NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ليه بتحب تتخيل مراتك بتتناك من حد تاني؟

Zebymangaxo

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا بحب جدا الفكرة لو انا متجوز هعملها
بس للاسف سنجل

عاوز تحكولي عن اسباب الرغبة دي وايه خلاها تزيد واللي منكم فاتح مراته فالموضوع كان ايه رأيها؟ وهل عملوا حاجة اكتر من التخيلات؟ وبعدها كانوا مبسوطين؟

عاوز تجارب حقيقية عشان الناس هنا معظمها بتتكلم بس وبتألف مواقف وشغل عيال صغيرة لسه ملمستش واحدة

لو حد عارز يبعتلي نتكلم اكتر ويفضفضلي يتفضل ونتعرف

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ahmed fa, انا ولد بنوتي, Usif و 2 آخرين
ما كنتش متقبلها كفكره لكن بعد ما شفتها قدامي ولقيت امراتي في حضن واحد حسيت بمتعه كبيره

• عجبني
  • حبيته
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: هانى سلامه, الصقر_الجارح, احمد بيك حفني و 4 آخرين
عايز حد بيتخيل

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: متحرر جديد و Zebymangaxo
انا مراتي موافقتش فا بنتخيل بس

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: ابو ادم, هانى سلامه, Mohamed shaker و 2 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: هانى سلامه، Mohamed shaker و احمد٤٤
انا بحب جدا الفكرة لو انا متجوز هعملها
بس للاسف سنجل

عاوز تحكولي عن اسباب الرغبة دي وايه خلاها تزيد واللي منكم فاتح مراته فالموضوع كان ايه رأيها؟ وهل عملوا حاجة اكتر من التخيلات؟ وبعدها كانوا مبسوطين؟

عاوز تجارب حقيقية عشان الناس هنا معظمها بتتكلم بس وبتألف مواقف وشغل عيال صغيرة لسه ملمستش واحدة

لو حد عارز يبعتلي نتكلم اكتر ويفضفضلي يتفضل ونتعرف
أنا مراتى متحررة نظرى ودا بعد مجهود كبير منى وحصل شوية مواقف كدا على الماشى لكن تحرر فعلى مع أشخاص مظنش لكن ممكن فون وكان التحرر بعيد عن تفكيرى نهائيا عشان احنا أرياف ولكن حصل موقف بينى وبين صاحبى ومراته فى بيته فلقيته ايزى جدا وسعيد وجال ى زيارة وعملت كدا معاه عن طريق مراتى بدون مهى تعرف حسيت ساعتها بمنعه كبيرة ودى كانت أول مرة أعرف وأحس يعنى ايه تحرر لكن التحرر المكشوف أوى اللى بلاقيه فى القصص دى مش واقعى وفج أوى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: هانى سلامه، الرايق فشخ و Zebymangaxo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اخيرا حد قال كلام عدل ❤️

• عجبني
التفاعلات: Ahmed fa
كان موضوع غريب عليا لحد ما عرفت انى مراتى بتتناك من غيرى ولاقيت نفسى هايج وبقيت اسالها ع التفاصيل عشان اهيج اكتر خصوصا لما شوفت ان كل ازبارهم اكبر منى وبقيت عايز انا كمان امصلهم واتناك منهم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: هانى سلامه، Mirogogo و فحلك وفحل امك
  • عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج، هانى سلامه و Mirogogo
فعل حصل ومراتي اتناكت قدامي وانا في منتهي الشهوه والهيجان مش تخيلات

• عجبني
  • حبيته
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: صعيدي هايج, هانى سلامه, الصقر_الجارح و 2 آخرين
انا الفكره مسيطره علتفكيرى ونفسي بجد اعملها وبحاول كتير مع مراتى انى احرره

• عجبني
التفاعلات: Ahmed fa و صعيدي هايج
أنا مراتى متحررة نظرى ودا بعد مجهود كبير منى وحصل شوية مواقف كدا على الماشى لكن تحرر فعلى مع أشخاص مظنش لكن ممكن فون وكان التحرر بعيد عن تفكيرى نهائيا عشان احنا أرياف ولكن حصل موقف بينى وبين صاحبى ومراته فى بيته فلقيته ايزى جدا وسعيد وجال ى زيارة وعملت كدا معاه عن طريق مراتى بدون مهى تعرف حسيت ساعتها بمنعه كبيرة ودى كانت أول مرة أعرف وأحس يعنى ايه تحرر لكن التحرر المكشوف أوى اللى بلاقيه فى القصص دى مش واقعى وفج أوى
لو حابب تعالى خاص

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%