NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه مشكلة ليه بحس هنا دايما بالتشكيك في النوايا ونشر الاحباط

عادي مش هيحصل حاجه هتقبل ده وكل حاجه هتكمل عادي
يبقى خلاص ميهمكش من حد
انا عارف ان التحرر مختلف عن الدياثه وان انكم مش فاتحينها على البحري لاي حد يركب مراتك فخلاص عيش حياتك وميولك الي تريحك محدش هيعيش معاك

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Rahmaro و اريد الزواج من متحررة
مش ميول هاذي! مش اي شيء ميول
خلاص تعبت
انا ميولي جوعان و توجهي لازم اعمل ريجيم

• عجبني
التفاعلات: اريد الزواج من متحررة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يبقى خلاص ميهمكش من حد
انا عارف ان التحرر مختلف عن الدياثه وان انكم مش فاتحينها على البحري لاي حد يركب مراتك فخلاص عيش حياتك وميولك الي تريحك محدش هيعيش معاك
نفسي كل الناس تتقبل كده

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
  • عجبني
التفاعلات: Rehamro
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
  • حبيته
  • عجبني
الي فعلاقة مفتوحة مش بيفتحو بيت دعارة حظرتك و اكيد بياخدو احتياطاتهم و بعيد عن العيال
😂

لا يا حبيبي هو بيت دعارة .. إيه الفرق يعني ؟

أنا أقولك الفرق .. الفرق أنه للمزاج مش بالفلوس ، وأن الممارسة مبتبقاش يوميا كمهنة تتكسب منها زى بيوت الدعارة !

لكن أن مراتك تقولك أنها عاوزة تجرب أنها تتناك من واحد غيرك ، وبعدين سيادتك اللي تدورلها علي واحد مناسب ينيكها وتخليها تقابله وتشوفه وترتاحله وبعدين تتفقوا علي ميعاد يجيلكم البيت وينيكها ادامك وعلي سريرك وأنت اللي تركب زبه بإيدك في كسها ، وأحيانا تمصه وهو خارج من كسها أو تمسحه بالفوطة !
وأحيانا تلاقيها هي بتتفق من وراك مع اللي هينيكها وترجع البيت تلاقي واحد راكبها ، فبدل ما الدم يضرب في عروقك وتحاول تعمل حاجة أو ع الأقل تطلقها لأ .. تقلع هدومك وتدخل تشترك معاهم !

بالشكل ده يبقي بيت الدعارة أرحم ، علي الأقل ممكن تبقي عارف أنها بتشتغل في الدعارة( مجرد معرفة ) لكن لسة عندك ذرة نخوة تخليك مش طايق تشوف مراتك راكبها حد غيرك !!

دي حياتك و انت اللي هتعيشها اعمل اللي يعجبك و فكك من الناس

دي حياتك و انت اللي هتعيشها اعمل اللي يعجبك و فكك من الناس

لا طبعا ميعملش اللي يعجبو ويفكه من الناس ، لأن لو الناس عرفت هتبقي فضيحة ومش هيعرف يعيش في المنطقة اللي هو فيها ولا يرفع عينه في عين حد !

ثانيا .. إنتشار الفكر ده في المجتمع يؤدي إلي الإنحلال الأسرى ومن ثم الإنحلال الأخلاقي وبالتدريج تنهار الأمم وتصبح في أسفل سافلين ، وكما قال أمير الشعراء ..

إنما الأممُ الأخلاقُ مابقيت
فإن هم ذهبت أخلاقُهم ذهبوا

لا طبعا ميعملش اللي يعجبو ويفكه من الناس ، لأن لو الناس عرفت هتبقي فضيحة ومش هيعرف يعيش في المنطقة اللي هو فيها ولا يرفع عينه في عين حد !

ثانيا .. إنتشار الفكر ده في المجتمع يؤدي إلي الإنحلال الأسرى ومن ثم الإنحلال الأخلاقي وبالتدريج تنهار الأمم وتصبح في أسفل سافلين ، وكما قال أمير الشعراء ..

اظن هو عارف دا كويس
و انا بقولك دي حياتك لان هو اللي هيواجه المشاكل لوحده و مش هيلاقي اللي يقف جمبه

بتتناقش معا شخص عادي مراته تبقي معا حد غيره فا طبيعة الرجوله عنده اتعدمت
سايبها سداح مداح دا كلو مرض نفسي دا رأيي وانا حر فيه وشايف اي شخص يشوف ولو جزء من مراته محتاج ياخد كورس رجوله لان فيهوالامان الي بتوفره لمراتك ؟

• عجبني
التفاعلات: حنفي الونش
لا يا حبيبي هو بيت دعارة .. إيه الفرق يعني ؟

أنا أقولك الفرق .. الفرق أنه للمزاج مش بالفلوس ، وأن الممارسة مبتبقاش يوميا كمهنة تتكسب منها زى بيوت الدعارة !

لكن أن مراتك تقولك أنها عاوزة تجرب أنها تتناك من واحد غيرك ، وبعدين سيادتك اللي تدورلها علي واحد مناسب ينيكها وتخليها تقابله وتشوفه وترتاحله وبعدين تتفقوا علي ميعاد يجيلكم البيت وينيكها ادامك وعلي سريرك وأنت اللي تركب زبه بإيدك في كسها ، وأحيانا تمصه وهو خارج من كسها أو تمسحه بالفوطة !
وأحيانا تلاقيها هي بتتفق من وراك مع اللي هينيكها وترجع البيت تلاقي واحد راكبها ، فبدل ما الدم يضرب في عروقك وتحاول تعمل حاجة أو ع الأقل تطلقها لأ .. تقلع هدومك وتدخل تشترك معاهم !

