NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية الحقد و الغدر هم صفات ابناء ادم ـ حتي الجزء الثاني 13/4/2023

The Dark Knight2

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هلااا يا جدع وحشني جدا يا جدع عارف اني فتحت كذا قصه بس معلش غظب عني كنت فاقد الشغف للكتابه وكنت حاابب اقرا وبس المهم انسي بقاا القديم واطلق العنان لخيالك وعيزك تتخيلي معايا كل كلمه في اواخر تسعنيات القرن الماضي كان ينتظر المعلم جمال وزوجته امينه مولدوهم الحديد ودا طبعاا بعد فتره كبيره جدا من عدم الخلفه وكانت تقريبا 18 سنه جواز وهناا يخش المعلم مجال علي مراته امينه وهوا شايل كل انواع الفواكه والحوم
المعلم/ امينه يابت يا امونه يام الواد فينك
مينه/ جايه اهو يا معلم
المعلم/ لا لا زي مانتي يا قمر انا الي جيلك يام الواد وضحك
وذهب المعلم الي زوجته امينه وقال
المعلم/ الا يابنت يا امينه في ضربه لو جت هيبقاا من حظ الواد فارس ابن الزينه دا
مينه/ هوا لحق يجي عشان تعرف انه واد وتسميه فارس كمان يا معلم
المعلم / يابت منتي خلاص في التاسع اهو كلهاا كام يوم والمحروس ينور
امينه/ متوهش بس وقولي يا معلم اي المصلحه دي
المعلم/ تخلص و اعرفك يا امونه وانتهي اليوم كا اي يوم يعيشه اي اسره مصريه حتي يشرق صباح اليوم الثاني ويجي المعلم احمد ل المعلم جمال ودول كان بلديات وقرايب اصل الاثنين من سوهاج وهنا المعلم احمد اتكلم
احمد/ اي يا واد عمي قولت اي في الموصلحه الي قولتلك عليهاا
المعلم/ و**** يابو عمو خايف قوي منه الا تغقلق منيننااا( تسود يعني ) وتبقي عشيه مهببه وروح ورا القضبان و انا مستني ولي العهد من سنين
احمد/ جمد قلبك يابو عمه واسمع من اخوك يلااا بينااا
وهناا يقفل جمال وكاله الفاكه بتاعته ويروح معي احمد ل ناصر وبقيه الرجاله عشان ينجزو المصلحه وهناا يتقابل جمال و احمد ب ناصر
جمال/ اي يا ناصر مجهز كل حاجه
ناصر/ متقلقش يا معلم كل حاجه جاهزه
ويروح احمد وجمال وناصر ل مكان مهجور ل بيت في وسط الزراعات
جمال / انت متاكد يا احمد ان المصاخيت في البيت دا ( الاثار )
احمد/ عيب عليك يابو عمو
وبدا بالفعل الرجاله تحفر وبعد شغل ٩ سعات متواصل من الحفر يلاقوا ب الفعل المقبره وهنا ناصر يزعق
ناصر/ يا معلم يا معلم لقيناا الحاجه والاشياا معدن
وهناا احمد يدخل
احمد/ متهم يا معلم جمال وتنزل تاخد ب ايد الرجاله عشان نخلص
وبالفعل جمال يقلع توبه وينزل ويبدا ينول احمد كل حاجه ومعي اخر قطعه احمد يغدر ب الكل ويضربهم ب النار وكا العاده الطمع والجشع في نفس ابن ادم ولكن في نفس الوقت في مكان ثاني
امينه/ اممم يا لهوي ماترد بقاا يا معلم جمااالل وترن علي جمال في المحل ولكن متعرفش ان القدر سبقهاا وهناا ترن علي اهلهاا يجي يخدوهاا ويورح. ل اقرب مستشفي ويجي ولي العهد فااارس المحتاج وكبوس الاندال ....... يا ترا حيات فارس هتكون ازاي واذاي هيعرف ب الي حصل ويجيب حق ابوه دا الي هنعرفه في الاجزاء الجايه ... سلاام يا جدع

