NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عبده السكساوى

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
(مقدمه قبل الدخول فى القصه)
انا اسمى شريف وده طبعا مش حقيقى عندى 31 سنه جسمى معقول
طويل شويه خلصت كليه تجاره وكنت شغال فى شركه فى القاهره لحد ما الشركه صفت وكان لازم اشوف شغل تانى فى كذا مجال لحد ما لقيت اعلان فى الوسيط ان فى شكره حاتفتح فرع ليها جديد فى اسكندريه ومحتاجه محاسبين ومناديب وللحظ ان الرقم اللى كان مع الاعلان ده كان رقم اسامه زميلى اللى كان معايا فى الشركه انا كنت حافظه علشان كنت بكلمه كتير وطبعا لما اتصلت بيه قالى تمام انت خلاص اشتغلت بس لازم تيجى اسكندريه علشان الشغل وبصراحه انا كنت وحيد لا عيله ولا زوجه ولاليا علاقات مع حد فاانى انقل بلد تانيا موضوع مش صعب وفعلا سافرت اسكندريه وقابلت اسامه وكنت مكلمه على شقه فاجبلى اوضه موقته على سطح بيت فى ميامى هو كان بيت قديم بس بتشوف البحر فاكان المنظر جميل وكمان انا قولت الموضوع مش حايطول لحد ما القى شقه وفعلا ابتديت الشغل فى الشركه بس للاسف مكنتش محاسب انا اشتغلت مندوب توزيع بس انا مكنش فارق معايا انا عايز اشتغل وامسك فلوس وخلاص وبصراحه اسامه اقنعنى ان المندوب بيحصل فلوس اكتر وان الفكره ان الفرع لسه جديد فا اول لما الدنيا تستقر حابقى فى وضع احسن وبصراحه انا مفرقش معايا كل ده انا اصلا كنت حابب فكره ان اجرب مجال جديد وابتديت انزل على عربيه اوزع منتجات عذائيه بكل انواعها سمنه رز زيت شكولاته كل حاجه وانقسمت حياتى لشغل اللى بكون فيه طول اليوم والبيت لما اروح على الساعه 9 10 بليل
(ندخل بقى فى احداث القصه واسف لو كنت طولت فى المقدمه)
انا/(انا كنت كل يوم اصحى على الساعه 9 الصبح اقوم اعمل كبايه الشاى التام واطلع اشربها بره الاوضه وانا شايف البحر كانى اعد فى الفورزيزون (سكان اسكندريه يعرفوها كويس) والجو كان معقول علشان احنا كنا فى شهر اكتوبر فا الصيف كان عدا والبلد رجعت فاضيه تانى على كلام الاسكندرانيه كنت انزل الصبح اروح الشغل كان معايا سواق خربان شويه اسمه مجدى مجدى كان 22 سنه بس تحس عنده 90 سنه كل كلامه عن الموت وانها مش فارقه نعيش ولا نموت ده عم ضياء بتاع مسلسل الوصيه كان كوميدى عنه وبصراحه انا كنت بحط السماعه طول السكه واول لما نوصل للمحل انزل اعمل الاوردر وننزل البضاعه ونمشى ومشى الحال على كدا لكده شهر وفى يوم الحد بتاع الاجازه بتاعى انا متعود انام واصحى على 12 1 الضهر الساعه 9 الصبح سمعت هبد ورزع تقول فى حد بيهد البيت انا قولت حرامى بس مش االحرامى المتخلف اللى حايكسر ويهبد كدا والساعه 9 الصبح المهم فتحت وطلعت وانا بقول)
انا/ايههههههههههههههههههه(لقيت ست ملبن بمعى الكلمه هى 45 سنه وبيضه لابسه جلبيه سوده كانت مديانى ضهرها اللى مبين فلقتين طياز محصلوش وربطه شعرها واعده طيزها وصدرها بيتهزر وهى بتنفض السجاده على السور ) ايههههههههه
صفيه/ (اتفاجئت بيا) يخربيتك انت مين ...اكيد حرامى حرامىىىى
انا/حرامى ايه انا اللى ساكن فى الاوضه هنا انتى مين ؟
صفيه/ساكن ايه الاوضه دى مفهاش حد زفت ساكن
انا/انا يا ستى الزفت الساكن انتى مين بقى
صفيه/وانت مالك
انا/وانا مالى ايه من الصبح هبد ورزع ولما كلمتك فتحتيلى محضر ودلوقتى تقوليلى وانت مالك ..أنتى مين انطقى
صفيه/(شخرتلى)احاااااا انطقى ايه يا عرص اتكلم عدل علشان ممسحش بيك بلاط السطح ده
انا/بقولك ايه انا لولا عامل حساب انك ست كنت عرفتك مقامك
صفيه/(ضحكت بشرمطه)لا انسى انى ست دى يا كسم امك وورينى حاتعمل ايه
انا/ماتتلمى بقى يا ست انتى انتى مالكيش راجل يترد عليه
صفيه/ليا وصباعه الصغير برقابتك انتى واهلكم كلهم بس انا بقى اللى حاعرفك الادب يا خول
انا/(فى الوقت ده انا كان دمى فاير على الاخر بس حاعمل ايه انا مش عارف اعمل ايه دى وحده ست لو ضربتها الكل حايمسك فيا ومش عيد تبقى قضيه وحد ينزل الصور على النت والست .... الشربينى تطلع الموضوع فى البرنامج بتاعها وتطلب با اعدامى وسط كل ده والست صوتها جايب الشارع كله سكان العماره اتلموا والكل كان واقف بتفرج محدش قادر يدخل لحد ما جيه راجل فى ال50 جسمه رفيع اوى ظهر من وسط الناس وقال بصوت واطى)
الراجل/ايه يا صفيه فى ايه
صفيه/الحقنى يا على الحيوان ده غلط فيا وزعقلى ولولا الناس كان ضربنى
انا/(فى الوقت ده انا بقيت زى الناس بدور على الحيوان اللى عمل كل ده مع انثى التنين دى ومش مصدق ان الكلام ده عليا انا) انا يا ست
على/انت مين يا جدع انت وايه اللى جايبك على السطح هنا
واحد من السكان/ده الساكن الجديد اللى جابه عبده السمسار للاوضه دى
على/هى الاوضه دى كل شويه تجبلنا الاشكال دى
انا/اشاكل ايه ماتتكلم عدل (لقيت ان ده راجل وممكن اضربه عادى فامسكت فيه صراحه ملقتش اى مقاومه الراجل مفهوش نفس )
صفيه/الحقونا يا ناس ...(وهنا طبعا الناس ادخلت وفضوا الخناقه بنا ومع الحركه والشد والجزب السجاده اللى على السور وقعت فى الشارع )
صفيه/الحق يا على السجاده وقعت
على/انا حانزل اجبها يا صفيه واطلع اربى الحيوان ده (نزلى على هو ومراته صفيه وانا شايف انه اصتباحه خره فى يوم اجازتى اللى بنام فيه وبعد ما نزلوا جالى واحد من السكان)
واحد من الاسكان/انت ايه بس اللى واقعك مع صفيه
انا/انا اصلا معملتش حاجه انا كنت نايم وصحيت على هبد ورزع لسه بكلمها عملت خناقه
واحد من الاسكان/هى صفيه كدا وليه لسانها فالات ومحدش بيقدر عليها
انا/طيب وجوزها
واحد من الاسكان/لا على ده غلبان مبيقدرش يعمل معاها حاجه ...لو عايز نصحتى يا ابنى متدخلش فى مشاكل معاهم دى ممكن تعمل اى حاجه لا عندها خشه ولا ادب
انا/هى دى اصلا فى الدور الكام
واحد من الاسكان/الدور اللى تحتك على طول وبعتبره السطح ده تبع شقتهم وياما عاملوا مشاكل مع اللى سكنوا فى الاوضه هنا ...فالو عايز يا ابنى تكمل متدخلش فى مشاكل معاهم
انا/لا مشاكل ولا بتاع انا كلها كام يوم القى شقه تانيا وامشى من وشهم هى مش ناقصه
واحد من الاسكان/**** معاك يا ابنى ونصحيه لو حاتحرك حاجه فى الاوضه استنى لما ينزلوا اخر واحد سكن قبلك هنا كان بيغير مكان السرير صفيه فتحت دماغه
انا/يا نهار اسود لدراجاتى
واحد من الاسكان/واكتر يا ابنى ده مفتريه ..خد بالك من نفسك بعد ازنك
انا/اتفضل يا حاج وكتر خيرك تعبتك معايا (نزل الراجل وانا اعد بفكر ان حياتى كلها اتنيلت بسبب سجاده ..طيب دلوقتى لو انا قولت لراجل انى حامشى بس ده كلام انا مصدقت استقريت والعماره هنا قريبه من المكتب بتاع الشغل انا كل يوم لازم اعمل بصمه الساعه 10 الصبح ..أيه الغلب ده لسه حاشوف شقه تانى وانقل عفش تانى .... وسط كل ده الباب خبط فتحت لقيت على جوز صفيه)انت ...ايه جى تكمل خناق ولا ايه
على/لا خناق ولا حاجه يا استاذ انا عارف انك معملتش حاجه
انا/ولما انت عارف مبتقولش لمراتك كدا ليه
على/مقدرش صفيه قلبها ابيض اوى لكن عصبيه ولسانها متبرى منها ...انا جاى اعتذلك حقك عليا انا يا استاذ
انا/(بصراحه لقيت الراجل محترم ومراته هى اللى مفتريه وحسيت انى اتغبيت عليه لما ضربته فى الخناقه ومكنش المفروض اعمل كدا )ماشى يا استاذ وانا كمان اسف انى مديت ايدى عليك فى الخناقه بس انت شوفت اللى حصل
على/انا عارف المهم يا ستاذ مش عايزك تكون شايل فى قلبك
انا/لا يا استاذ مفيش حاجه
على/ماشى يا استاذ....
