NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ليه البنت مش بتكلم المحترم

a2a

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه البنت البتكلم الولد تكلم الولد الصيع وممكن في نقس الوقت ولد كويس عاوز يكلمه ويبقو صحاب متكلمش

• عجبني
التفاعلات: Anas868, شريف مني ير د ا و ل ى, تعبان ينجم و 2 آخرين
عشان هي مش محترمة

• أتفق
التفاعلات: jakopusa
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليه البنت البتكلم الولد تكلم الولد الصيع وممكن في نقس الوقت ولد كويس عاوز يكلمه ويبقو صحاب متكلمش
محتاج ال red pill يا صديقي

بيوفر عليها
بيهزر بيفلرت بيلاغي
البنات تحب تسمع وتحب تتدلع
المحترم كل حاجه يحملها احترامه
اوعي تكونى زعلتى
عاجباكي
تحبي تاكلي فين
هي عايزه اللي ياخد بايدها ويقرللها

• عجبني
التفاعلات: ad35، تعبان ينجم و drsniper666
بيوفر عليها
بيهزر بيفلرت بيلاغي
البنات تحب تسمع وتحب تتدلع
المحترم كل حاجه يحملها احترامه
اوعي تكونى زعلتى
عاجباكي
تحبي تاكلي فين
هي عايزه اللي ياخد بايدها ويقرللها
ايه احسن حاجه الوحد يعمله عشان يصحب بنت يتكلم او يخرج عادي

ايه احسن حاجه الوحد يعمله عشان يصحب بنت يتكلم او يخرج عادي
قصدك يصاحب او يعرف بنت

تعالي خاص الكلام ده بفلوس 😂

• بيضحكني
التفاعلات: a2a
ايه الفكره طيب
بصفة عامة الست عايزة اللي يشكمها.. هتقولي ان الكلام دا قديم وماعدش ينفع اليومين دول.. اقول ان المفهوم دا هيفضل على مر العصور وفي المستقبل.. بدليل ان الزوجات الشراميط ولاد القحابي بيخونوا ازواجهم المحترمين وبيروحوا لرجالة تفشخهم نيك وشتيمة واهانة

• عجبني
التفاعلات: Anas868 و ad35
السؤال ما ينفعش يتعمم يعني هو صيغة السؤال غلط اصلا لأ طبعا في بنت بتنجذب للمحترم عادي مش كل صوابعك زي بعضيها افتكر

• عجبني
لا بالعكس البنات والستات معظمهم بينحذبوا للي يقدرهم وده عن تجربة

• عجبني
التفاعلات: Zee 🔥
لانها بكون هنا عايز تطلع الشرمطة اللى جواها وفى الاخر هى ميديا وفضايح مش اكتر عشان تكتسب خبرة فى الواقع الافتراضى وفى الاخر تتفضح مش اكتر

عشان هايديها الامان والحماية ده غير أنه بيبقي فاضي فعنده وقت لكلامها وحوارتها ده غير أنه بيعرف يتكلم كلام كتير وحلو

عشان هايديها الامان والحماية ده غير أنه بيبقي فاضي فعنده وقت لكلامها وحوارتها ده غير أنه بيعرف يتكلم كلام كتير وحلو
ما الكويس ممكن هيعمل كدا

ما الكويس ممكن هيعمل كدا
مش بنفس الدرجة+ اي ست مبتطلبش من الراجل غير الامان والاحترام فخليك عادي زي ما انت ومتحاولش تبقي سرسجي عشان شكلك هيبقي وحش ركز في حياتك عادي ولو ليك نصيب في حاجة هتجيلك

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%