بالشكل ده يبقي بيت الدعارة أرحم ، علي الأقل ممكن تبقي عارف أنها بتشتغل في الدعارة( مجرد معرفة ) لكن لسة عندك ذرة نخوة تخليك مش طايق تشوف مراتك راكبها حد غيرك !!
طيب. ده بالنسبالك
انما لو الكابل سعيد انو فاصل السيكس عن الحب و بيعملو كده مرة يجيبو راجل مرة يجيبو ست.. هم احرار يتفلقو 😂

ايه يا قومي 😂
محسسني ان الاخلاق مكتوبة عالصخر
منظومة الاخلاق تختلف من شخص لاخر و من زمن لاخ و من مفهوم لاخر
مش معنى ان اغلب الي انت تعرفهم مجمعين على شيء يبقى نو ده الاخلاق
بالراحة عالراجل هو و مراتو احراو

بتتناقش معا شخص عادي مراته تبقي معا حد غيره فا طبيعة الرجوله عنده اتعدمت
سايبها سداح مداح دا كلو مرض نفسي دا رأيي وانا حر فيه وشايف اي شخص يشوف ولو جزء من مراته محتاج ياخد كورس رجوله لان فيهوالامان الي بتوفره لمراتك ؟
و انتم واخدينها من منطق الرجولة ليه و حاطين الست شرموطة ليه
ما يمكن بيجيبو ستات! ولا يمكن بينيكو اغراب سوا سوا… احنا مالنا!
الرجولة وقفت على دي 😂😂😂

ايه يا قومي 😂
محسسني ان الاخلاق مكتوبة عالصخر
منظومة الاخلاق تختلف من شخص لاخر و من زمن لاخ و من مفهوم لاخر
مش معنى ان اغلب الي انت تعرفهم مجمعين على شيء يبقى نو ده الاخلاق
بالراحة عالراجل هو و مراتو احراو
نعم .. الاخلاق منحوتة علي الصخر ، وإسأل فلافسة وحكماء الفراعنة علي سبيل المثال !
منظومة القيم الأخلاقية واحدة عبر الأزمنة والعصور وتعارفت عليها البشرية جمعاء ، فالقتل والسرقة والكذب والزنا وشرب الخمور .. إلخ .. كلها أمور غير أخلاقية في جميع المجتمعات والأعراف وهي جرائم يعاقب عليها القانون ، أما وأن هناك بعض المجتمعات الليبرالية التي تتسامح مع بعض الجرائم كونها تحدث بالتراضي ودون أن يتحقق ضرر للأخرين فهذا أمر أخر !!

نعم .. الاخلاق منحوتة علي الصخر ، وإسأل فلافسة وحكماء الفراعنة علي سبيل المثال !
منظومة القيم الأخلاقية واحدة عبر الأزمنة والعصور وتعارفت عليها البشرية جمعاء ، فالقتل والسرقة والكذب والزنا وشرب الخمور .. إلخ .. كلها أمور غير أخلاقية في جميع المجتمعات والأعراف وهي جرائم يعاقب عليها القانون ، أما وأن هناك بعض المجتمعات الليبرالية التي تتسامح مع بعض الجرائم كونها تحدث بالتراضي ودون أن يتحقق ضرر للأخرين فهذا أمر أخر !!
بما انك مقتنع بان الاخلاق في الصخر فطبقها على نفسك اولا
🙃
الأخلاق منطومة معياريّة للخير والشر و لا ترتبط بما يحدّده ويفرضهُ الآخرون: ذالك يحدده القانون
الاخلاق تخصّ الإنسان وحده، ومصدرها ضميره ووعيه و قناعاته و معتقداته و مفهومه لما هو خير و ما شر
نعم هناك بعض الاخلاقيات المتعارف عليها.. لكنها تبقى منظومة غير منحوتك فالصخر : قصدي هنا انها تتفاوت
لكن عموما رايك و انت حر فيه و انا نفس الشيء
تحياتي

و انتم واخدينها من منطق الرجولة ليه و حاطين الست شرموطة ليه
ما يمكن بيجيبو ستات! ولا يمكن بينيكو اغراب سوا سوا… احنا مالنا!
الرجولة وقفت على دي 😂😂😂
يسطا كونك بتناقش في اساسيات فا انت رجوبه بالسالب
اه يسطا فيه حاجهواسمهاوغيره ونجوه
فيه حاجه اسمهاةاحاف علي عرضي واهلي
فيهوحاجه اسمهاواناومش قرني ولا ديوث ملعون

يسطا كونك بتناقش في اساسيات فا انت رجوبه بالسالب
اه يسطا فيه حاجهواسمهاوغيره ونجوه
فيه حاجه اسمهاةاحاف علي عرضي واهلي
فيهوحاجه اسمهاواناومش قرني ولا ديوث ملعون
محتاج تعيد الكتابة يا حج ما فهمتكش
قول بالنحوي كده

المواضيع المشابهة