انا/شريف
على/ماشى يا استاذ شريف انا اتشرفت بمعرفتك انا عمك على عندى محل قطع غيار سيارت فى صلاح الدين (منطقه فى اسكندريه)لو احتاجت اى حاجه لعربيتك قولى
انا/تمام يا حاج اول لما اشترى عربيه واحتاج حاجه حاكلمك على طول (ضحكت)
على/(ضحك ) ماشى يا غالى هو انت بتشتغل ايه ؟
انا/انا اصلا كنت شغال محاسب لكن دلوقتى شغال مندوب مبيعات
على/محاسب ...يعنى ليك فى الرياضه وكدا
انا/اكيد طبعا
على/طيب لو تقدر تذاكر للواد مجدى ابنى فى ثانويه عامه شوفته كذا مدرس بس محدش راضى يكمل معه ...تشوفه كدا اللى حاتقول عليه فى الحصه انا موافق عليه
انا/يا حاج انا اصلا مش مدرس
على/اى حاجه الواد امتحانه كمان كام شهر وهو مش فاهم اى حاجه حاول معه ينوبك ثواب..**** يكرمك
انا/خلاص مفيش مشكله انا النهارده اجازتى خايه يجيلى على 6 كدا معه الكتب ونشوف الدنيا
على/كتر الف خير يا استاذ شوف ومتشغلش بالك بالفلوس خالص المهم الواد يفهم منك بس
انا/**** يسهل يا عم على
على/يا مسهل انا حانزل اظبط معه الدنيا ومش عايزك تزعل من صفيه هى عصبيه لكن غلبانه اوى
انا/لا خلاص مفيش حاجه (مشى على وانا بصراحه كنت قايم من بدرى فاقولت انام شويه الضهر ولما دخلت انام حصل حاجه غريبه انا حلمت با اللى حصل بينى وبين صفيه لكن المره دى كنت بفكر فى شكل جسمها وهو بيتهز وهى بتنفض السجاده وطيزها بتترج وكمان صدرها فى الجلبيه السوده وبعد كدا لما شتمت وشخرت الموضوع ده هيجنى اوى انا اول مره اشوف ست بتعمل كدا وكل اللى فكرت فيه وحده زى دى لما تتناك حاتعمل ايه اما فى الخناقه بتعمل كدا بصراحه حسيت ان زبرى وقف على الاخر ولازم اقوم اضرب عشره فجاه لقيت الباب بيخيط فتحت )
انا/(فتحت الباب لقيت شاب كدا 17 18 سنه مليان شويه عامل شعره القصات الجديده دى ولابس سلسله دهب ولابس بنطلون مقطع وقميص ) ايوا ؟
مجدى/انا مجدى ...ابويا قالى انك حاتدينى درس
انا/اه ..تمام ..تعالى (دخلنا واعدنا على الترابيزه ) ها قولى ايه اللى مش فاهمه
مجدى/كل حاجه ....انا اصلا مش عايز اتعلم
انا/يااا ليه كدا
مجدى/ياعم هو اللى اتعلم اخد ايه ...انا كدا كدا حاقف فى دكان ابويا اتعلمت بقى متعلمتش مش فارقه
انا/عندك حق يا مجدى يا ابنى ...طيب انت جيلى ليه بقى
مجدى/علشان اريح دماغى ...ابويا كل شويه عايز اشوفك مهندس وبتاع
انا/طيب وانت منفسكش تبقى مهندس ..المهندسين كويسين على فكره
مجدى/ياعم المهندسين على راسى بس انا مش دى طمحاتى
انا/امال ايه طمحاتك
مجدى/انا نفسى ابقى غنى اوى ..اى حاجه ابقى عايزها تجيلى
انا/طيب يا مجدى يا ابنى انا كان نفسى اساعدك بس انت مش عايز مدرس انت عايز عمك ساويرس يتبناك ..يالا علشان الحق اخلص حاجات ورايا
مجدى/استنى يا عم بس على الهادى كدا
انا/ايه يا ابنى ما انت مش عايز درس
مجدى/ما انا لو نزلت وقولت لابويا انك مش حاتدينى الدرس حايشوف غيرك وانا زقهت فاحانعمل سوا صفقه
انا/ايه بقى ؟
مجدى/انت حاتقول انك بتدينى الدرس وانا حابقى مهندس اد الدنيا وفى المقابل با عم اللى حاتقوله عليه ابويا حايدفعه بس انا ليا 10 فى الميه من تمن الحصه
انا/يا سلام وانا اعمل كدا ليه الفلوس مش حاتفرق اوى معايا
مجدى/لا ما انا لما اقول انك مدرس كويس ومحترم امى صفيه اللى روقتك الصبح حاترضى عنك وتبقى اتقيت شرها وكمان بتاخد فلوس ها ايه رايك ؟
انا/(بصراحه كنت مصدوم من ان فى ولد فى ثانوى بيفكر كدا وانه عمل معايا صفقه لا يمكن ارفضها ) بس سا استاذ مجدى الموضوع مش حاينفع
مجدى/ليه بقى
انا/بعد الامتحانات حاتطلع النتيجه وحايبان انك مذكرتش وامك حاتروقنى تانى
مجدى/لا حانقول ان الامتحانات جات صعبه اوى وانا قبل الامتحان حاعمل انى جالى دور برد جامد وانى مكنتش مركز ليها مليون حل يا عم شريف متكلكعهاش بقى
انا/طيب لما الدنيا حلاوه كدا جيلى ليه بقى
مجدى/اصل بصراحه انت اقرب واحد لبتنا انا حاطلع السلم ابقى هنا وكمان انت مش مدرس حاتخاف على سمعتك لما طالب يسقط عندك ..المهم زى ما اتفقنا 10 فى الميه ماشى
انا/(بصراحه محدش يقول لفلوس جايه من الهوا لا ) ماشى
مجدى/اه وفى حاجه كمان
انا/ايه تانى
مجدى/انا حاقول انى عندك فى الدرس بس حاشوف حالى انا بقى
انا/ياسلام وافرض حد شافك بره حايبقى ايه العمل
مجدى/ياعم لازم يبقى فى شويه رسك مخاطره هو انت حاتاخد فلوس كدا وخلاص ولا ايه ....بقولك ايه شكلك حاتتعبنى وانا حاقول لامى
انا/لا خلاص ..بلاش امك دى ..
مجدى/ايه؟.
انا/ست طيبه اوى مش عايزين نتعبها
مجدى/ماشى امستر انا حانزل ساعتين كدا واول لما ارجع حاطلع اديك التمام وانزل كاننا لسه مخلصين اتفقنا
انا/اتفقنا يا مصيبه (نزل مجدى وانا شايف ان الموضوع جنان من اوله لاخره بس بصراحه انا مش فارق معايا انا كدا كدا ممكن اعزل وبرضو اهو فلوس جايه المهم جالى فى اليوم اللى بعده على ابو مجدى وقوتله انه موضوعه صعب بس ححاول وانا احتمال اخد اجازه من شغلى علشانه مخصوص ومحتاج نكثف الحصص وكل ده محتاج وقت واتفقت ان حناخد 3 حصص فى الاسبوع والحصه علشان خاطره بس ب 80 جنيه والراجل طبعا كان لازم يوافق الواد رايح فى داهيه وكدا بنتكلم فى الف جنيه جايه من الهوا والواد مجدى ليه فيهم 100 جنيه وفى المقابل انا بقيت اتفق على معاد الحصه بعد 10 بليل والواد يروح يخرج و يرجع على الساعه 1 والفكره انه فى الدرس واستمر الحال على كدا شهر كانت الدنيا حلاوه بصراحه والواد مجدى كان لزيز بنعد نهزر ونضحك لحد ما في يوم الصبح نزلت الشغل وروحت طلع ان مدير الفرع فى القاهره اتوفى والفرع حاياخد اجازه والكل مسافر يعزى وانا قوتلهم اروح اغير هدومى علشان لبس الشغل تعبان وانا مسافر وكدا المهم طلعت على السلم ولسه حافتح باب السطح سمعت)
مجدى/براحه يا سمير ايدك جامده اوى
سمير/معلش يا حبيبى انا معاك مبعرفش امسك نفسى
مجدى/يا سلام
سمير/امال ...انت مش شايف زبرى واقف عليك ازاى
مجدى/وده عايز ايه بقى ؟
سمير/عايزك ترضع منه وحلبه على الاخر
مجدى/حاضر يا روحى انت تامر
انا/(انا كنت وراه الباب بس سامع اللى بيحصل فكرت افتح الباب بس قولت حايحسوا بيا وممكن تبقى فضيحه فاسكت وقلت اسمع حايعملوا ايه)
سمير/احيههههههههههه.. يا مجدى انت بتمص بطريقه بت متناكه ولا بزازك تجنن
مجدى/اممممممممممم...طيب جسمى انا احلى ولا مى اختى
سمير/انت طبعا يا روحى
مجدى/يا سلام امال خطبتها هى ليه
سمير/علشان ابقى جمبك يا روحى ولما نخرج سوا يبقى عادى انا واخو خطيبتى محدش حايشك فينا
انا/(فى دماغى) احا مجدى طلع كدا ...وبيعمل كدا مع خطيب اخته لا كدا كدا الدنيا حلوه اوى ...بس ياتراه اخته دى شكلها ايه ...صاروخ زى امه ولا ايه ..ده الواد جسمه ملبن يبقى اخته حاتبقى ايه ؟
مجدى/اه ه ه ه ه..براحه يا سمير حد يسمعنا
سمير/مش انت قولت ان محدش هنا والمدرس بتاعك ده نزل الشغل
مجدى/اه بس انا خايف حد يسمعنا
سمير/متخفش يا روح قلبى المهم سيب نفسك خالص انت وحشتنى اوى وطيزك دى حاتتقطع النهارده
انا/(فى دماغى) اوبا كمان طلعت هارد كدا احلوت اوى اوى اه يا ابن صفيه ده حاتبقى الكنز اللى اتفتحلى (طلعت الموبيل وسجلت صوت سمير وهو بينك مجدى وكان كل شويه يقوله بس يا سمير واه منه تطلع تولع بصراحه صوتهم كان يولع انا زبرى وقف وانا بفكر فى اللى بيحصل وراه الباب المهم انا بعد ماسجلت شويه قولت انزل علشان فولت هما قربوا فاقولت انزل استنى قدام العماره لما اشوف سمير ده شكله ايه وفعلا نزلت كان فيه قهوه قدام العماره اعدت جواه ومستنى لحد ما لقيت مجدى نازل مع حد فابالموبيل صورتهم واعدت افكر انا حاستفاد ازاى من اللى حصل ده بصراحه انا كان الموضوع كله بنسبالى جنان انا معايا حاجه ابتز بيها مجدى بس هل مجدى حايبقى هادى ويسمع الكلام ولا حايتعبنى وحاتبقى فضيحه وخصوصا ده ابن صفيه وممكن يكون واخد طبعها المهم اتصلت بالاسامه وقوتله انى ملحقت القطر فاقوتله يعتذر للناس انى مجتش العزاء ولما روحت كان فى معاد الحصه فاكان الاتفاق ان مجدى يجى يسيب عندى الكتب ولما يرجع من بره يطلع يا اخد الكتب وكدا كان طول الوقت ده كان فى الحصه معايا فى اليوم ده انا كان كل تفكيرى ازاى افتح الموضوع مع مجدى وازاى الدنيا حاتعدى بعد كدا وفعلا جات الساعه 10 والباب خبط ) ادخل
مجدى/مسا يا مستر
انا/اهلا يا مجدى ..اعد عايزك
مجدى/بعدين يا مستر انا عندى خروجه جامده مش عايز اتاخر عليها
انا/لا انا مش حاخرك انا حاسمعك حاجه وتقولى رايك بس وخلاص
مجدى/حاجه ايه حد قالك انى مسيقار ولا ايه (ضحك)
انا/(ضحكت) اسمع بس (شغلت التسجيل بتاعه هو وسمير وهو بينيكه)
مجدى/(بان عليه انه اتخض واتفاجئ) انت جبت التسجيل ده ازاى
انا/مش مهم ازاى المهم انى معايا الحاجه كلها صوت وصوره
مجدى/انت ...انت بتقول ايه ..مكنش حد موجود
انا/عيب عليك تقول كدا امال انا سجلت ازاى انا كنت متابع كل حاجه ..لا وايه طيزك حلوه اوى يا مجدى
مجدى/(بان على مجدى انه خايف ان حد يعرف بس عامل جامد) بقولك ايه ..انا مبخفش اعمل اللى تعمله
انا/لا يا قلبى انت جامد انا عارف بس لما مى تعرف ان خطبها بينيك اخوها ولا لما ابوك يعرف انك بتتناك اكيد مش حايسكت ولا امك صفيه ...دى صفيه هى اللى حاتنيك
مجدى/لا لا ابوس ايدك ..دى مره وخلاص مش حاعمل كدا تانى احلفلك
انا/لا متحلفش انا مصدق ان دى كانت غلطه بس اخر مره دى ما اظنش
مجدى/ايه ..مش فاهم
انا/بقولك ايه يا مجدى يا حبيبى انا عندى 31 سنه قدامى شويه حلوين كدا على مااتجوز وميرضكش اعد اتفرج على افلام وانت موجود ولا ايه
مجدى/يعنى ايه ؟
انا/جراه ايه يا متناك .هو ايه اللى مش مفهوم انا عايز انيك وانت بتتناك بقولك ايه فى ثوانى عايزك عريان قدامى
مجدى/بس
انا/مفيش بس يالا
مجدى/(الواد من الخوف قلع فعلا المصيبه انى كنت سامع الصبح الصوت بس مشوفتش حاجه فالما قلع كانت المفاجئه ايه الجسم ده جسم بنوته مفهوش شعرايه وطيز مدوره تجنن وكان زبره صغير اوى ..أنا كنت شايف كل ده والمفروض ماتفجئش علشان انا مفهمه انى شوفته الصبح )ادينى قلعت
انا/انزل يا خول مص (نزلت بنطلون الترنج وطلعت زبرى الواد مسكه وبدء يمص بصراحه انا اخر علاقه ليا كانت من ايام الجامعه بس الواد مجدى كان بيمص احلى من احلام صحبتى بكتير الواد بيمص راس زبرى ويتف عليه ويمصه تانى وبيلعب فى بضانى من غير ما اقوله حاجه وبصراحه انا كنت فى قمه الهيجان من اللى بيعمله لحد ما كنت خلاص ولعت روحت شايله رميه على بطنه ومفلقس طيزه وببص لقيت خرم طيزه واسع اوى من النيك تفيت علي خرمه وبعبصته قال وحده اه ولا اجد شرموطه كنت جايب كاندم لبسته ونكت مجدى فى طيزه وانا مش مصدق انى بعمل كدا
الواد كان زى الملبن تحتى وبيتنهد وبيسخن ونفسه يعلى وهو بيتناك بعد كدا)
مجدى/اشتمنى واضربنى... ذلنى انا بحب كدا
انا/ماشى يا متناك يا خول ...انا حانيك امك صفيه قدامك يا خول (بقيت ادخل زبرى فى طيزه واضربه على زبره وهو بيتمحن تحتى واقفش فى بزازه واخليه يمص صوابع رجلى وانا بنيكه بصوابعى واعدنا على كدا لحد ماجبتهم وخاليته يبلعهم كله )
مجدى/خلاص كدا ...حاتمسح الحاجه ونرجع صحاب تانى
انا/(ضحكت اوى) انت مجنون يا ابنى انت ...حد يبقى معه القمر ده ويسيبه ....وغير كدا الامتحانات قربت ولازم نكثف
مجدى/يعنى ايه
انا/يعنى حاتقول لابوك انك محتاج حصص زياده وممكن نشتغل الاسبوع كله
مجدى/لا كتير
انا/مسمعش لا دى تانى منك يا كس امك انت تنفذ وبس وغير كدا حاطلب منك حاجات تعملها ومتقوليش لا
مجدى/حاجات ايه
انا/لا ده فى وقتها بقى المهم بكره تكون عندى الساعه 10 بهدومك على اللحم من غير حاجه تحتها
مجدى/لا ..
انا/قوتلك ايه قوتلك لا دى مسمعهاش ..يالا انزل وبكره تجيب فلوس الحصص الزياده (نزل مجدى وهو مجبر يسمع الكلام وفى نفس الوقت انا مش مصدق ان الدنيا مشيت كدا واعدت افكر انا حاعمل ايه بعد كدا )
انا/(المهم اليوم اللى بعده جيه مجدى فى نفس المعاد وعمل زى ماقوتله وكان من غير هدوم داخليه ولما قلع وابتدى يمص فكرت فى حاجه)واد يا مجدى
مجدى/(ماسك زبرى) ايه
انا/هى اختك مى دى شكلها ايه
مجدى/وانت مالك شكلها ايه
انا/ايه يا متناك هو انا باخد رايك انا بقولك اختك شكلها ايه تقول ولا انزل اشوفها وانا بحكلهم
مجدى/لا خلاص يا عم انا اوصفهالك
انا/عندك ليها صور على الموبيل
مجدى/اه
انا/كيب ماتورينى(ادانى مجدى الموبيل وهو اعد على الارض بيمص البيت ايه فرسه على حق هى جسم امها بس على صغير بت 22 سنه بزاز كبيره زى امها بس دى شعرها طويل )جامد اوى اختك يا مجدى ...انا مشوفتهاش فى العماره
مجدى/ماهى فى بيت الطالبات فى دمنهور علشان كليتها هناك بتنزل فى الاجازات بس الفتره دى مابتنزلش علشان متخانقه مع ماما
انا/ليه كدا
مجدى/اصلها مش موافقه على سمير خطبها وهى مصمه عليه
انا/طيب ما امك بتفهم اهو ...طيب واختك بتحبه على ايه
مجدى/سمير راجل بجد يتحب كل حاجه فيه حلوه بجد
انا/اممممم تخيل بقى لما تعرف انه بينكك حاتعمل ايه
مجدى/لا ما احنا اتفقنا خلاص وانا اهو جتلك
انا/اه بس انا نفسى فى حاجات كدا وعايزك تعملها
مجدى/ما اناقولتك قولى ايه قوتلى فى وقتها
انا/اهو جيه وقتها ...هى امك بتتناك امتى من ابوك
مجدى/ايه اللى انت بتقوله ده انا اش عرفنى
انا/ولاه ماتصعش عليا اكيد عارف ...قول
مجدى/ياعم انا ابويا غلبان هو مره واحد يوم الخميس وينام بعدها على طول
انا/حلو اوى انا عايز اشوف ابوك وهو بينيك امك
مجدى/لا انت بتقول ايه ...مينفعش طبعا
انا/حاينفع يا ميدو متزعلنيش منك ...انا حاقولك حاتعمل ايه المهم تسمع الكلام وتوصفلى الدنيا بظبط ومتقوليش لا تقولى حاضر وبس
مجدى/حاضر
انا/(الكلام ده كان يوم الاتنين وكان كل يوم مجدى بيجيلى اخليه يلبس حاجه من لبس امه اللى بتسيبه فى الحمام وانيكه وهو لبسها واتخيل انى بنكها هى وكنت وانا بنيك مجدى اخليه يسخن اوى واقولك )انا عايز انيك امك يا مجدى
مجدى/نكها يا روحى ...دخل زبرك الكبير فى كسها
انا/بس انا عايز انيكها قدامك انيك انت وامك سوا
مجدى/اه ه ه ه ه....انت بتولعنى اوى بكلامك ده
انا/مش حايبقى كلام يا حبى حانيكك انت وهى تنام على بطنها زبرى فى طيزك مره وفى كسها مره
مجدى/احاااااااااااا يا ريت يا دكرى هى عايزه اللى يكيفها اوى
انا/احنا على معادنا بكره حاستنى تليفونك لما الدنيا تبقى تمام
مجدى/اكيد ياروح المهم نكنى دلوقتى انت سخنتنى اوى بكلامك
انا/حاضر يا قلبى (المهم بعد مانكت مجدى ويوم الخميس جيه وعلى الساعه 12 مجدى كلمنى ان الدنيا تمام وهو مفهم ابوه انه نام وعلى وصفيه فى الاوضه فانزلت انا هو كان مستنى جمب الباب فتحلى وبراحه خالص دخلت ومجدى قالى ان البلكونه بتاعت الاوضه بتاعت مجدى وصفيه جمب بعض واحنا لو وقفنا وراه البلكونه ممكن نسمع ونشوف وفعلا وقفنا انا وهو وكنت حاضنه من ضهره وبلعب فى طيزه با ايدى وانا بسمع اللى بيحصل والايد التانيا كاتم بوقه علشان ميعملش صوت وهو ايده بتحلب زبرى واعدنا نسمع)
صفيه/اقلع هدوك وتعالى
على/النهارده كان يوم طويل وانا مش قادر
صفيه/بقولك ايه يا متناك اخلص مش عايزه كلام
على/حاضر (على قلع هدومه نزل على ركبه وهى اعده على كرسى)
صفيه/برافو عليك يا وسخ ...ودلوقتى انزل بوس رجل ستك صفيه
على/امرك (نزل على واعد يبوس رجل صفيه ويموص صوابعها صوباع صوباع وهى اعده بتلعب فى كسها با ايدها)
انا/(فى دماغى) احا يا صفيه طلعتى ماسترس ...بس هو انا مستغرب ليه ما اكيد وحده زى كدا لازم وشوف الواد طلع زى ابوه (التفكير ده سخنى اوى فاخليت مجدى ينزل يمص زبرى وانا ببص على ابوه وامه)
صفيه/ودلوقتى يا خول طلع لسانك ومص كسى بس وايدك وراه ضهرك
على/حاضر (اعد على يمص كس صفيه بالسانه وهى تزق راسه على كسها بس من غير ما يحرك ايده وهى كل مايمص تشخرله)
صفيه/ايه يا علق ماتمص عدل احاااااااااااا(وكل ماتعمل كدا تبعبصه )بقولك ايه انا عايزه اتناك حاتعرف ولازى المره اللى فاتت
على/لا انا اخدت الحبايه وحابقى تمام
انا/(فى دماغى) دى عايزه تاخدلها مستشفى مش حابيه يخربيك جسم امك انا لو عليا افتح الشيش وادخل انيك بدل العرص ده
صفيه/لما نشوف اخرك يا خول (اخدت زبر على وبقت بتشفوطه مش بتمص وهى اعده على الكرسى وهو واقف قدامها الراجل كان مع كل مصه هو تحس بيجبهم من كتر ما هى بتمص جامد وبسرعه متناكه اصلى وكل ماتحس انه حايروح تضربه بقلم وتقوله)
صفيه/اوعى تجبهم يا متناك انا لسه متكيفتش (وبعد كدا نامت صفيه على السرير وكان على فى موقف لا يحسد عليه بصراحه الوليه كسها كبير وشفاطيره ضخمه وعلى رفيع وزبره يدوب يوصل لربع كسها الراجل نام عليها زبره فى كسها وهى قفلت عليه برجلها وهو بينيك فيها وهى صباعها فى طيزه وهى اعد بتشخر وتشتمه وهو بينك فيها )
صفيه/ماتنيك يا خول نيك يا عرص ....انت اللى عايز تنناك ....نفسى فى راجل ينكنى مش انت يا خول ....احا ..ماتنيك زى الرجاله ....انت عايز راجل ينكنى انا وانت مع بعض يا متناك
انا/(فى دماغى وزبرى فى بق مجدى بيمصه)اه يا بنت المتناكه لو تنزلى تحت زبرى ادخله فى كسك المولع ده بس ازاى الموضوع محتاج خطه بس ازاى اوصل لكس صفيه وبنتها مى الموضوع عايز ترتيب بس لو حصل حايبقى لوز اللوز ....بس ازاى

ليله سقوط السجاده الجزء التانى
(اولا احب اشكر كل اصدقائى اللى شجعونى على الجزء الاول ويارب القصه تكون عجبتكم
تانيا انا لما بكتب تفصيل السكس بيطلب منى اكتر فى القصه والعكس انا عايز اللى بيقرا يقولى عايز انى اكتر القصه ولا تفاصيل السكس )
(نرجع للقصه طبعا وقفنا لما كنت انا ومجدى فى البلكونه وشوفت على ابوك بينيك الوحش صفيه امه وفهمت انها وحش بجد عايز تتناك بعنف وعلى الراجل مفهوش نفس وهى بتذله ولما بينكها بتبعبصه وكل الهدف بتاعى هو ازاى اوصل للوحش ده واتمتع بكسها واسمع شخرتها وهى بتتناك من زبرى وده اللى ححاول اعمله الجزء ده يالا نبدء)
انا/(طبعا بعد ما شوفت اللى حصل جبتهم فى بوق مجدى والواد كان هيجان على الاخر فكره انه شاف ابوه وامه وهما بينيكوا وبرضو ان زبرى كان فى بوقه وهو بيمص فى البلكونه وفكره ان كان ممكن حد يحس بينا ده كان معالى الهيجان اوى وحتى كان باين وهو بيمصلى المهم اخدته وطلعنا من البلكونه على باب الشقه وجيت امشى لقيته ماسك فيا قولته تعالى حاتفضحنا اخد مفتاح الشقه وطلع معايا وقفلنا الباب براحه
مجدى/يخربيتك ...أنت مجنون بجد
انا/ايه رايك
مجدى/جامد اوى انا عمرى ماهجت كدا ...سمير بينيمنى على بطنى ويركب وخلاص
انا/لا انا غير اى حد ...وعلى فكره انت لسه مشوفتش جنان ده انا حادلعك على الاخر
مجدى/حاتعمل ايه؟
انا/ايه رايك لو تشوف امك بتتناك
مجدى/ما انا شوفتها اهو
انا/لا بتتناك من حد غير ابوك
مجدى/لا يا شريف انا مش كدا
انا/يا واد عينى فى عينك يعنى انت مش عايز تشوف امك وهى بتتناك قدامك من زبرى او زبر حد غريب
مجدى/(مجدى سخن بس بيحاول يبين العكس) اممممم
انا/(مجدى كان لابس سويت بانس فا انا نزلته وايد فى طيزه والايد التانيا بتلعب فى زبره الصغير)تخيل كدا وانا بقفش فى بزازه الكبيره دى وامص حلمتها قدامك وانت مبسوط اوى ان امك بتتناك قدام ابنها
مجدى/اححححح(مجدى كان بان الهياج عليه وزبره بقى مولع برغم انه صغير كان بيجيب لبن خفيف)وتقلع قدامى
انا/انت اللى حاتقلعها هدومها حته حته وكل ماتقلع حته انت تبوسها لحد ماتبقى عريانه خالص وتنادى عليا علشان انكها
مجدى/امممم...لا صعب خالص يا شريف صعب
انا/ولا صعب ولا حاجه انت بس حاتساعدنى علشان نوصلها انا وانت وننكها سوا
مجدى/اوفففف ..وانا كمان
انا/اه هى حاتبقى مبسوطه اوى وابنها معاها وهى بتتناك يلعب فى كسها ويمصه (وهنا انا بقيت ببعبص جامد فى طيز مجدى)
مجدى/اه ه ه ه ه...كسها حايبقى جامد اوى
انا/اه وتدوق عسل كس امك وهو نازل على لسانك وتشوفها وهى هايجه عليك
مجدى/اح ححح يا شريف انت بتولعنى بكلامك
انا/(ببعبصه) ولسه امك لازك تتناك كسها شرقان اوى وابوك مش عامل حاجه
