NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

The pussy Queen

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
انجذب للذكور
ليس الجميع يستحق :
في مهرجان الاوسكار الاخير حصل موقف كلنا عارفينه وهو ضرب ويل سميث لكريس روك ،،
الحصل ان قبل توزيع الجوايز قام الكوميديان كريس روك بالتريقه او السخريه علي جادا سميث زوجه الممثل ويل سميث فقام ويل سميث بضرب كريس روك بسبب السخريه علي زوجته ،،
بس قبل ما يضربه كان ويل شايف ان دي نكته عادي وابتسم عليها ولكن لما لقي زوجته اتضايقت وزعلت حس انها مش نكته وانها تنمر فقام ويل وضرب كريس روك ..
وبسبب كده تم تهديد ويل بسحب الجائزه وحرمانه من حضور اوسكار تاني ودفع غرامه وممكن يتحبس كمان كل ده مش مهم ،،
المهم :
بعد كل ده وبين مؤيدين ومعارضين لموقف ويل التفت لموقف جادا لأنها قالت ( ويل مش من حقه يعمل كده وده تصرف متسرع منه وانا مطلبتش منه كده وويل غلطان في العمله ) ده فيما معناه .. انا وقتها استغربت جدا ازاي شخص يعرض نفسه للخطر بدون تفكير علشان حد والحد ده يبيعه او يطلعه غلطان علشان مصلحته ..
ليه بنبيع البيشترينا ، هل علشان اتعودنا علي البيبعنا ؟ ولا علشان شايفن اننا ملناش مصلحه معاهم ؟

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: Yaksok, Life selector, افندينا123 و 6 آخرين
الإختيار

الانسان طبعه نمرود يا فنانه لو في ايده ١٠ جنيه يبقي عاوز ١٠٠ مع ان ال١٠٠ جنيه دي ممكن تطلع دين اهله بس عادي بالنسباله لو معاه مليون عاوز ١٠ لو معاه حد بيحبه وبيتمناله الرضا يرضي بيدور علي اللي يطلع دينه برضو
لو سمحت بدون سب للدين

• عجبني
التفاعلات: Diego
فعلا عندك حق مراته اصلا خانته قبل كده و حصل حوارات كتير بس هي متستحقش اللي سميث عملوا علشانها

لا ممكن توضح اكتر
أولاً قراره بالضرب كان رد فعل عادي جداً لأي إنسان. و قرارات سحب الجائزة و كده هو ده الغرب لمجرد أنه دافع عن مراته. تيجي للوكسة الكبيرة مراته و تقول الكلمتين دول. في النهاية إختيار الزوجة ده موضوع مهمه ، الزوجة يتستقر البيت يتهدم البيت و تنجح جوزها.

أولاً قراره بالضرب كان رد فعل عادي جداً لأي إنسان. و قرارات سحب الجائزة و كده هو ده الغرب لمجرد أنه دافع عن مراته. تيجي للوكسة الكبيرة مراته و تقول الكلمتين دول. في النهاية إختيار الزوجة ده موضوع مهمه ، الزوجة يتستقر البيت يتهدم البيت و تنجح جوزها.
قصدك ان لازم الشخص يختار حد صح

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Yaksok و Abohamed
فعلا عندك حق مراته اصلا خانته قبل كده و حصل حوارات كتير بس هي متستحقش اللي سميث عملوا علشانها
لأ ، علشان في الناس بيختلط عليها الامر ولكن الظلم حرام جادا مخانتوش جادا دخلت في علاقه مع حد تاني غي فتره انفصالهم عن بعض

• عجبني
التفاعلات: شاب مصري
طب أنا مليش في حب ولا الكلام ده بس أنا في نظري وحده من البلد مخترها ليا
مش حلوه قوي من ناحية الطول أو لون البشره كده يعني بس لو اجوزتها هي دي اللي هتعمل استقرار لأسرة يعني شخصية قوية.

طب أنا مليش في حب ولا الكلام ده بس أنا في نظري وحده من البلد مخترها ليا
مش حلوه قوي من ناحية الطول أو لون البشره كده يعني بس لو اجوزتها هي دي اللي هتعمل استقرار لأسرة يعني شخصية قوية.
بس زي ما انت عارف مراية الحب عاميه يعني الشخص لما بيحب مش بيشوف عيوب القدامه

• عجبني
التفاعلات: Abohamed
بس زي ما انت عارف مراية الحب عاميه يعني الشخص لما بيحب مش بيشوف عيوب القدامه
أنا لا ليا في حب و لا زفت ، بس الباب بيتعرف من عنوانه.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الباب مش مسموح أنه يتفتح غير رسمي
البقاء في الظاخل لازم يبقي رسمي ولكن مجرد النظر ومعرفة الامر ليس رسمي ابدا

• عجبني
التفاعلات: Ramiro
البقاء في الظاخل لازم يبقي رسمي ولكن مجرد النظر ومعرفة الامر ليس رسمي ابدا
بمناسبة الإختيار الصح بيكيه و شكيرا انفصلوا 💔

• محزن
التفاعلات: Ramiro

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل