NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

segma

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لو رجع بيك الزمن قولنا علي قرار واحد لو كنت غيرتة كانت حياتك اتغيرت دلوقتي خلونا نستفيد من تجارب بعض 🤝
حتي لو قرار في السكس

• حبيته
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: mor2010 و مصطفى مصطفى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو رجع بيك الزمن قولنا علي قرار واحد لو كنت غيرتة كانت حياتك اتغيرت دلوقتي خلونا نستفيد من تجارب بعض 🤝
حتي لو قرار في السكس
انا مثلا كنت هفضل مكمل في الكورة ومش هسمع لاهلي واركز في الدراسة
وهلعب mma

حتي لو قرار في السكس
من حسن حظي اني اخترت حياتي بنفسي وراي
بس كنت اتمتي افضل العب رياضه وmma

مكنتش هربت ورضيت بالامر الواقع ساعتها مكنتش هبقى كده

• عجبني
التفاعلات: sarasalma577 و ادلعك وافشخك
هيا حاجه غريبه شويه مكنتش هدخل طب اسنان و كنت هدخل تجاره

حتي لو قرار في السكس
اني كنت ارفض تحكمات أهلي فيا زمان واروح اشتغل في شرم الشيخ أو الغردقه با الشهاده بتعتي والموضوع اتقفل وبعد كدا جتلي سفريه للنمسا برضو أهلى وقفوا قدام مستقبلي بس في الاول والاخر الحمد لله

من حسن حظي اني اخترت حياتي بنفسي وراي
بس كنت اتمتي افضل العب رياضه وmma
عاش يسطا الاmma جامدة فشخ بس للاسف اهلي وانا صغير بعدوني عن الطريق دة حتي لما دخلت بطولات محمد علي في كمال الاجسام اهلي احبطوني وقعدت يقوليلي المكملات بتجيب عقم وغلط ومفيش بطولات والجو دة كسم الأهل😂😂😂😂
هيا حاجه غريبه شويه مكنتش هدخل طب اسنان و كنت هدخل تجاره

اني كنت ارفض تحكمات أهلي فيا زمان واروح اشتغل في شرم الشيخ أو الغردقه با الشهاده بتعتي والموضوع اتقفل وبعد كدا جتلي سفريه للنمسا برضو أهلى وقفوا قدام مستقبلي بس في الاول والاخر الحمد لله
حصل معاية نفس الموقف بس مكنتش سفرية للنمسا بس سيبت اهلي ومسمعتش كلامهم وسبت البيت وروحت مع خالي شرم

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
حتي لو قرار في السكس
كنت لعبت كورة تاني من بعد الحظر. انا كنت موهوب.
غير كده مكنتش دخلت سكة السكس

عاش يسطا الاmma جامدة فشخ بس للاسف اهلي وانا صغير بعدوني عن الطريق دة حتي لما دخلت بطولات محمد علي في كمال الاجسام اهلي احبطوني وقعدت يقوليلي المكملات بتجيب عقم وغلط ومفيش بطولات والجو دة كسم الأهل😂😂😂😂
اكيد لا بس محمد علي المعظم بياخد استرويد

انت حابب التجارة ولغة البيزنس؟
جدا و دا اللي ماشي فيه بس عندي خوف. اني ابقي دكتور فاشل بردو ف مكمل فيها و بجدد من خبراتي فيها
بس ف الاخر صاحب بالين كداب

مكنتش هربت ورضيت بالامر الواقع ساعتها مكنتش هبقى كده
رغم أن لسة معرفكيش قوي بس مفيش اسمها انت كدة
البني ادم جواة اتنين أنت ونفسك والنفس امارة بالسوء يمكن تكوني شوفتي كتير وحياتك كانت متشقبلة بس انت تقدري تغيري من نفسك كل واحد فينا جواه الكويس والوحش وكلنا بنغلط

لو كنت سافرت بره مصر اما جتلي الفرصة اكييييد كنت هبقي في مكان افضل
بس كسم قلبي العلق ساعتها

يااااا كنت حفظت رفيقى واخى الصغير ..
وما نمت تركته مع العمة الجدة ومات منهم .
وتغيرت حياتى لـ العزله
:(

كنت لعبت كورة تاني من بعد الحظر. انا كنت موهوب.
غير كده مكنتش دخلت سكة السكس
انا مكاني في الملعب حارس مرمي مش شكر في نفسي بس كنت مهوب فشخ بشهادة مدربين كتير ووانا بعشق الكورة اصلا من وانا صغير ولو كنت كملت في الكورة مكنتش حياتي هتبقي فيها نسوان اصلا ولا كنت هعرف يعني نيك

حصل معاية نفس الموقف بس مكنتش سفرية للنمسا بس سيبت اهلي ومسمعتش كلامهم وسبت البيت وروحت مع خالي شرم
كويس أن انتا عملت حاجه نفسك فيها

اكيد لا بس محمد علي المعظم بياخد استرويد
اتعرض علية كتير قبل كدة أن أبدأ اخد كورسات بس كنت رافض الفكرة وعايز ابقا طبيعي لصحتي ولنفسي اللي هو احا انا بنزل علشان أحافظ علي شكلي ونفسي اجي انيك بتاعي ميقوفش ومعرفش اخلف وتقتل الحيوانات المنوية اقتل عيالي بايدي لا احا كسمكوا 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: juba7
جدا و دا اللي ماشي فيه بس عندي خوف. اني ابقي دكتور فاشل بردو ف مكمل فيها و بجدد من خبراتي فيها
بس ف الاخر صاحب بالين كداب
اللي عايز يوصل لحاجة لو صدق نفسه فيها هيوصل رغم اي حاجه هتواجهه

• أتفق
التفاعلات: اسنانجي
يااااا كنت حفظت رفيقى واخى الصغير ..
وما نمت تركته مع العمة الجدة ومات منهم .
وتغيرت حياتى لـ العزله
:(
***يرحمه
تعازي لك

• عجبني
التفاعلات: mor2010

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%