مجدى/اه بس ازاى
انا/(زقيته خليته فى وضعيته الدوج)دى بتاعتى انا بقى عايزك بقى تفتح دماغك معايا (دخلت زبرى فى طيزه)
مجدى/اه ه ه ه ه ..... ازاى
انا/(وانا برزع فيه) اقولك دلوقتى امك بتحبك وبتسمع كل حاجه منك مظبوط
مجدى/اوففففف ....اه هاهه مظبوط
انا/يبقى لازم تخلينى فى عينها احسن واحد وتخليها تحبنى واحده واحده
مجدى/ازاى ...براحه يا شريف
انا/قولى يا مستر بحبها منك
مجدى/براحه يا مستر طيزى مش قادر ....حاحببها فيك ازاى
انا/بص اول حاجه لازم تنجح فى الرياضه على الاقل فى متحانات الشهر القريبه دى
مجدى/(مسكته من ايده وبقرب طيزه على زبرى) اه ه ه ه...ازاى وانا مش فاهم اى حاجه فى المنهج اصلا
انا/الموضوع ده عايز لعبه بس تعرفنى مين المدرس بتاع المدرسه بتاعك
مجدى/اعتبره حصل يا مستر
انا/انت شوفتها عريانه قبل كدا
مجدى/كتير هى اصلا بتدخل تستحمى وبتسيب الباب مفتوح
انا/عايزك تشوفها؟
مجدى/لا هى عارفه انى بخاف منها وعلشان كدا اول لما بتستحمى بدخل اوضتى
انا/امال بتشوفها ازاى
مجدى/كنت بسيب الموبيل بيصور وادخل ولما تطلع مره تبقى بفوطه ومره من غير وكنت كل مره اصورها فيديو
انا/(الكلام سخنى فابنيك اكتر) يعنى عندك فيديوهات وهى ملط
مجدى/كتير ..دى كانت بتستحمى فى الصيف مرتين تلاته فى اليوم بتبقى حرانه
انا/لا يا عرص امك بتبقى حيحانه وبتبرد كسها بالمايه
مجدى/بجد
انا/ايوا ولو ملحقنهاش ممكن تعمل كدا مع حد غريب وتبقى فضيحه
مجدى/(مجدى كان ساح خالص من النيك)امال نعمل ايه
انا /تعمل اللى حاقولك عليك بالحرف(فهمت مجدى حانعمل ايه وكملت نيكه لحد ماجبتهم فى طيزه ونزل بيتهم على الفجر دخل نام علشان محدش يحس بحاجه والصبح كان الوضع الطبيعه هو نازل المدرسه وكله عادى وفى معاد الرجوع كانت الخطه )
صفيه /(الباب خبطه وهى راحت تفتح لقت مجدى متخرشم وشه كله كدمات وبهدله )يانهار اسود ايه اللى حصل يا واد
مجدى/اه يا ماما ...مش قادر اعدينى الاول
صفيه /(اعدته وهى مخضوضه) ايه اللى حصل انطق
مجدى/انا حاحكيلك وانا راجع من المدرسه قبلت شله من مدرسه جمبنا اعدوا يتريقوا عليا علشان انا مدرسه خاصه وهما مدرسه حكومه
صفيه /وبعدين
مجدى/اتكتروا عليا ولاد الوسخه يا ماما ونزلوا فيا ضرب مخلصنيش منهم غير مستر شريف
صفيه/مين ده
مجدى/مستر شريف يا ماما جارنا اللى فوق اللى انتى هزقتيه ساعه السجاده
صفيه/اه ابن الشرموطه ده
مجدى/لا اسكتى يا ماما ده دخل وضربهم كلهم علشانى وواحد منهم جاب حديده وضربه على دراعه
صفيه/وبعدين
مجدى/مش عارف هو وصلنى لهنا وطلع على المستشفى علشان حاسس ان دراعه مش قادر يحركه
صفيه/يا ادى النيله ...وانت يا زفت كان لازم تعمل مشاكل
مجدى/اعمل ايه يا ماما يعنى اسبهم يشتمونى بحاجه فيكى واسكت
صفيه/حاجه ايه
مجدى/حاجه اللى بيتشتم منها الامهات ب الكاف
صفيه/كس ..متقول كس يا خول ...وانا مخلفه راجل ولا اتنين بنات ...ادى اخرت الخلفه ...لما نشوف الزفت ده حصله ايه هو كمان
مجدى/انا معايا نمرته حاكلمه(طلع الموبيل) ايوا يا مستر شريف .... ايه بجد....انا اسف ... بجد اسف ..الف سلامه ...اتفضل ...سلام
صفيه/ايه يا زفت حصل ايه
مجدى/كسر مضاعف فى الدراع وحايجبسه
صفيه/كله منك انت يا خول ...اهو الراجل حاله حايقف بسببك ده غير حايقولك عايز فلوس الجبس والزفت العلاج
مجدى/لا يا ماما مستر شريف محترم ...ألراجل جدع انتى بس اللى عرفتيه فى ظروف غلط
صفيه/بلا ظروف بلا زفت لما نشوف بقى حايحصل ايه
انا/(طبعا انا كنت متفق مع واحد بتاع مكياج ظبط الواد مجدى وانا جبت جبس وعملت انى دراعى مكسور بقى وروحت بعد ما مجدى كلمنى بساعتين وانا عامل انى مش قادر اتحرك وطلعت الاوضه فوق وجالى على هو ومجدى يشكرونى على اللى حصل)
على/انا اسف جدا يا استاذ شريف مجدى حكالى على رجولتك وشجاعتك حقيقى راجل
انا/عيب عليك يا عم على مجدى ده زى اخويا (بعمل انى بتوجع) واكيد هو كان حايدافع عنى لو حصل العكس
مجدى/طبعا يا مستر ده انا افديك برقبتى
انا/اصيل يا مجدى
على/طيب انت حاتقدر تدى لمجدى حصه وانت فى حالتك دى
انا/(فكرت ان الحصه انى بنيكه فاابتسمت ومجدى فهم)لا انا مقدرش اضيع حصه على مجدى ده انا لازم اكون فى ضهرك اوى وانا بزقه لقدام (بكلم على النيك بس ابوه مش فاهم)
مجدى/ايوا يا بابا مستر مجدى احسن واحد بيدى ...رياضه ..انا معه ببقى مستمتع اوى بالحصه
على/غريبه دى اول مره تقول كدا كل المدرسين كنت بتكرهم وتقولى نصابين
مجدى/لا مستر شريف حاجه تانيا
على /طيب على خير انا حانزل واسبكم تكملوا الحصه ..سلام
انا/(نزل على ابو مجدى ) اقلع يا متناك انا زبرى خلاص على اخره
مجدى/حاضر المهم ايه رايك فيا عجبتك
انا/اوى يا ابن الشرموطه ...ألمهم نبدء بقى فى الجزء التانى من الخطه
مجدى/ايه هو
انا/لازم امك متبقاش بتفكر فى حاجه غيرى انا وده بقى مل شويه المستر قالى المستر عمل شوف هى بتحب ايه وقولها انى بحبه الموضوع فى ايدك يا متناك زى زبرى كدا
مجدى/قشطه ..سيب بقى المتناك يتصرف
انا/(عدا شهر من وقت الكلام ده وانا كل يوم مع مجدى وطبعا بقى فى صوانى اكل تطلع معه وشويه لحمه وشويه فراخ وعلى بقى بيدفع فلوس اكتر فى الحصه وطول الوقت مجدى بيقنع امه انى سوبر مان وانى برغم من انى مكسور بنزل الشغل وده محسسه بالذنب بس انا دايما بضحك فى وشه طلع انى انا وصفيه برج القوس زى بعض برغم انى عقرب بس لازم يبقى فى حاجات مشتركه ومجدى كان بيبهرنى انه بيحكى حاجات كتير عنى وبيعرف يدخل اخبارى فى الكلام ويبان انه مش مقصود واستمرينا على كدا لحد ما المفروض انى حافك الجبس وعلى عزمنى على الغدا احتفال بالموضوع ده وطبعا صفيه كانت عمل اكل يجنن بت المتناكه نفسها ايه يموت وانا كنت باكل وانا مبسوط با ان نظر صفيه ليا اتغيرت وبقيت بتضحك فى وشى ويمها خاليت مجدى يحلب زبرى واحنا على السفره وبعد ما بقى عمود قوتلك انا شبعت وقومت علشان اغسل ايدى فابان زبرى واقف اوى وصفيه ركزت معايا اوى وانا عملت انى مش مركز معاها وخليت مجدى يقولى عملت ايه بظبط الوليه مهمهاش جوزها وكانت مركز معايا اوى لحد ما دخلت الحمام وكدا انا كنت وصلت لجزء كبير من الخطه وكان لازم احبب صفيه فيا اكتر فاروحت المدرسه عندى مجدى وقولت للمدرس انى الدكتور بتاع والده مجدى وقربهم وان امه عيانه اوى اوى ومحتاج حاجه تفرحها فالو ينفع ينجح مجدى فى امتحان الشهر ويديله الدرجه النهائيه وده امتحان شهر محدش حايركز فيه بس حايفرح امه العيانه وفعلا المدرس وافق ووطبعا رجع مجدى بالشهاده ووراها لامه وقالها ان البركه بعد **** فى المستر شريف طبعا والست كانت طايره من الفرح علشان حست ان ابنها اتحسن كتير وكمان مبقاش بيعد مع سمير خطيب بنتها اللى بتكره فاكل ده كان زى الفل اوى اوى اوى وكان فاضل بقى الجزء الصعب اللى هو ازاى تقنع الوحش ده انه يتناك منى بمزاجها مش غصب ولا تخدير ولا كل ده والموضوع ده كنت مخططله مع مجدى وفعلا جبلى معلومات عن ابوه وتحركاته ومواعيده وكدا وكل يوم خميس كنت بنزل اشوف على وهو بيحاول ينيك الوحش ويفشل وهى اللى تبعبصه وانا فى البلكونه مع مجدى وفهمت ايه اللى بتحبه صفيه فى السكس وكان فاضل بقى التنفيذ وعلشان كدا ظبطت انى اعدى على محل على كانى معرفش المحل وبالصدفه القيه اعد بره المحل بيشرب شيشه ومهموم )
انا/لا مش ممكن ازيك يا عم على
على/استاذ شريف ازيك...انت ايه اللى جايبك هنا
انا/انا كنت اعد مع واحد صحبى مندوب شركه ادويه كنا على القهوه هنا ولسه سايبه ...انت بتعمل ايه هنا
على/بعمل ايه ...ياراجل ده محلى وانا فيه من 30 سنه
انا/اه معلش سامحنى انا معرفش ..طيب بعد اذنك
على/بعد اذنك ايه ميصحش لازم تشرب حاجه ..سخن ولا ساقع
انا/لا مالوش لزوم ..بس لو قهوه زياده يبقى فل اوى
على/بس كدا يا سعيد روح هات قهوه زياده وقول لاحمد اللى على النصبه دى للمعلم على .....اهلا يا استاذ
انا/اهلا بيك يا معلم (طبعا اعدنا نتكلم فى اى هرى لمده نص ساعه والقهوه جات وشربتها وكان لازم اقول اللى انا عايز اقوله)هو يا معلم دلوقتى كل حاجه كويسه بقت مستورده ..أنت عارف صحبى اللى كنت معه ده جايب من بره دواء لو عرف يدخله مصر حايكتسح ولا حاتسمع على الفياجره دى تانى
على/ياراجل ..
