NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ENG.NOUR

نور نسوانجى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
عايزه اعرف بجد اي سبب الي احنا وصلنا له
ليه الشباب كلهم بقوا محبطين مش عارفين يعملوا حاجه ليه مش بنتقدم ليه اغلبيه الي داخل هنا عنده مشاكل نفسيه ووحده
عايزه اعرف اي اسباب كل ده
ياريت كل واحد يطلع الي عنده ممكن علي الاقل يرتاح نفسيا شويه ونعرف هنا سواء انا او اي حد هنا من الاصدقاء يساعده
لاني انا شفت ناس كتير هنا بجد قطعت قلبي وناس واثقه انهم مش بيكذبوا
اي السبب لكل الي بيحصل ده

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: aidaid122012, أحمد السويسي, الــــــعَــــــربــــــى و 12 آخرين
ليه الشباب كلهم بقوا محبطين مش عارفين يعملوا حاجه ليه مش بنتقدم ليه اغلبيه الي داخل هنا عنده مشاكل نفسيه ووحده
ياريت كل واحد يطلع الي عنده ممكن علي الاقل يرتاح نفسيا شويه ونعرف هنا سواء انا او اي حد هنا من الاصدقاء يساعده
الضغط النفسي بيبقي بسبب التفكيير الزايد ف اللي جاي مسؤوليه و جواز وشغل و الماديات فعلا كله مضغوط مفيش حد حاسس بالرحه التفسيه

حاجات كثير

هو انا بقالي يوم ولا بذاكر ولا بعمل اي حاجه بنام واصحي بس وشكلي هكمل الاسبوع ده كل ده لاني معنديش شغف لاي حاجه بجد🙂💔

تدني المعيشه وقلت الزواج يعني عنديك لو الزواج بقى متطلباتو سهله ورخيصه مش هتلاقي حد هنا او في اي منتدى جنسي تاني هيبقى في قله بيدخلو لتغير الروتين الي في العلاقه الزوجيه

• عجبني
التفاعلات: Galal Ezz Al-arab
الضغط النفسي بيبقي بسبب التفكيير الزايد ف اللي جاي مسؤوليه و جواز وشغل و الماديات فعلا كله مضغوط مفيش حد حاسس بالرحه التفسيه
ما هو بردوا ليه انت مقولتيش سبب الضغط مش سبب انك تفقد الشغف في كل حاجه

هو انا بقالي يوم ولا بذاكر ولا بعمل اي حاجه بنام واصحي بس وشكلي هكمل الاسبوع ده كل ده لاني معنديش شغف لاي حاجه بجد🙂💔
انت صغير في السن الي السبب الي وصلك بده

• محزن
التفاعلات: T i to
تدني المعيشه وقلت الزواج يعني عنديك لو الزواج بقى متطلباتو سهله ورخيصه مش هتلاقي حد هنا او في اي منتدى جنسي تاني هيبقى في قله بيدخلو لتغير الروتين الي في العلاقه الزوجيه
معاك في النقطه دي جدا

• حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
انت صغير في السن الي السبب الي وصلك بده
مش عارف و**** حتي انا زهقت بجد وبفكر اغير جو واسافر لوحدي بس لما اخلص امتحناتي🤷‍♂️

• عجبني
التفاعلات: ENG.NOUR
ما هو بردوا ليه انت مقولتيش سبب الضغط مش سبب انك تفقد الشغف في كل حاجه
فقد الشغف مثلا المقابل المادي للشغل بعد تعب مش بيكفي اي حاجه و الشغل في تعب
مثلا واحد بيحب واحده و عايز يتقدم ليها وشايف انو مش قادر يجييب شقه او يتجوز. عمتا
اب قلقان علي عياله من المستقبل و عايز يامن حياتهم ف بيشتغل اكتر و ينساهم

ممكن الكل ما يكنش محبط لكن المعظم يقترب من الكل عندنا مشاكل نفسية من الحكمه مش عارفين عنها

فقد الشغف مثلا المقابل المادي للشغل بعد تعب مش بيكفي اي حاجه و الشغل في تعب
مثلا واحد بيحب واحده و عايز يتقدم ليها وشايف انو مش قادر يجييب شقه او يتجوز. عمتا
اب قلقان علي عياله من المستقبل و عايز يامن حياتهم ف بيشتغل اكتر و ينساهم
معاك بس صدقني لو الواحد ما تعبش مش هايوصل

ممكن الكل ما يكنش محبط لكن المعظم يقترب من الكل عندنا مشاكل نفسية من الحكمه مش عارفين عنها
انت شايف اي سبب المشاكل النفسيه عند الشباب دلوقتي

معاك بس صدقني لو الواحد ما تعبش مش هايوصل
ما انا بتعب و مش بلاقي مقابل هكمل تعب ليه فاهمه قصدي

• عجبني
التفاعلات: ENG.NOUR
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت شايف اي سبب المشاكل النفسيه عند الشباب دلوقتي
الموضوع شرحه بالنسبالى واخد طريق فلسفى زياده و هيطول شرحه

• حبيته
التفاعلات: مرحب
بصي اكتر سبب المستقبل المجهول
يعني كلنا كان عندنا احلام و رسمنا الطريق الي هنمشي عليه و في ثانيه كل الاحلام دي طارت مهما نحاول مفيش فايده الظروف بقا او النصيب او اي السبب متعرفيش بس كل طريقه بتحاولي بيها بتفشل ف انا احاول تاني ليه منا حاولت اكتر من مره و بتفشل
يمكن ده اكتر سبب من وجهه نظري الي ملهاش قيمه

بصي اكتر سبب المستقبل المجهول
يعني كلنا كان عندنا احلام و رسمنا الطريق الي هنمشي عليه و في ثانيه كل الاحلام دي طارت مهما نحاول مفيش فايده الظروف بقا او النصيب او اي السبب متعرفيش بس كل طريقه بتحاولي بيها بتفشل ف انا احاول تاني ليه منا حاولت اكتر من مره و بتفشل
يمكن ده اكتر سبب من وجهه نظري الي ملهاش قيمه
طب مش. ممكن يكون ده القدر
وربنا راسم. لك طريق احسن وانت مش عايزه تروحي له

طب مش. ممكن يكون ده القدر
وربنا راسم. لك طريق احسن وانت مش عايزه تروحي له
فين الطريق مش شايفاه
الطريق الي ماشيه فيه غلط و عارفه انه غلط بس مكمله ليه مش عارفه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%