NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية ليس ذنبي ولكن هذا وضعي ـ حتي الجزء الثاني 16/10/2022

كالعاده اقتباس من حياه البطل الاحداث مش هتبتدي من دلوقتي👍
بص يا حبيب اخوك انا طالب مغترب يعني بمعني اصح مركوب هنا في الوقت يعني المفروض انزل اروح جامعة واخلص ارجع اطبخ واكل وبعد كدا اذاكر وبعد كدا انزل شغل ف كوني بديك من وقتي الي مش موجود دا ساعه او اساعه الا ربع كتابه ف دا انجاز وبعدين انا مكتبتش غير لما لقيت الكل وقف ولو فضل الانتقاد بالشكل دا. ف انا كمان هوقف و اريح دماغي

جامد جدا يا برو والجزء معقول انك تكتب ف قصتين كل واحد يوم لوحد عايز الجزء يستنا ٣ايام عشان يخود جزء طويل
المشكله ان الي بينتقض محسسني اني قاعد للكتابه بس ومش عايز يقتنع ان الجزاء الي مش عاجبه وبيقراء في 10 دقايق انا ممكن اقعد فيه من ساعه لساعه ونص اكتبه

رتم الأحداث حلو وتمهيد جميل كأنك بتعرض حياته في حلقات بسيطه شابو ليك

• حبيته
التفاعلات: فارس العنتيل المفتري 112
عاش يا صديقي استمر 👏
بس كان عندي اقتراح بسيط
هو انك تزود الأحداث وبلاش تجري بيها انت لو حطيت مبين كل نقله ونقله حوار من ١٥ سطر هيعمل القصه مجال علي شويه من خبرتك في الدنيا تكون تتماشى مع الاحداث الحوار هيبقي في حته تانيه خالص وهتلقي أن الأحداث بتيجي في خيالك بشكل أكبر ....
واسف علي التطفل

• حبيته
بص يا حبيب اخوك انا طالب مغترب يعني بمعني اصح مركوب هنا في الوقت يعني المفروض انزل اروح جامعة واخلص ارجع اطبخ واكل وبعد كدا اذاكر وبعد كدا انزل شغل ف كوني بديك من وقتي الي مش موجود دا ساعه او اساعه الا ربع كتابه ف دا انجاز وبعدين انا مكتبتش غير لما لقيت الكل وقف ولو فضل الانتقاد بالشكل دا. ف انا كمان هوقف و اريح دماغي
توقف كتب انت كمان لا مش كفايه التانيه وملكش دعو بل يقول جزء صغير هو لو ف نفس حياتك هيقولك اوجع دماغ ليه إنما انت بتكتب انك تسلي نفسك وطلع نفسك من الزهق

• عجبني
توقف كتب انت كمان لا مش كفايه التانيه وملكش دعو بل يقول جزء صغير هو لو ف نفس حياتك هيقولك اوجع دماغ ليه إنما انت بتكتب انك تسلي نفسك وطلع نفسك من الزهق
المشكله ان الكل غافل الحته دي اني مش فاضي طول الوقت ودا مش الشئ الاساسي في حياتك عند بدل الموال موويل و**** ومعي ذالك بكتب بانتظام ومش عاجب حد برضو

• حبيته
عاش يا صديقي استمر 👏
بس كان عندي اقتراح بسيط
هو انك تزود الأحداث وبلاش تجري بيها انت لو حطيت مبين كل نقله ونقله حوار من ١٥ سطر هيعمل القصه مجال علي شويه من خبرتك في الدنيا تكون تتماشى مع الاحداث الحوار هيبقي في حته تانيه خالص وهتلقي أن الأحداث بتيجي في خيالك بشكل أكبر ....
واسف علي التطفل
مستمر بدعمك يا حبيب اخوك⁦❤️⁩.+ حاضر هحاول اظبط الكلام دا كله في الاجزاء الجايه

محادثتك‌ تترك ‌شعور لطيف ‌بقلبي🥺💛

• حبيته
حلوة كتير كمل

• حبيته
و**** انا من اول لما شفت القصة قلت انا خلاص هعتزل علي ايدك 😂 ;) كمل ياايق عشان الدودة بتلعب وعايز اعرف ايه اللي جاي

• عجبني
قصه جميله استمر

• أتفق
و**** انا من اول لما شفت القصة قلت انا خلاص هعتزل علي ايدك 😂 ;) كمل ياايق عشان الدودة بتلعب وعايز اعرف ايه اللي جاي
و**** كنت ناوي انزل جزاء النهارده بس طلع عندي شغل وسهران طول اليل فيه فحاول انزل جزاء الصبح قبل ما انام

• حبيته
التفاعلات: Ali-elshoky
القصه حلوه بس حاول تطول الأجزاء شويه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%