انا/امال ...هو ادانى شريط بيقولى ده دلوقتى الاربع حبات ب20جنيه لكن بعد كدا حايبقى زى المخدرات
على/ياعم مش اوى كدا كله بيطلع اسامى وساعت الجد هوا
انا/بص يا معلم انا مش حاقدر ادافع انت عارف انا راجل مش متجوز ومعنديش اسف فى الكلمه حد اجرب معه ..ايه رايك تاخد انت الشريط وقولى
على/برشام ...لآ انا اشكر **** شغال طبيعى ماليش فى الحاجات دى ...لكن من اجل العلم بالشئ ممكن اخده
انا/كتر الف خير يا معلم انا حاستنى رايك علشان هو عايزنى اوزعله الحاجه ولو طلع مش مضمون حابقى انا اللى فى الوش
على/لا متقلقش انا اصلا حاديه لعيل عندى فى المحل ولما يقولى عمل ايه حاقولك
انا/تمام يا معلم ..كتر خير انا حاقوم علشان الحق على والحصه اصلى مبعرفش انام غير وانا مديله الحصه صح
على/كتر الف خير يا استاذ تعبينك بجد
انا/لا متقولش كدا ده مجدى ده حبيبى بعد ازنك يا معلم (طبعا انا كنت مظبط مع مجدى ان فى اليوم ده يدى بصفيه فى العصير فياجره حريمى تخليها حيحانه مش مفتريه زى العادى وطبعا على كان واخد الحبه وهو فى المحل والنوع ده كان مستورد فعلا بس الشريط ب250 جنيه وبيجى تهريب والتقليد بتاعه مالى السوق وطبعا على واخد فياجره من الاصلى مع صفيه وهى حيحانه وكسها مولع عملوا احلى مسمار واغلبه كانت بتتناك وانا كنت متابع من البلكونه وطبعا صفيه حست ان على بقى وحش والراجل بقى حاسس ان الدواء ده حايبقى العلاج وممكن يتجوز اربعه واليوم ده انا كدا وصلت ان على حايبقى تحت امرى لازم انا الموزع للدواء وطبعا الصبح كانت الدنيا مختلفه صفيه قايمه من النوم ولا عروسه جديده وعلى حاسس انه عنتر والحياه حلوه وبيضحكوا وكله فل ووعلى كان كل يوم يضرب حبايه وانا متفق مع مجدى فايحط الفياجره لصفيه وعلى ياخد الحبايه وتقلب حلبه مصارعه لحد الحبه التالته وجالى على علشان الشريط التانى وطبعا اديته وقوتله كويس )
على/فظيع ..ألواد بيشكرلى فيه اوى يا استاذ شريف
انا/طيب كويس ..انا متفائل المهم قوله ميكترش منه علشان ميتعبش
على/لا متخفش هو بياكل كويس وعامل حسابه
انا/على خير(واخد عل ىالشريط اللى فيه 4 حبات واستمريت على كدا انا ومجدى لمده 16 يوم يعنى 4 شريط وصفيه بقت حاجه تانيا خالص مبسوطه وعايزه ترضى على وخلاص وهنا كان لازم اعمل الجزء التانى من الخطه)
على/مساء الفل يا استاذ شريف
انا/اهلا يا عم على تعالى اتفضل
على/لا كتر خيرك انا عارف ان مجدى كمان نص ساعه جى علشان الدرس مش عايز اعطلكم بس كنت طمعان فى شريط علشان الواد فى المحل مصدع دماغى
انا/ياريت يا معلم
على/ايه ..
انا/اه صحبى باع الكميه كلها لمستورد تانى فى لبيا وحاول البضاعه كلها هناك
على/ينهار اسود لبيا ...طيب وانا ..قصدى الواد حايعمل ايه
انا/مش عارف يا معلم الصراحه اقولك هو ليه بدايل هنا بس مش اد كدا انا اسف يا معلم كان نفسى اساعدك
على/(على كان على وشه ان حد ماتله )لا ولا يهمك يا استاذ انا حابلغ الواد وهو يتصرف
انا/(طبعا كانت تكمله الخطه مجدى كان مزود العيار لامه صفيه وطبعا العنيل لم يعد عنتيلا وكانت المعركه من طرف واحد صفيه حيحانه على الاخر وعلى خارج نطاق الخدمه وهى اتعصبت وشتمته وشخرت وقالته اوسخ كلام يتقال وطبعا الراجل مكنش معه حتى البديل فا اعتمد على مجهوده الشخصى وطبعا عزيزى القارى محبش اقولك كان الوضع ايه ولا يحصل معانا الموقف المنيل ده المهم طبعا صفيه نامت مولعه من كسها واليوم ده كان دمار بعد كدا ابتدء على يدور على الدواء مفيش غير المضروب ومبيعملش حاجه وجاب ادويه تانيا انا كنت متفق مع مجدى انه يدى لابوه زيت خروع فى الاكل مجدى مكنش عارف ده ايه هو فاكره دواء والراجل كل يوم زبره نايم وفى نفس الوقت صفيه بتاخد فياجره فاتبقى مولعه وهو هادى واعدنا كدا لحد اسبوع لحد ما على قرر انه يسافر القاهره علشان يهرب من صفيه ويحاول يشوف الدواء هناك ودى بقى كانت الفرصه الذهبيه وفعلا اتفقت مع مجدى انه يقول اننا حاننقل الدرس تحت عنده فى الشقه علشان فوق المجارى طفحت فى الاوضه والريحه صعبه وعلشان كدا حاننزل تحت وفعلا اول يوم كان عادى اخدنا الدرس وكنت متعمد اسمع صفيه انى بشرح علشان متشكش فى حاجه وفى اليوم اللى بعده اتفقت مع مجدى انه ينزل يروح اى حته وانا اروح البيت فى معاد الحصه وهنا تبقى صفيه لوحده)
انا/(خبطت على الباب على الساعه 9 وفتحت صفيه)مساء الخير
صفيه/اهلا يا استاذ شريف
انا/انا جى علشان ادى لمجدى الحصه
صفيه/محدى مش هنا
انا/ازاى ده انا كلمته وقوتله انى جى ده انا لغيت معادى علشان خاطر(عملت انى زعلان)
صفيه/طيب تعالى اتفضل وانا حاكلمه اعرف فينه(دخلت وهى كلمت مجدى)ايوا يا زفت فينك...طيب انجز علشان استاذ مجدى هنا
صفيه/(بتكلمنى) هو خلاص ربع ساعه وجى تشرب ايه
انا/لا مالوش لازمه
صفيه/لا ازاى لازم تشرب حاجه
انا/يعنى لو مفهاش تعب عايز شاى تقيل اصلى متغدى سمك مبهدنى (ضحكت)
صفيه/(ضحكت بخباثه ) لا حاضر (قامت عملت الشاى واعدنا نتكلم فى اى عبط)
انا/هو انا ممكن اسالك حاجه ولا تزعلى
صفيه/لا طبعا اتفضل انت خلاص بقيت واحد مننا
انا/الفتره دى انا شايفك طول الوقت زعلانه وعصبيه هو فى حاجه
صفيه/يعنى شويه مشاكل كدا
انا/مشاكل ليه خير
صفيه/يعنى على ...
انا/اوعى تقولى زعلك ولا بيكلم حد عليكى ده يبقى مجنون
صفيه/(ضحكت اوى ) ليه يعنى
انا/ليه ايه حد يبقى معه الجمال والحلاوه دى كلها ويزعله ولا يبص لحد تانى
صفيه/**** يكرمك يا استاذ شريف مش اوى كدا
انا/مش اوى ايه يا مدام ..ده انتى معلش فى الكلام صاروخ بجد ..اقولك سر
صفيه/(بتضحك) قول
انا/انا اول لما اتكلمنا فوق السطح ساعه الخناقه ..وسط الزعيق والكلام ده كله مكنتش عارف اكلم كنت بقول ازاى الجمال ده كله بيتكلم معايا هو انا محظوظ اوى كدا
صفيه/ياسلام ..باماره كنت حاتضرب على
انا/يا قمر اضرب على وكل لكن عندك انتى واستوب انا بهنج
صفيه/(ضحكت اوى) اه علشان كدا السجاده وقعت
انا/ايوا مالولا السجاده وقعت كنت حاقولهم مين الجمال البلدى الجامد اوى ده يا ناس
صفيه/)ضحكت بشرمطه)بس يا استاذ انت شكلك بتكلم على حد تانى جمال ايه بس
انا/حد تانى مين هو الجمال ده فيه منه نسخه تانيا الوش الابيض الامنور ده ولا الوسط اللى بيتهز معه الدنيا وهو بيتحرك ولا الرجلين المصبوبين صعب عموله دول ولا الصوابع اللى فى الشبشب تحس صوابع بقلاوه ولا الشعر الطويله السايح ولا الصدر(وهنا قولت لو قفشت يبقى خطر لو سكتت اكمل وهنا فعلا سكتت فاكملت)الصدر المدور اللى عامل زى الشمام البلدى ولا ضهر والكيرفى اللى يجنن معقول فى حلاوه كدا
صفيه/)ضحكت) فين على يسمع الكلام الحلو ده
انا/على ده مجنون حد يبقى معه القمر ده ويسيبه
صفيه/امال يعمل ايه
انا/يحبسه فى اوضه النوم ميطلعش غير علشان يشحن ويدخل يحارب تانى
صفيه/(ضحكت اوى )يخربيتك انت بتجيب الكلام ده منين
انا/الكلام بيطلع منى من غير ما افكر بصراحه انا مش عارف ازاى قولت كدا بس بجد ده اللى جوايا (قومت اعدت جمبها على الكنبه بعد ماكنت قعد قدامها قولت ازود جنان)انتى لو مراتى كان الكلام ده بقى فعلا
صفيه/كنت حاتعمل ايه
انا/كنت اول حاجه اخدت اديها وحطبتها على زبرى علشان تشوف هو مولع منها ازاى(اخدت اديها وعملت زى ماقولت)
صفيه/(عملت متفاجئه)ايده يا استاذ ...لا مينفعش
انا/(هى كانت سايبه ايدها على زبرى)يعنى ينفع زبرى يبقى مولع كدا وتسبيه
صفيه/لا يا استاذ انا ست بحب جوزى و....
