NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ليه اغلب السوالب اللى هنا كده

ليه انا لما انزل بوست انى بدور على سالب من مكان اللى انا فيه يخش ناس كتير فشخ و كلهم كدابين مفيش ولا واحد قريب من المكان اللى انا فيه ولما تيجى ساعه الجد ونقرر نتقابل يوم عامل اى حوار و اطلع انا اللى فى الاخر انا مش جاد و ابن كلب كمان و بتسلى بيه فى موجبين كمان كده مش السوالب بس
بس انا مش منهم

• عجبني
التفاعلات: The_Cuck، حماده_سليف و ليدا بنوتي ديوث
المنتدى للترفيه مش للتعارف
انقالت الفين مرة
و معروفة مافيش مقابلات
الي بدو مقابلة مش حيدخل اصلا هنا

انقالت الفين مرة
و معروفة مافيش مقابلات
طالما المنتدى للترفيه حاطين ليه قسم اسمه بين النسوانجيه 😂😂😂 ادينى عقلك

طالما المنتدى للترفيه حاطين ليه قسم اسمه بين النسوانجيه 😂😂😂 ادينى عقلك
عشان الزززززززن
كتير بيحطو اعلانات تعارف فاتعمل قسم مخصص

ليه انا لما انزل بوست انى بدور على سالب من مكان اللى انا فيه يخش ناس كتير فشخ و كلهم كدابين مفيش ولا واحد قريب من المكان اللى انا فيه ولما تيجى ساعه الجد ونقرر نتقابل يوم عامل اى حوار و اطلع انا اللى فى الاخر انا مش جاد و ابن كلب كمان و بتسلى بيه فى موجبين كمان كده مش السوالب بس
بس انا مش منهم
انت بتقول انك جاد و مش لاقى سالب جاد ... و انا ياسيدى جاد جدا انت منين و انا على استعداد اجيلك بس فى الاول عايز اعرف سنك كام و هل مناسب ليا و لا لا

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: نزيه الخاطر و ليدا بنوتي ديوث
انت بتقول انك جاد و مش لاقى سالب جاد ... و انا ياسيدى جاد جدا انت منين و انا على استعداد اجيلك بس فى الاول عايز اعرف سنك كام و هل مناسب ليا و لا لا
ما انت كلمتنى ولما قولتلك انى 23 سنه مردتش

عشان الزززززززن
كتير بيحطو اعلانات تعارف فاتعمل قسم مخصص
مليش دعوه زن ولا لا بس فى قسم كده وخلاص

• بيضحكني
التفاعلات: Gingerito
علشان بيخافم لان فى ناس كتير بينضحك عليها

ذي مالناس بتقولك هو منتدى عشان تتخيل اللي نفسك فيه وردود الفعل بتكون داخل المنتدى الكل داخل عاوز يخرج اللي لا يمكن يخرجه عالطبيعه فلما العشم ياخدك قوي افتكر ان الكل هنا لابس ماسك ومش هيقلعه

انقالت الفين مرة
و معروفة مافيش مقابلات
ليه هو المنتدى للترفيه والتعارف بس بعتمد عل الثقة والجدية من الطرفين ♥️♥️

قولو 😂😂😂

ليه هو المنتدى للترفيه والتعارف بس بعتمد عل الثقة والجدية من الطرفين

معلش هو رأي مقتنع به ان لما حضرتك تكون داخل باسمك الحقيقي يبقى في ثقه الثقه هتيجي فعلا بس بعد فتره كبيره من الشد والجذب بس هيبقى ثقه في شخص مش موجود عالطبيعه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هنا عمرك ما هتقابل حد اعمل اكونت على موقع التواصل اللي هو علامته fزرقا دا عارفه اكيد بعد نس ساعه اضمنلك مقابله بعد نص ساعه لكن هنا هتفضل سنين ومش هتقابل حد
هناك هتلاقي فعلا ناس عايزه تتقابل هنا ترفيه وبس

انا بقي العكس بدور علي حد محترم ويكون فاهم ازاي يتعامل معايا ونفس الوقت لو لقيت بلاقيه مش عنده مكان طب بنتكلم ليه من الاول ، مشاكلنا واحدة مع اختلاف انا موجود اهو ومش لاقي فحل 💔

• عجبني
التفاعلات: عاشقة
54 من ليبيا /موجب جامد / انت من اي حته في مصر

بس انا مش منهم
مفيش يسطا نت

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%