الجزء الثاني

وحشتني نيك يا زوز اخبارك يا جدع طمني عليك المهم مش عايز ارغي كتير بس اهم حاجه تصفلي دماغك وتعيش معايا بخيالك ويلاا نبدا
.................
و وصلت انا علي الدنيا يا جدع مش هقولك عشت حياه مشرده لا انا عشت حياه متوازنة الي حد ما خالي محمد ودا كان اخو امي هوا الي رباني واعتبرني دراعه و صحبه وفهمني كل حاجه في الشغل و اول ما تميت ال15 سنه نزلت فتحت وكاله ابويا بس الغريب ان خالي مرا واحده بقااا معاه فلوس كتير قوي مش عارف مصدرها ومن هنا لهنا تميت فوق دماغ خالي لحد ما دخلت سكته ودي الي هبني فيها اسمي اسم darkness killer قاتل الظلام ودا كان اسم علي ما يسماا كنت بقتل اي حد ف اي حته و انا قاعد في بيتي المهم روحت انا والخال ف يوم نقابل الكبير و دا كان اسمه رشدي بيه و دا كان اكبر منافس ل احمد السوهاجي في سوق السلاح المهم بدات شغل معي رشدي وكنت بدخل سلاح من السودان بطريقه خيااليه ورشدي عجبه شغلي قوي وصمم اني اشتغل لحسابه و واحده واحده كبرت قوي في سوق السلاح ل حد ما لقيت رشدي ب كلمني في يوم
رشدي / هلاا بالفاجر فينك
انا / هكون فين يعني في الوكاله
رشدي / طب تعلالي عيزك
انا/ تمام
وقفلت معي رشدي وركبت عربيتي ورايح ل رشدي ف الفلاا بس و انا في الطريق حصل موقف كدا ماشي مشغل اغنيه ل تامر ورايق ومرا واحده ظهرك فرس علي حق قدامي حاجه كدا من الي يتقال عليهاا ست طول مظبوط معي جسم فاجر حاجه كدا 166 سنتي 73 كيلو بشره اجمد من بشره ******* وكله كوم و طيز البوه كوم ثاني خالص مظبوطه ضبط تحس انك عايز تنزل تشفخ البنطلون الي هيا لبساه وتحشر زبك جوها المهم كنت معدي ب العربيه وكنت هخبطهاا بس اتفدتهاا علي اخر لحظه ووقفت ونزلتهاا
انا/ اسف جدا و****
هيا/ اسف علي اي بس مهو العيب مش عليك العيب علي امك الي مركباك عربيه
انا/ طب و لي الغلط وطوله السان والما اقطعهولك دلوقتي
هيا/ تقطعه لمين يلاا د انا افشخك
وهناا السادي الي جوايا طلع وبصطلهاا بصه هزتهاا و اخدتهاا من ايدهاا رمتهاا في العربيه وطلعت علي اقرب شقه لياا وهياا طول الطريق
هيا / نزلي بدل ما اصوت و الم عليك الناس
روحت بصصلهاا بصه في عنيهاا خلتهاا تخرص بس بصراحه كان عليهاا جوز عيون عسلي تهيج وجوز شفايف تحس ان عايز تحط زبك مبنهم
المهم اختهاا واول ما وصلت الشقه روحت ساحبهاا من ايدهاا ومدخلهاا عليهاا وزنقهاا ورا الباب وماسك ايدهاا الاثنين ب ايد واحده ونازل مص في شفايفهاا وتفعيص في بزازهاا ب ايدي الثانيه و هيا مش مبطله مقومه لحد ما رزعتهاا قلم فوقهاا ورحت مضيرهاا ل الباب ومنزلهاا البنطلون وظهرت اجمل طيز بيضه مضوره ورحت رزعهاا اسبنك ومطلع زبي ومدخله جواها ونازل دك في حصون كسهاا و هنا هدت خالص و بدات تتجاوب وريحت رسهاا علي كتفي و انا نازل رزع في كسهاا و انا واقف ورهاا و اهمس في ودنها هتفشخيني يا شرموطه مش كدا طب خدي يا متناكه وزوت نيك وشتيمه وروحت شددها من شعرهاا ورميهاا علي الكنبه وخلتهاا عملت وضع الدوجي ونزلت فيهاا رزع لحد ما قربت اجيب روحت شددهاا من شعرهاا ومنزلهاا من علي الكنبه وجبت علي وشهاا وهيا مصت لبني وكل حاجه و هنا لقيت رشدي بيرن ف افتكرته روحت لابس هدومي بسرعه ونازله و اول ما وصلت
رشدي / اي يابني كل دا تؤخير
انا / معلش يا باشا
رشدي/ طب ركز بقاا وشغلي دماغك الالمظات دي عشان عيزك في مصلحة حلوه قوي
انا/ معاك يا باشا
رشدي/*********
طب لو عايزين تعرفو رشدي عايزيني ف اي وهعمل اي معي البت دي وازاي هتبقاا الخطوه دي اول مسمار في نعش احمد السوهاجي استنو الجزاء الثالث ....... سلااام يا جدع

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Anteal sudani, ناقد بناء, فحم مشوي و 11 آخرين
🤩 🤩 😎 😎 :censored: :censored: :coffee: :coffee: (y) (y) :unsure: :unsure: :love: :love: o_O o_O 🤪 🤪