انا/وهو فين جوزك..سيبك مولعه وهايجه طول الوقت ومبيطفيش نارك ...لكن انا معاكى وزبرى مولع وواقف حتى شوفى(طلعته من البنطلون واقف اوى )
صفيه/يخربيتك ايه كل ده ...انت جرئ اوى يا شريف انت اكيد مجنون
انا/انا عاقل بس قدام جمالك ابقى مجنون اوى كمان(قفشت فى بزازها فى الجلبيه وانا ببوسها فى بوقها بنهم علشان تسيح بسرعه معايا هى اصلا بقالها مده هايجه من الفياجره اللى مخلى ابنها مجدى يحطهالها وفعلا صفيه كانت على تكه انا ببوسها وهى بتتمحن من ايدى اللى بتلعب فى كسها وبزازها )
انا/قومى اقلعى عايز اتمتع بجسمك
صفيه/(قامت صفيه قلعت الجلبيه كانت لبسه تحتها كلوت وبراه اسود شكلهم يجنن قلعتهم بشرمطه ونزلتها على ركبها تمص زبرى وانا على الكنبه)
صفيه/امممممممممممم ......... امممممممممممم ......يخربيتك مولع ....اممممم(وانا بقفش فى بزازها وهى بتمص وتبصلى وهى بتاكل زبرى من المص زى ماكانت بتمص زبر على بس زبر على بنت المتناكه شفاط بتاخد زبرى كله فى بقها بتحب تتخنق منه فى زورها وتطلعه وشفطه تانى )
انا/(شدتها طلعتها على الكنبه وخليتها طيزها لبره ونزلت امص كسها الغرقان عسل مع طيزها بعد كدا بليت زبرى بعسلها وبحاول ادخل راسه فى طيزها)
صفيه/لا لا لا لا يا شرموط ..انا طيزى مش مفتوحه
انا/انا حافتحها يا متناكه وانيكك فيها علشان كل ماخرمك يوجعك تفتكرى زبرى (انا طبعا حاولت بس طيزها مكنتش مفتوحه وانا بعمل من غير زيت ولا فازلين فاكان صعب اوى فاطلعته ورزعته فى كسها وهات يا رزع)
صفيه/اه يا متناك ...مولعنى زبرك الوسخ ده ....
انا/ولسه يا شرموطه لما تتعودى عليه ويبقى كل يوم مسمارين وتلاته
صفيه/اححححححححح يا ريت ..انا عايز اتناك على طول ...نفسى احط ايدى فى طيزك
انا/لا يا شرموطه ...انا اللى حابعبصك مش انتى (حطيت ايدى فى طيزها وانا بنيك كسها)
صفيه/اه ه هه ه ...يا وسخ .... انا كدا حابقى عايزه اتناك فى طيزى على طول
انا/طيزك وكسك وكل حاجه فيكى انتى بقيت الوسخه بتاعتى وانا حاكيفك على طول
صفيه/كيفنى انا شرموطتك ولبوتك ...انا خدامه زبرك المولع ده
انا/طيب الخدامه بتتكلمش ..الخدامه ببتناك على طول (اخدت الكلوت بتاعه وحطيته فى بوقها وانا بنيك )
مجدى/(دخلت مجدى فجاه وده كان الاتفاق بينى وبينه انه يتاخر لحد ما اظبط الدنيا ويجى وطبعا المنظر كان فظيع انا عريان راكب على امه صفيه وعلى على الكنبه ووشها ناحيه الباب والكلوت فى بوقها ووشكها وشعرها متبهدل من النيك) يا نهار اسود ..ماما واستاذ شريف ...انتو بتعملوا ايه
صفيه/(صفيه فعلا اتفاجئت ورميت الكلوت من بوقها وحاولت تبعد عنى وتلبس حاجه)مجدى ي ابنى استنى انت مش فاهم
مجدى/مش فاهم ايه يا شرموطه ..ما انا شوفت كل حاجه ...وانت يا متناك يا اللى دخلتك بيتى وقولت انك زى اخويا بتخونى بتنيك امى يا خول ..
انا/استنى بس يا مجدى الحوار مش كدا
مجدى/بس يا متناك ....حوار ايه ما انا شوفت كل حاجه ...انا مش حاسكت وحاكلم بابا واقوله على كل حاجه ...وبعدها اقتلكم انتو الاتنين ولا اقولك لا ... ..بقولك ايه انت وهى اثباتوا مكانكم انا حاجيب حبل من اوضتى اربطكم واكلم بابا هو يجى يتصرف معاكم (دخل يجيب الحبل)
انا/ايه يا صفيه انتى حاتسبيه يقول لابوه
صفيه/امال حانعمل ايه كله منك ودتنى فى داهيه
انا/بقولك ايه مش وقته احنا لازم نتصرف
صفيه/حانعمل ايه
انا/تعالى معايا ...احنا لازم نسكته با اى طريقه (اخدت صفيه ودخلت اوضه مجدى كان بيدور على حبل ولما دخلنا عليه)
مجدى/انا مش قوتلك يا وسخ متتحركش لحد ماجلكم
انا/مجدى اهدا اللى انت عايز تعمله ده حايدمر كل حاجه
مجدى/ياسلام وانت بقى كنت بتبنى فى كس امى صح ..بقولك ايه انا لازم انتقم منكم
انا/انت بقى اللى مش مدينى فرصه يا مجدى ...صفيه امسكيه
مجدى/انت حاتعمل ايه(صفيه كانت بتسمع كلامى علشان مقدمهاش اى حاجه تانيا فامسكت مجدى وانا وهى عريانين مسكت مجدى)
انا/انت دلوقتى لو قولت لابوك حايصدق لكن لما ابوك يعرف انك بتتناك منى اكيد مش حايقدر يتكلم
مجدى/انت بتقول ايه يا خول مين اللى بيتناك
انا/انت يا روحى ودلوقتى قدام امك كمان ...صفيه امسكى دراعه كويس
صفيه/(صفيه كانت بتنفذ وبس مسكت دراع على وانا مسكت بوقه كويس وبيت ادخل زبرى فى بوقه واخليه يمصه والواد كان ممثل جامد عامل انه مغصوب اوى وقرفان )
مجدى/اممم..لا ..لالالا ..الحقينى يا ماما ...ألحقينى
انا/صفيه ...الواد ده لازم يتناك بجد ..وانتى اللى تصوريه
صفيه/انت بتقول ايه
انا/ايوا علشان ميفتحش بوقه تانى وميقولش لابوه حاجه ....امسكيه كويس
انا/(قلعت مجدى البنطلون والبوكسر وخاليته عريان من تحت)ايه يا عرص الزبر الصغير ده (بقيت بضربه بالقلم على وشه واضرب على زبره علشان يهيح ويتوجع وهنا لحظت ان صفيه عجبها اللى بيحصل وهايجه عليه ان ابنها بيتناك قدامها وخليت مجدى يمص زبرى غصب وانا بضرب زبره واقول مص يا خول يا معرص قدام امك ..امك سيباك تتناك قدامها علشان هى الشرموطه بتاعتى ..بعد كدا رميت على السرير وركبت عليه)صفيه روحى هاتى الموبيل وصورى بسرعه
صفيه/(طلعت صفيه جابت الموبيل وبتصور وانا ركب على مجدى وهو بيتناك منى)
مجدى/احححح احححح ...الحقينى يا ماما زبره كبير اوى فى طيزى ....اححححححح
صفيه/(صفيه بقيت بتصور وهى بتدع فى بزازها وكان المنظر مهيجها على الاخر صفيه ماسترس وبتحب تنيك الخولات )امممممممممممم
انا/ايه يا شرموطه مبسوطه وابنك بيتناك منى
صفيه/اححححح اوى يا شريف اوى
انا/طيب تعالى احلبى زبرى با ايدى
مجدى/لا يا ماما متسمعيش كلامه(جت صفيه وبقت بتحلب زبره الصغير وتضربه وانا زبرى فى طيزه بعد كدا بقت بتضربه وتعض زبره وهى بتلعب ف كسها وبقت تقرب كسها من بقه يمصه وهى بتقوله )مص ي خول مص ابلع كل العسل اللى فى كسه يا متناك .حاتقول ايه لابوك دلوقتى انك طلعت متناك وبقيت مى مش مجدى
مجدى/اه يا ماما ....الحقينى زبرى حايفرتك طيزى ..أه ه ه
صفيه/انت لسه شوفت حاجه يا متناك (طلعت صفيه وانا راكب على مجدى وبنيك وفجاه جت لبسه زبر اسود مطاط اللى بيتلبسه الستات فى الافلام لما بتنيك بعض)
انا/احاااا ..ايه ده يا صفيه
صفيه/(صفيه هنا اتحولات بقيت ماسترس لابسه زبر ودخله مش شايفه حاجه غير طيز ابنها مجدى)اوعى يا متناك محدش حايعشر طيز ابنى غيرى ....(ركبت صفيه غلى طيب مجدى)اح يا متناك ..الطيز دى انا كان نفسى انيكها من زمان يا خول
مجدى/(بيعيط) انت بتقولى ايه يا ماما
صفيه/بس يا شرموطه ..ما انا عارفه انك بتتركب من زمان وعارفه ان سمير خطيب اختك بيركبك كل ماتروحله البيت
مجدى/ايه ..انت عرفتى ازاى
صفيه/عرفت من زمان ..لما مره نزلت وناكك هنا فى البيت يا خول كنت سايب باب الاوضه مفتوح وانا شوفت وهو راكبك ومن ساعتها نفسى اركب طيزك اللى عامله زى طيز اختك ويمكن احلى كمان....ده انا طيزك دى حاخليهالك ملعب يا متناك
انا/(انا مكنتش مصدق كل اللى بيحصل ومكنش قدامى غير انى اهيج من اللى شايفه واركب على كس صفيه وانيكها وهى بتنيك مجدى وبيقت كدا كانى بانيك الاتنين سوا وفضلت على كدا لحد)
صفيه/(طلعت صفيه الزبر من طيز مجدى)انزل يا خول مص زبر سيدك شريف (نزل مجدى مص زبرى بعدها اعدتنى صفيه على الكنبيه وطلعت على زبرى بضهرها ووشها لبره ) يالا يا متناك مص كسى وهى بيتناك الحس زمبورى يا خول
مجدى/(مجدى بقى اعد بيمص كسها وانا بنكها بنت الشرموطه كانت كرباج بجد)
صفيه/يالا يا خول مص صوابع ستك صفيه
مجدى/حاضر(نزل يمصهم)
صفيه/لا يا عرص وانت بتتناك تمصه ...شريف اركب على طيزه الخول ده
انا/(بقيت بنيك مجدى وصفيه امه خطه رجليها فى وشه وبيمص وهو بيتناك صوابعها )
صفيه/كفايه كدا ,,,,شريف تعالى نيك كسه ...وانت يا عرص صور امك وهى بتتناك ..خلاص انت بقيت الخول والديوث بتاعى ..حاتتناك من الرجاله بتاعتى ..يالا ..هاتى الموبيل وصور
مجدى/حاضر(راح مجدى جاب الموبيل وبقى بيصور امه وهى بتتناك منى وهو حاسس بنشوه بت وسخه زبره بقى بينطر لبن على منطر امه وهى بتتناك من حد غريب)
انا/وانا بنيك صفيه بزبرى اللى كان فى طيز مجدى وفى قمه نشوتى شوفت صوره لمى بنت صفيه متعلقه على الحيطه بصراحه وقتها كل تفكيرى اتحول ازاى اوصل كسها وانيكها
ارجو يكون الجزء ده عجبكم بعتذر على التاخير بس انا مش حاقدر انزل اجزاء غير يوم الحد الاجازه بتاعتى بعتذر لو بتاخر لكن الشغل بقى حاستنى رايكم وتعليقاتكم متبخلوش عليا برايكم وليكاتكم ودعمكم استنونى بقى فى الجزء التالت والاخر من سلسله ليه سقوط السجاده

ليه سقوط السجاده الجزء الثالث والاخير
(اولا انا بحب اشكر كل الاصدقاء اللى شجعونى على الاجزاء السابقه واللى متابعين اعمالى انا بشكركم بجد ده بيفرق كتير معايا ويارب اكون بقدم حاجه ترضيكم )
