NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: ENG.NOUR
دا باين ان كلنا متسوحين وشايلين هموم كتير اوووي اومال مين اللي باله رايق ي جماعة😂😂😂😂

• بيضحكني
دا باين ان كلنا متسوحين وشايلين هموم كتير اوووي اومال مين اللي باله رايق ي جماعة😂😂😂😂
مافيش حد ولو لقيت كلمني 😂

مافيش حد ولو لقيت كلمني 😂
لا الحوار صعب اني الاقي حد باله رايق خلينا في اللي عاوزين يولعوا في الدنيا اهم كتير قدامنا اهوه🙂🤡

• بيضحكني
انا سني 36 سنه ولسه لاكونت بيت ولا اسره متجوز واحده اصغر من امي ب10 او 15 سنه تقريبا كانت صحبتها وجارتنا والست عطفت عليا بعد موت امي اتجوزتها عرفي لاني لا معايا فلوس افتح بيت وحتي الشغل مش لاقي خالص عمال اخبط في اي شغلانه واخر زل ومهانه طب ليه ذنبي ايه اني عايش في بلد بنت وسخه مش بتاعتنا شباب مين يابله اللي عنده احباط للاسف الناس ماشيه في الشارع مش لاقيه العلاج ولا الاكل العيد داخل اهو الناس كلها عاتله هم حق اللحمه ولا الموصلات واي مشوار يتكلف 30 ج خلاف الفطار لشغلك تنزل واخر مهانه 12 ساعه نصيحه لو انتي داخله هنا دا عالم موازي الناس بيتخش تنسي الهم مع المليطه وبس لكن الواقع ابن متناكه

ايه الي جاي في حاجه تاني
التعويم الحر ودا معناه ان الدولار هيكون اقل تقدير 40 جنيه وفيه توقعات 50 و 60 🙂

• عجبني
كلنا مرضى نفسيين بنسب
بس تقدري تقولي ان الي بيتجه للعالم الافتراضي و بالاخص لما بيعيش جواه الغرائز و الجوانب الشخصية الي المفرود تتعاش على الواقع

تعرفي يا اما هو معرفش يتعامل مع المجتمع في الواقع و ده سببه نفسي

او اختار بأيديه يبعد عن الواقع بسبب حاجات عملتله صدمه نفسية

انا سني 36 سنه ولسه لاكونت بيت ولا اسره متجوز واحده اصغر من امي ب10 او 15 سنه تقريبا كانت صحبتها وجارتنا والست عطفت عليا بعد موت امي اتجوزتها عرفي لاني لا معايا فلوس افتح بيت وحتي الشغل مش لاقي خالص عمال اخبط في اي شغلانه واخر زل ومهانه طب ليه ذنبي ايه اني عايش في بلد بنت وسخه مش بتاعتنا شباب مين يابله اللي عنده احباط للاسف الناس ماشيه في الشارع مش لاقيه العلاج ولا الاكل العيد داخل اهو الناس كلها عاتله هم حق اللحمه ولا الموصلات واي مشوار يتكلف 30 ج خلاف الفطار لشغلك تنزل واخر مهانه 12 ساعه نصيحه لو انتي داخله هنا دا عالم موازي الناس بيتخش تنسي الهم مع المليطه وبس لكن الواقع ابن متناكه
**** معاك حسه بيك و****

كلنا مرضى نفسيين بنسب
بس تقدري تقولي ان الي بيتجه للعالم الافتراضي و بالاخص لما بيعيش جواه الغرائز و الجوانب الشخصية الي المفرود تتعاش على الواقع

تعرفي يا اما هو معرفش يتعامل مع المجتمع في الواقع و ده سببه نفسي

او اختار بأيديه يبعد عن الواقع بسبب حاجات عملتله صدمه نفسية
عندك حق

• عجبني
التفاعلات: Life selector
  • عجبني
عايزه اعرف بجد اي سبب الي احنا وصلنا له
ليه الشباب كلهم بقوا محبطين مش عارفين يعملوا حاجه ليه مش بنتقدم ليه اغلبيه الي داخل هنا عنده مشاكل نفسيه ووحده
عايزه اعرف اي اسباب كل ده
ياريت كل واحد يطلع الي عنده ممكن علي الاقل يرتاح نفسيا شويه ونعرف هنا سواء انا او اي حد هنا من الاصدقاء يساعده
لاني انا شفت ناس كتير هنا بجد قطعت قلبي وناس واثقه انهم مش بيكذبوا
اي السبب لكل الي بيحصل ده
انا مش عامل الزواج اوبشن ليا علشان عايز أنجح ف حاجات تانية ومش شايف الزواج نجاح دي مسئولية مش ف وقتها

انا مش عامل الزواج اوبشن ليا علشان عايز أنجح ف حاجات تانية ومش شايف الزواج نجاح دي مسئولية مش ف وقتها
اتفق لازم تكون مأمن نفسك كويس قبل الجواز علشان مش تجيب ولد متقدرش تصرف عليه

اتفق لازم تكون مأمن نفسك كويس قبل الجواز علشان مش تجيب ولد متقدرش تصرف عليه
ايوة في حاجات كتير فشخ وأرواح انا مسئول عنها وتربية انا لازم اكون مركز فيها ولو كل همي ان اوفر فلوس فمش هركز ف دول وكده هيطلعوا ولا حاجة وهبقي فاشل

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و ENG.NOUR
ايوة في حاجات كتير فشخ وأرواح انا مسئول عنها وتربية انا لازم اكون مركز فيها ولو كل همي ان اوفر فلوس فمش هركز ف دول وكده هيطلعوا ولا حاجة وهبقي فاشل
اتفق جدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: مرحب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%