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و my1712
هلااا يا جدع وحشني جدا يا جدع عارف اني فتحت كذا قصه بس معلش غظب عني كنت فاقد الشغف للكتابه وكنت حاابب اقرا وبس المهم انسي بقاا القديم واطلق العنان لخيالك وعيزك تتخيلي معايا كل كلمه في اواخر تسعنيات القرن الماضي كان ينتظر المعلم جمال وزوجته امينه مولدوهم الحديد ودا طبعاا بعد فتره كبيره جدا من عدم الخلفه وكانت تقريبا 18 سنه جواز وهناا يخش المعلم مجال علي مراته امينه وهوا شايل كل انواع الفواكه والحوم
المعلم/ امينه يابت يا امونه يام الواد فينك
مينه/ جايه اهو يا معلم
المعلم/ لا لا زي مانتي يا قمر انا الي جيلك يام الواد وضحك
وذهب المعلم الي زوجته امينه وقال
المعلم/ الا يابنت يا امينه في ضربه لو جت هيبقاا من حظ الواد فارس ابن الزينه دا
مينه/ هوا لحق يجي عشان تعرف انه واد وتسميه فارس كمان يا معلم
المعلم / يابت منتي خلاص في التاسع اهو كلهاا كام يوم والمحروس ينور
امينه/ متوهش بس وقولي يا معلم اي المصلحه دي
المعلم/ تخلص و اعرفك يا امونه وانتهي اليوم كا اي يوم يعيشه اي اسره مصريه حتي يشرق صباح اليوم الثاني ويجي المعلم احمد ل المعلم جمال ودول كان بلديات وقرايب اصل الاثنين من سوهاج وهنا المعلم احمد اتكلم
احمد/ اي يا واد عمي قولت اي في الموصلحه الي قولتلك عليهاا
المعلم/ و**** يابو عمو خايف قوي منه الا تغقلق منيننااا( تسود يعني ) وتبقي عشيه مهببه وروح ورا القضبان و انا مستني ولي العهد من سنين
احمد/ جمد قلبك يابو عمه واسمع من اخوك يلااا بينااا
وهناا يقفل جمال وكاله الفاكه بتاعته ويروح معي احمد ل ناصر وبقيه الرجاله عشان ينجزو المصلحه وهناا يتقابل جمال و احمد ب ناصر
جمال/ اي يا ناصر مجهز كل حاجه
ناصر/ متقلقش يا معلم كل حاجه جاهزه
ويروح احمد وجمال وناصر ل مكان مهجور ل بيت في وسط الزراعات
جمال / انت متاكد يا احمد ان المصاخيت في البيت دا ( الاثار )
احمد/ عيب عليك يابو عمو
وبدا بالفعل الرجاله تحفر وبعد شغل ٩ سعات متواصل من الحفر يلاقوا ب الفعل المقبره وهنا ناصر يزعق
ناصر/ يا معلم يا معلم لقيناا الحاجه والاشياا معدن
وهناا احمد يدخل
احمد/ متهم يا معلم جمال وتنزل تاخد ب ايد الرجاله عشان نخلص
وبالفعل جمال يقلع توبه وينزل ويبدا ينول احمد كل حاجه ومعي اخر قطعه احمد يغدر ب الكل ويضربهم ب النار وكا العاده الطمع والجشع في نفس ابن ادم ولكن في نفس الوقت في مكان ثاني
امينه/ اممم يا لهوي ماترد بقاا يا معلم جمااالل وترن علي جمال في المحل ولكن متعرفش ان القدر سبقهاا وهناا ترن علي اهلهاا يجي يخدوهاا ويورح. ل اقرب مستشفي ويجي ولي العهد فااارس المحتاج وكبوس الاندال ....... يا ترا حيات فارس هتكون ازاي واذاي هيعرف ب الي حصل ويجيب حق ابوه دا الي هنعرفه في الاجزاء الجايه ... سلاام يا جدع
احا يسط ي
الدخلا
حلو بس صغيره نييييك
كبر يجدع

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و ابو زوبر جنانن
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و The Dark Knight2
فكرتها رااائعه ومتشوقه جدا للتكمله

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
  • عجبني
تم أضافة الجزء الثاني

• عجبني
  • حبيته
بداية طيبة ..
وفيها فكرة حلوة ..
لكن ياريت تأخذ وقتك قبل اى جزء جديد ..
ويكون اطول شوية وبلاش تسرع فى الاحداث ..
فى انتظار الجديد

• عجبني
بداية طيبة ..
وفيها فكرة حلوة ..
لكن ياريت تأخذ وقتك قبل اى جزء جديد ..
ويكون اطول شوية وبلاش تسرع فى الاحداث ..
فى انتظار الجديد
شكرا للملاحظه يا غالي وباذن **** هعدل النقط دي في الاجزاء الجديدة وهتشوف حاجه تعجبك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و mor2010
قصة جميلة وخيال حلو

• عجبني
  • حبيته
قصه جميله بدها يا فنان ومتعنا

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و بـابـا المجـال
انت بتضحكنا ليه يا عم خلينا نعيش القصة هههههههههههههه هههههههههههههه جامدة ومستني اللي جاي

• عجبني
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليتواصل مع المشرفين

من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليكملها الآن

مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%