نرجع لقصه بتاعتنا طبعا احنا وقفنا عند لما صفيه كانت بتتناك منى ومجدى دخل علينا وهدد انه حايقول لابوه وطبعا ده كله كان اتفاق بينى وبين مجدى وانا اقنعت صفيه اننا لازم نكسره علشان ميقفش قدامنا تانى وفعلا دخلت ونكته وامه كانت بتتفرج وسخنت عليه وكانت تعرف انه بيتناك من سمير خطيب بنتها وعلشان كدا كانت مبتحبوش المهم بعد ماحصل ومجدى صور امه وهى بتتناك منى وبقى ديوث على امه وانا نكتها هى وهو خلصنا وجبتهم فى طيز مجدى وقومنا نستحمى كلنا
انا/(واحنا بنستحمى صفيه خالت مجدى يغسل كسها بالصابون وبعد كدا يلحس كسها بالسانه وانا ببوسها وبصراحه صفيه كانت رمز لست اللى فى خيالى وحش بجد ست بتحب الجنس ومعندهاش اى حاجه ممنوع هى عايزه تتكيف وبس وفكره انها فى الشارع مفتريه وفى السرير ممحونه دى كانت مجننانى بس بعد اللى عملته مع مجدى ابنها خالانى هايج عليها طول الوقت واحنا بنستحمى كنت بفكر ازاى اقدر اسيطر على الوحش المتناك ده وخصوصا ان صفيه ممكن تكون بس جات سكه المره دى علشان على جوزها مهنج لكن بعد كدا حاترجع المفتريه وتقفل رجليه ومتورينيش كسها تانى وعلشان كدا الخطه كانت ازاى اوصل لكس مى بنت صفيه وبرضو افضل مع صفيه المهم اخدنا الدش التمام ومجدى وصفيه طلعوا ونمنا فى السرير فى السرير الكبير بتاع صفيه ومجدى وصفيه خالتنى البس الترنج بتاع على )
صفيه/ تعالى يا حبيبى اعد جمبى انا النهارده بس عرفت يعنى ايه راجل ولا ايه يا خول
مجدى/ايوا شريف ده سيد الرجاله كمان
صفيه/(ضحكت) ياواد عيب متقولش كدا قدامى ده انا امك (موبيلها رن كان على بيتصل) واد ابوك بيتصل
مجدى/مترديش لا يعرف
صفيه/مايعرف وانا بخاف ده انا صفيه اللى لسه نيكاك يا خول (ضحكت)اقولك انا حارد عليه وانت بتمص رجلى وانا حاحلب زبر شريف كمان
مجدى/يا ماما بلاش لو بابا حس بحاجه حاتبقى مصيبه
صفيه/ولا مصيبه ولا حاجه ابوك ده مفيش منه راجه اصلا
مجدى/اهو كويس اقفل ...خلاص عديها النهارده
صفيه/اعدى مين يا عرص ..طيب ايه رايك انا اللى حاطلبه وانت يا خول عايزه رجليا بتلمع ....وانت يا روح امك طلعلى زبرك يالا
انا/(قوتلكم مفتريه) حاضر
صفيه/(اتصلت ب على) ايوا يا روحى ....عامل ايه ...لا كنت بستحمى ..(مجدى كان بيمص صوابع رجليها وهى بتحلب با ايدها زبرى) ايه مش ناوى ترجع ولا ايه .....قربت تيجى ...ماشى انجز ..علشان انا مبحبش اعد لوحدى .....صحيح انت مبتعملش حاجه بس اهو قرد يسلينى (ضحكت اوى وهى بتبص ليا انا ومجدى).....اسد ايه يا راجل ...طيب يا اسد تعالى وورينى مين فينا اللى حايطلع لبوه (ضحكت اوى)
انا/(فى دماغى) ايه الست دى **** يكون فى عونك يا على ده عايزه صحه بجد الوليه لسه متناكه واعده بتلعب فى زبرى وشكلها عايزه تتناك تانى
صفيه/(لسه بتكلم على فى التليفون) المهم سيبك من الكلام ده انت جى امتى... يومين ليه كل ده (شدت مجدى من الارض وفتحت رجليها وزقت راسه على كسها يمص)اه ه ه... اه معاك يا على ..بتوجع ليه(بصتلى) اصلى خبطت رجلى ...مجدى ....مالوا ...كويس اهو اعد قدامى ...بيذاكر حاجه حاتنفعه بعدين ....عايز تكلمه ...ماشى ...(بتعمل انها بتناديه) مجدى تعالى كلام ابوك (شاورت لمجدى انه يقف وهى بتبعبصه وهو بيتكلم )
مجدى/الو....ايوا يا بابا .....امممم ...أيوا سامعك ..لا موبيلى بس كان فاصل شحن (صفيه بتبعبص مجدى والواد بيحاول ميطلعش صوت وكل شويه بتبصلى وهى بتزود عليه)ايوا يا بابا ...حاقفل معاك واروح اذاكر انا بقى ...يوصل ...سلام ....(قفل السكه) ايه يا ماما ....
صفيه/مالك يا متناك فى ايه
مجدى/ايدك جامده اوى
صفيه/انت اللى طيزك ملبن يا خول ...انا مش عارفه ازاى طيزك عامله كدا (فقعته بعبوص جامد)
مجدى/احححححححححححح
صفيه/احححححححح ....ادى اخرت الخلفه السوده يا شريف ...ايه نمت ولا ايه
انا/لا يا قلبى ...حد يبقى معه القمر ده وينام
صفيه/لا انت نام براحتك المهم زبرك عايزه صاحى انا كسى شرقان على الاخر ....يالا بقى علشان عايز اتناك
انا/تامرى يا روحى بس كان ليا طلب كدا غريب شويه
صفيه/اغرب من اللى انت شايفه دلوقتى(ضحكت بشرمطه)قول يا قلبى
انا/نفسى انيكك وانت لبسه العبايه السوده اللى كنتى لبسها وانتى بتفضى السجاده اول مره شوفتك
صفيه/ينيلك ....اشمعنا
انا/بصراحه كانت جامد اوى عليكى ولولا اننا كنا بنتخانق كنت حاهجم عليكى وانيكك
صفيه/طيب يا مجنون انا حاقوم البس العبايه بس ورينى بقى حاتسخنك ادى ايه انا عايزه كسى يولع
انا/حاتشوفى يالبوه (قامت صفيه لبست العبايه من غير كلوت فامجسمه على طيزها وبزازها )
صفيه/(طلعت صفيه وهى بتتشرمط عليا)استاذ شريف ...معلش يا اخويا تيجى تنفض معايا السجاده اصلها تقيلها اوى وانا مش قادره
انا/سجاده ايه يا وسخه انا حاعقبك علشان عليتى صوتك عليا
صفيه/عقبنى انا شرموطه وعايزه اتعاقب من زبرك
انا/(رمتها على السرير ورفعت العبايه لفوق ورزعت زبرى فى كسها )خدى يا وسخه يا متناكه .......خدى
صفيه/اه ه ه ه ه ....الحقنى يا مجدى ...امك بتتناك ...أعمل حاجه يا متناك كسى اتهرى
مجدى/اعمل ايه ؟
صفيه/تعالى جمبى ...خاليه ينيكك شويه ...زبره جامد علي كسى اوى
مجدى/(جيه مجدى نام جمب امه على السرير ورفع رجله علشان يتناك)
صفيه/اوعى تنيكه الخول ده ,,,,انت زبرك بتاعى انا وبس
مجدى/ليه يا ماما
صفيه/يا متناك اصبر انا اللى حاكيفك ....(صفيه بقت بتتناك منى وبا ايدها فى طيز مجدى بعد ماخلته يجيب الفازلين علشان تبقى اسهل وتعرف تدخل ايدها اكتر
مجدى/اه ه ه ه ه...يا ماما مش قادر ...اه
صفيه/نيك يا شريف ...جامد ..نيك جامد ...اه ه هه ه ه ه
انا/(عزيزى القارئ تخيل معايا انا بنيك الوحش ده على السرير وهى بتتشرمط بالعبايه السوده ومش كدا وبس لا ده كمان اعده بتبعبص ابنها قدامى والواد بيتمحن ولا اجدع شرموطه والمصيبه انى لازم اكمل لانى لو جبتهم بسرعه حاتشوف غيرى بت الوسخه دى تخيل بقى معايا كل ده وزبرى فى كس ملبن مولع غرقان عسل ومعاك شرموطه اعده بتطلع وترجع على زبرى علشان النيك يبقى اقوى كمان انا فضلت على كدا شويه بالعافيه وكمان صفيه مش ساكته كل شويه بتبعبص مجدى وتضرب على زبره وبعدها تمصه علشان تهيج مجدى وهو بيتناك مع امه وبعد حبه كنت خلاص) انا خلاص مش قادر عايز اجبهم
صفيه/هاتهم فى كسى انا خلاص مش حاخلف
انا/(جبتهم نار فى كسها انا اول مره احس بنار دى وانا بجبهم فى كس حد صفيه كانت مولعانى بجد )
صفيه/اوفففف .....ياااااااااااا ...كسى متكيفش كدا من زمان ...تعالى ارتاح يا دكرى .....تعالى نام فى حضنى
انا/(انا نمت على صدر صفيه بس كنت خلاص مفيش نفس حتى اقولها يا ملبن ...ألمهم نمت محستش غير الصبح وانا وصفيه ومجدى على السرير وانا نايم فى النص وصفيه من ناحيه ومجدى من الناحيه التانيا كانت الساعه 11 الصبح انا قومت مفزوع) يا نهار اسود الشغل
صفيه/(صحيت ) شغل ايه انت النهارده اجازه
انا/لا كدا اليوم حايتخصم بيومين
صفيه/سيبك انت اصلا مش حاتحتاج شغل تانى انت حاتنكنى وبس نام بقى علشان النهارده حاتكيفنى على الاخر
انا/(صراحه انا مكنتش قادر ارفع الغطا مش اقوم واروح الشغل المهم نمت لحد 3 الضهر صحيت على ريحه حاجه حلوه اوى قومت من السرير وطلعت على المطيخ لقيت صفيه لبسه قميص نوم يجنن ووقفه بتتطبخ بمزاج) ايه ياروحى الريحه الجامده ده
صفيه/انت لسه شوفت حاجه انا عملتلك شربه كوارع انما ايه حاتخليك اسد بجد
انا/بس الاسد عايز لبوه ...تعرفى حد
صفيه/اعرف لبوه جامد اوى عايز اسد يكون عنده زبر زى بتاعك المهم بس تقدر عليها
انا/انا اقدر عليها وعلى اللى جبوها كمان
صفيه/ماشى يا قلبى حانشوف اعد بره 10 دقايق ويكون الاكل جهز وبعدها ورينى بقى حاتعمل ايه فى لبوتك
انا/(صراحه انا طلعت وانا عايز اتشحن بت المتناكه دى مبتتهدش هى تسخن الحجر اه لكن المهم اللى يسد معها انا املى بصراحه فى شربه الكوارع يا تخلينى انا جامد يا تخمدها وارتاح ههههههههه......المهم اكلنا وبصراحه الكوارع كانت جامده وعملنا مسمار ابن كلب وعرفت منها بعد كدا انها كانت حطالى نص قرص فياجرا فى الشربه علشان لو الكوارع معملتش القرص يعمل وليه بت وسخه فعلا)
انا/(المهم بعدها عد الوقت وعلى رجع وطبعا ملقاش الدواء علشان هو مكنتش عارف ايه اللى بيدور عليه الدواء المضرب اللى بيجيبه مبيعملش حاجه وبقت صفيه تطلعلى بليل انكها وتنزل وكان مجدى بيجى معاها او لوحده واعدنا على كدا اسبوع لحد ما فى مره بهزر مع صفيه)يا قلبى السرير هنا ناشف وانتى عايزه سرير ملين علشان ياخد ويدى معانا
صفيه/طيب ماتيجى ننزل تحت
انا/تحت ايه يا وليه يا مجنونه ...وعلى ده كلها نص ساعه ويقفل المحل ويبقى فوق دماغنا
صفيه/وايه يعنى
انا/ايه يا صفصف مالك ..انت واخده حاجه ولا ايه ده ممكن يموتنا
صفيه/ياعم اعد على ده اخره يقولك وطى صوتك علشان اعرف انام )ضحكت)
انا/خلاص يا قلبى خالينا هنا وانا حابقى اشترى مرتبه
صفيه/بقولك ايه ...انا كبرت فى دماغى ...تعالى حاننزل تحت فى الشقه
انا/صفيه اهدى الكلام مش هزار ...ده لو قتلنا بجد ..مش حاياخد نص ساعه حبس
صفيه/بقولك ايه ,,,خايف اعد جمب مجدى انا مبحبش الخولات ...
