NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ليه مافيش استمراريه فى التعارف واننا فعلا نكون اصدقاء

تحرر و

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه مافيش استمرارية فى التعارف يعنى لو اتعرفت ع حد ...... وبعد كدا حبيت تتكلم معاه متلاقيهوش او ميرودش او يشوف رسايلك ويسكت ؟
ممكن لو في حاجه انا مش عرفها حد يعرفني

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER, محمود ياسين, غريب عن العالم و شخص آخر
كله هنا باختلاف الميول عايز يتكلم مره وبس حتى البنات الي تتعرف عليهم تكلم مره وبس وبعد كده بخ

• عجبني
التفاعلات: تحرر و
ليه مافيش استمرارية فى التعارف يعنى لو اتعرفت ع حد ...... وبعد كدا حبيت تتكلم معاه متلاقيهوش او ميرودش او يشوف رسايلك ويسكت ؟
انعدام الثقة
بسبب أشباه الرجال

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑 و تحرر و
كله هنا باختلاف الميول عايز يتكلم مره وبس حتى البنات الي تتعرف عليهم تكلم مره وبس وبعد كده بخ
كلمك مظبوط ودا اللى بيحصل بس سببه ايه

كلمك مظبوط ودا اللى بيحصل بس سببه ايه
اي حد هنا بيتكلم عن ميوله حتى لو ست وبتقول عايزه تتناك كله كلام وبس ومفيش فعل وعن تجربه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خوف وعدم ثقه وكده يعني

• عجبني

انا ولله بدور علي حد يكون راقي كده ونحب في بعض ونريح بعض ونبقي اخوات وأصحاب ونطمن علي بعض مش شهوه وخلاص انا عارف ان السوالب بيتهددو كتير بسبب شخصيات مرضى نفسيه مفيش حاجه اسمها موجب وسالب بينا انا وانت اخوات قبل اي حاجه واللي مضايقك فضفضلي وانا جمبك وفي ضهرك وسندك انا موجب

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
الموضوع ببساطه ان التعارف معناه تبادل معلومات حقيقيه مع بعض وده شيء كلنا هنا بنخفيه علشان عاوزين نفضل مجهولين لكل الناس علشان نمارس حريتنا في كل شيء بدون خوف

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: The Sub
الموضوع ببساطه ان التعارف معناه تبادل معلومات حقيقيه مع بعض وده شيء كلنا هنا بنخفيه علشان عاوزين نفضل مجهولين لكل الناس علشان نمارس حريتنا في كل شيء بدون خوف
تمام اتفق معاك لكن حريتك دى مش رقم بطاقه دى حاجه منتشره ومتشابها

تمام اتفق معاك لكن حريتك دى مش رقم بطاقه دى حاجه منتشره ومتشابها
مختلفناش على ده بس تخيل كدا إنك اتعرفت على واحده هنا بتقول او واحد هو ليه مكانه في وسط المكان اللي بيشتغل فيه او اللي بيعيش فيه وليه اراء او ميول لا يقبلها الوسط ده فهل تعتقد إن مشاركة معلوماته معاك للتعارف شيء كويس

• عجبني
مختلفناش على ده بس تخيل كدا إنك اتعرفت على واحده هنا بتقول او واحد هو ليه مكانه في وسط المكان اللي بيشتغل فيه او اللي بيعيش فيه وليه اراء او ميول لا يقبلها الوسط ده فهل تعتقد إن مشاركة معلوماته معاك للتعارف شيء كويس
مش معلومات تبين شخصيته وحقيقه بس حاجات تبين ميوله وحريته

لان كله مش ناوى اصلا يكمل .. الموضوع مساحه لممارسه اكتر الرغبات سوداوية واللى مش هنعملها ف الواقع انما هنا كانه حلم وانت اللي بتحدد احداثه فكله بيتراجع انه يكمل ودا شي كويس في حد ذاته

• عجبني
اولا الثقه
ثانيا الميول
ثالثا كله بيتكلم وقت شهوته واول ماتنقضي شهوته بيبقي خلاص بالنسبه ليه

• عجبني
التفاعلات: تحرر و و The Sub
الناس احرار
اشكال عند الغالبية التي تعتقد انه طالما تكلمتو مرة لازم كل مرة! و هذا غير صحيح… ممكن نحكي مرة فقط.. و في ايظا كثير يعتقدون انه لان السيكس شات حصل مرة يبقى متاح كل مرة و هذا ايظا غلط:)

• عجبني
عدم تفهم كل واحد عايز اليي في ضماغه وبس

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%