتقع في نفس الخدعة اللى وقع فيها غيرها قبلها و مش بتتعلم ..
هتعرف منين الصادق من الكداب؟

• عجبني
التفاعلات: متابع متقطع و صعيدي راقي
هتعرف منين الصادق من الكداب؟
الصادق بيبان من الاول .. بينفذ كلامه .. مشاعره حقيقية .. ملهوش غرض معين بيوعد و بيبان طيب علشان بس يوصله .. و حاجات كتير صغيرة لكن بتفرق بين الصادق و المخادع

• عجبني
بس مفيش شخص يستاهل ده
مفيش حد يستاهل انا لما بقول وعد ع قد مقدر بحاول انفذ بيه لو ع موتى عشان حسيت بوحعها كتير الفكره مش ف مخالفه الوعد الفكره انه خبا عليك وقت محس انه مش قادر ينفذ وعده و جه كره واحده صدمك الى هو كلمنى قولى انا عملت ايه عشان متنفذش وعدك انما من نفسك كدا ليه مبلاقيش اجابه للسؤال دا خالص

• عجبني
الصادق بيبان من الاول .. بينفذ كلامه .. مشاعره حقيقية .. ملهوش غرض معين بيوعد و بيبان طيب علشان بس يوصله .. و حاجات كتير صغيرة لكن بتفرق بين الصادق و المخادع
بيعرفه يخدعه

• عجبني
التفاعلات: متابع متقطع
مفيش حد يستاهل انا لما بقول وعد ع قد مقدر بحاول انفذ بيه لو ع موتى عشان حسيت بوحعها كتير الفكره مش ف مخالفه الوعد الفكره انه خبا عليك وقت محس انه مش قادر ينفذ وعده و جه كره واحده صدمك الى هو كلمنى قولى انا عملت ايه عشان متنفذش وعدك انما من نفسك كدا ليه مبلاقيش اجابه للسؤال دا خالص
صح هي بتوجع فعلا

• عجبني
زي م قرايته
اوقات بيبقي الانسان عايز يوصل لحاجه ف دماغه او بيحب الشخص الي قدامه ف عايز يفرحه دوبامين الفرحه خلي الانسان يتهور ويقول حاجه هو مش قدها بكل بساطه يعني وطلاما الانسان مش قد حاجه عمره مهيعملها

• عجبني
اوقات بيبقي الانسان عايز يوصل لحاجه ف دماغه او بيحب الشخص الي قدامه ف عايز يفرحه دوبامين الفرحه خلي الانسان يتهور ويقول حاجه هو مش قدها بكل بساطه يعني وطلاما الانسان مش قد حاجه عمره مهيعملها
طيب و ليه ميوضحش اسبابه؟

• عجبني
التفاعلات: متابع متقطع و Mr. Berlin
صح هي بتوجع فعلا
بس بتعلم فيه تفاصيل صغيره بتبان مبنقعش فيها تانى مينفعش نفقد الثقه ف كله بنتعلم نشوف الى بين السطور شاكك ف حاجه او نيه مش صافيه بنسئل عادى وناخد بالنا من كلامه ماشيه مع افعاله ولا

• عجبني
بس بتعلم فيه تفاصيل صغيره بتبان مبنقعش فيها تانى مينفعش نفقد الثقه ف كله بنتعلم نشوف الى بين السطور شاكك ف حاجه او نيه مش صافيه بنسئل عادى وناخد بالنا من كلامه ماشيه مع افعاله ولا
لو كذا مره ورا بعض غصب عنك هيحصل ده

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: متابع متقطع و Mr. Berlin
لو كذا مره ورا بعض غصب عنك هيحصل ده
مش شرط كذا مره ورا بعض من نفس الشخص خالف وعد صريح وقال اه انا خالفت الوعد عشان مش قادر أنقذه يبقى مينفعش منه تانى لو حصل يبقا الغلط منك انتى

• عجبني
مش شرط كذا مره ورا بعض من نفس الشخص خالف وعد صريح وقال اه انا خالفت الوعد عشان مش قادر أنقذه يبقى مينفعش منه تانى لو حصل يبقا الغلط منك انتى
هو واضح ان الغلط مني انا😂

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زي م قرايته
انا مؤمن بحتة أن وعد الحر دين
يعني مهما تلف وتدور هو دين عليك فلازم تحافظ عليه من الاول والا ملوش لازمة

• عجبني
انا مؤمن بحتة أن وعد الحر دين
يعني مهما تلف وتدور هو دين عليك فلازم تحافظ عليه من الاول والا ملوش لازمة
طيب م هو فعلا دلوقتي محدش بيبقي بيهمه
كل بيوعد و بيخلف

• عجبني
هو واضح ان الغلط مني انا😂
لا عادى كلنا بنتعلم المهم الشخص دا مياخدش ثقه والاحسن نبعد عنه خالص ومنسمحلوش يقرب او يتكلم تانى اصلا

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%