انا/يا شرموطه انتى عارفه انى راجل اوى بس اللى بتقوليه ده جنان
صفيه/وهو فى احلى من الجنان مش ده كلام
انا/اه بس مش كدا
صفيه/بقولك ايه اجمد وتعالى (قامت لبست العبايه وطلعت على الباب) جى ولا اشوف حد يجى
انا/لا جى ...لما اشوف اخر جنانك (بصراحه كنت هايج ومش مستوعب اوى المصيبه اللى حاتعملها المهم نزلنا كان مجدى بره فى مشوار المهم طلعنا على السرير وهات يانيك وفجاه)
على/ايه اللى بتعملوا ده
انا/(انا شوفت المنظر بلمت على قدامى وانا زبرى فى كس مراته)
صفيه/ايه يا عرص صوتك عالى ليه
على/ايه اللى بتقوليه ده يا شرموطه ...جايب راجل فى سريرى
صفيه/اعملك ايه ..ما انت مش عارف تعمل حاجه وانا ست وعايزه اتناك ..وانت خلاص بقيت بركه ...أعمل ايه انا
على/تروحى جايبه راجل فى بيتى وعلى سريرى يا صفيه
صفيه/بقولك ايه ..الراجل ده كيفنى لو تعرف تعمل زيه انا حاطلع زبره من كسى وادخل زبرك ...ها يا سبع؟
على/انتى بتعيرينى يا صفيه
صفيه/بلا بعيرك بلا زفت ....ها يا سبع حاتعمل ايه
على/ما انتى عارفه وكل مره تقوليلى كدا
انا/احا ...كل مره
صفيه/اه يا روحى اصلها مش اول مره ...علوه مهنج من زمان وانا لازم اتناك وياما الاوضه اللى فوق جابت رجاله زى الفل ...اللى بيعجبنى بيعد واللى بيهنج بيمشى فاهم
انا/(اتصدمت وفهمت ان الشرموطه دى فتحه على الرابع واى حد بينكها وعلى عارف وانا الدور عليا انيك واول لما اتهد حاتشوف غيرى وبصراحه قولت لازم اتغدا بيهم قبل مايقلبونى ) فاهم يا مزه
صفيه/ودلوقتى يا علوه زى كل مره يالا
على/لا يا صفيه انا حانزل وارجع لما تخلصوا
صفيه/(بعصبيه)قولت زى كل مره ,,, اقولك عقابا ليك ...شريف حايبعبصك وهو بينك
على/لا يا صفيه ..
صفيه/قولت مش عايزه صوت يالا
انا/(انا كنت بتفرج على فيلم قدامى معقول اللى بيحصل ايه الوليه الجباروت دى المصيبه انها كانت بتتناك من الرجاله قدامى جوزها وهو بيتفرج والمره دى خاتنى ابعبص طيزه المصيبه انى هجت من الموضوع اكتر ماكنت متفاجئ لا والمصيبه ان طيز على كانت وسعه مش عارف بقى من بعبصت صفيه ولا هو زى مجدى بس بصراحه انا كنت بقى بنيك بمزاج اوى اوى لحد ما كنت حاجبهم وصفيه حست بكدا)
صفيه/استنا متجبهمش ....تعالى يا على ..امسك زبره وحلبه لحد مايجيب لبنه على صدرى
على/لا يا صفيه كفايه بقى
صفيه/اخره مره يا عرص تعالى صوتك عليا ....يالا يا متناك اعمل اللى قوتهولك
على/حاضر(قام على وهو مكسور قدام صفيه ومسك زبرى واعد يحلبه طبعا انا الفكره خاله زبرى انفجر لبن على صفيه وبعد كدا قامت صفيه )
صفيه/(وقفت صفيه وراه على وحطت ايدها فى طيزه) شاطر يا لبوتى بحبك انا وانت كلبى المطيع كدا ودلوقتى انا حاروح استحمى .....البس هدومك وانزل هاتلى اكله حلوه علشان انا مطبختش وعايزه اتناك تانى مش شريف ...يالا يا روحى
على/حاضر(طلعت صفيه وقام على يلبس وبصلى وقالى)متسالش
انا/(انا بصراحه مكنتش عارف انا حاسس با ايه هايج من اللى بيحصل وبرضو صعب عليا على من اللى عملته صفيه بس كان الوقت ده احساس الهيجان اكتر المهم نزل على جاب الاكل واكلنا والموضوع بقى عادى انا مقيم معاهم فى البيت انيك مجدى وصفيه وعلى شايف وساكت واستمرينا على كدا مده وكنت الفتره ده بحاول اخلى صفيه تحبنى اوى علشان الخطوه اللى بعدها وفعلا صفيه بقت بتحبنى اوى كل اللى فى البيت بيخاف منها لكن معايا بقت ملبن اوى اوى المهم قوتلها) وبعدين يا قلبى انا خايف
صفيه/خايف من ايه
انا/خايف حد يعرف اللى بنا فى الشارع وتبقى فضيحه
صفيه/خلى حد يتكلمى وانا حاطلع عينه
انا/ياروحى محدش بيتكلم فى وشك المصيبه الكلام حايطلع وحاتبقى مصيبه وسمعه على حاتبوظ وعلى ده اللى بيصرف علينا ولو حصله حاجه حاتقف الدنيا انا اصلا سبت الشغل من زمان
صفيه/انت سودت الدنيا كدا ليه مامفيش حاجه حصلت
انا/انا خايف لو حصل ساعتها مش حايبقى فى حل لازم نرتب وجودى فى البيت
صفيه/ازاى يعنى
انا/يعنى لازم قدام الناس ان دخولى وخروجى فى البيت بسبب
صفيه/انا مش فاهمه حاجه يعنى المفروض نعمل ايه
انا/بصى يا قلبى ...انا حاتجوز مى ويبقى زتنا فى دقيقنا ومحدش يقول حاجه
صفيه/احااااااااااااااا....عايز تسبنى وتتجوز مى يا متناك
انا/يا صفيه افهمى ...هو انا اعرف مين مى او حتى شوفتها ....انا بعمل كدا علشان افضل جمبك
صفيه/يا سلام ...ولما تتجوز البت ..حاتبقى جمبى ازاى
انا/ما انا جمبك اهو ..وشويه لما اتجوز مى حايبقى بتنا فى نفس العماره حاطلع انيكك ومى مش حاتعرف وكدا تبقى معايا ياروحى واللى يشوفنا حتى فى اى مكان واحده وحماته ها ايه رايك
صفيه/راى ايه ...ما انت حاتشوف كس البت حاتريل وتنسانى يا خول
انا/يا صفيه انتى متتنسيش ولا تتسابى ده حد يلقى مزه زيك ملبن وبتناك قدام جوزها وابنها عادى ده انا حاتجوز مى علشان ابقى جمبك بس يا روحى
صفيه/(ابتدت تقطنع) طيب وحانعمل ايه فى زفت سمير ومى حاتوافق ازاى عليك
انا/لو على سمير سهله انتى بس حاتديله الوش وتقوليله انك عرفتى اللى بينه وبين مجدى واكيد مش حايعرف يكمل لانه حايخاف من الموضوع يوصل لمى ,,,,المهم مى مين ليه تاثير عليها يقنعها بيا
صفيه/هى روحها فى ابوها ...لو قالها اى حاجه حاتوافق
انا/حلو جدا خلاص يبقى على يتصرف وطبعا انتى مبرمجه على يالا بقى ياقلبى خالينا نبقى قرايب بقى ونبقى محارم اصلى بحب نيك المحارم ده اوى
صفيه/وانت ليك فى المحارم يا شريف
انا/انا ده انا ليا فى المحارم قصص حابقى احكليك اول لما اتجوز مى على اللى عملته مع محارمى ...ألمهم دلوقتى يا مزتى عايزين نتحرك بسرعه السنه بتخلص ومى حاتتخرج من دمنهور وترجع البيت وطبعا مش حانعرف ناخد راحتنا
صفيه/متقلقش انا حاظبط الكلام المهم تعالى نعمل واحد سخن لاحسن كلامك على المحارم ده ولعنى اوى
انا /عيونى يا قمر(المهم حصل اللى قولت عليه وخطتته انا وصفيه سمير خاف يتفضح فاقال لمى انه مسافر ومش حايقدر يكمل معاها وفسخ الخطوبه وطبعا رجعت منهاره وكانت الفتره دى ابوها بيكلمها كتير عليا واد ايه انى جدع وانا برضو اشتغلت سوما العاشق وخروجات وفسح وبصراحه مى كانت غير امها خالص كانت هاديه اوى ومحترمه صوتها واطى تحس بجد الزوجه اللى تسمع الكلام وتنفذ واعدنا على كدا 6 شهور كنت بنيك صفيه عندى فى الاوضه فوق ونعد نتخيل انها بقت حماتى وانا بنكها وهى كانت بتهيج اوى من كدا لحد ما خطبت مى واتفقنا على الجواز بعد شهر وشقه مى كانت جاهزه علشان كانت بتجهز لسمير وانا كملت الباقى اللى كان ناقص فى الشقه وعملنا فرح فى الشارع وكانت ليله حلوه اوى وكان المفروض نطلع ننام ونريح يوم واليوم التانى حانسافر شرم الشيخ علشان شهر العسل وفعلا طلعا البيت وانا كنت ميت بس حنكش مبينامش اعدت اهزر مع مى على خفيف لحد ماقلعت فستان الفرح وانا بره الاوضه البنت كانت مكسوفه منى وانا كنت شايف انى كدا مسكت كل حاجه زوجه كويسه وحماه شرموطه لحد ما مى نادت عليها من الاوضه بعد ما خلاص وقلعت)
مى/خلاص
انا/اجى يعنى ولا حاتتكسفنى منى
مى/لا تعالى
انا/(دخلت بقى انا قولت على ما اقنعها انى ابوسها حانعد ساعه بس لما دخلت كانت الصدمه....دخلت لقيتها لبسه طقم لانجيرى فاتله وفى تاتو على كسها من فوق وعلى بزها الشمال وحلق على بطنها )ايه ده
مى/ايه يا متناك مشوفتش فرسه قبل كدا
انا/متناك ...فرسه ...انتى مين ؟
مى/(رجعت مؤدبه تانى) ايه يا روحى مالك(قلبت شرموطه)مالك يا شيرى اعمل انك متفاجئ ..ده انت نكت امى واخويا متعملش فيها ضيق
انا/اح ايه يا بت اللى بتقوليه ده ضيق ...وانتى تعرفى موضوع امك منين
مى/من مجدى...وانت فاكر مين اول واحد لعب فى طيزه(ضحكت بشرمطه)بقولك ايه يا روحى انا عايزك تنكنى جامد اوى فى كسى انا زهقت من نيك الطيز متعب ومبيكيفش
انا/(مصدوم) احااااااااااااااااااا انت كمان بتتناكى فى طيزك
مى/امال يعنى حاتناك فى كسى ومبقاش بنت لما اتجوز
انا/لا ميصحش
مى/بقولك ايه ..يالا علشان كمان شويه امى جايه تتناك معايا وبصراحه انا عايزك وانت بصحتك ليا الاول صفيه شرموطه ومبتشبعش اسالنى انا
انا/(وقفت مصدوم ومزهول من اللى قدامى والسؤال اللى فى دماغى انا حاعمل ايه مع العيله المتناكه دى حانيك مين ولا مين ولا مين )
ارجو تكون القصه عجبتكم حاستنى تعليقاتكم ودعمكم وبشكر كل واحد شجعنى بتعليك او لايك شكرا بجد

• عجبني
التفاعلات: Siko Jimy، العنتيل 007 و سمسم حسين
لاااااا القصه جامددددده اخر حته دي فشيييخه كمل واستمر يا برنس

• عجبني
التفاعلات: Abdullah1111
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القصة دمار شامل استمر يا يسطا

• عجبني
قصة جميلة جدا و ممتعه جدا

• عجبني