NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة نقاش ما هو عدد العلاقات التي قمت بها

هل كانت لك جنسية علاقات متعدده

• كان لي ولكني نادم جداااااااَ

• كان لي ولكني غير نادم ابدا ومستعد للتكررا

• لم يكن لي ولكني اتمني

• لم يكن لي ولن اسعي لها

• غير مهتم

النتائج قابلة للعرض فقط بعد التصويت.

الصقر_الجارح

صياد النساء
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي معلم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث

سؤالي لولبي لأشخاص ذو الميول الطبيعية​

كثير منا سقط في بحر العلاقات المتعددة لما فيه ومن متع تفوق الخيال تجعلنا ننسي ما تسبب فيه من ألام وجراج

للرجال كم إمراة قمت بنيكها في حياتك وما هو الفترة الزمنية بين او علاقه واخر علاقه ؟ وهل قمت بالجمع بين علاقتين في وقت واحد ؟​

للنساء كم رجل ناكك بخلاف زوجك وما هي الفتره الزمينه بين او علاقه واخر علاقة؟ وهل قمت بالجمع بين علاقتين في وقت واحد ؟​

وفي النهاية ماهو تقيمكم لتلك الفترو من حياتك حل أنت راضي عنها وهل كنت تتمني لو رجع بك الزمن فلم تفعلها وإكتفيت بالنيك تحت مظلة الزواج

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf, مصطفى مصطفى, فكرى و شخص آخر
حقيقي كان لي علاقات متعددة وكان في الكثير من الاوقات يكون لي اكثر من عشيقة رغم اني متزوج وانا نادم أشد الندم علي علي الشنيع اتمني لو لم يحدث وكنت عشت نقيا بدون زني

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: الليدى دجاجه، White_Wolf و @The GodFather@
العلاقات عندي موجودة ولا أستطيع العيش بدونها

في اوقات يكون فيه تعدد وأوقات لأ
بس بشكل عام عمر ي ما ندمت على شيء بهالحياة

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
العلاقات عندي موجودة ولا أستطيع العيش بدونها

في اوقات يكون فيه تعدد وأوقات لأ
بس بشكل عام عمر ي ما ندمت على شيء بهالحياة

ليه مش تقدر لما فيه بديل ؟​

اتمني الا يصيبك الندم​

شرفني مرورك​

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و @The GodFather@

ليه مش تقدر لما فيه بديل ؟​

اتمني الا يصيبك الندم​

شرفني مرورك​

حبيب

لا أنا شاطب الندم من قاموسي، ولو فيه امكانية للندم ليه أعمل الشيء لو معتبره غلط وحندم عليه بلاش منه

بس استغربت انك داخل بالموضوع وبالآخر ندمان

كثير منا سقط في بحر العلاقات المتعددة لما فيه ومن متع تفوق الخيال تجعلنا ننسي ما تسبب فيه من ألام وجراج

للرجال كم إمراة قمت بنيكها في حياتك وما هو الفترة الزمنية بين او علاقه واخر علاقه ؟ وهل قمت بالجمع بين علاقتين في وقت واحد ؟​

للنساء كم رجل ناكك بخلاف زوجك وما هي الفتره الزمينه بين او علاقه واخر علاقة؟ وهل قمت بالجمع بين علاقتين في وقت واحد ؟​

وفي النهاية ماهو تقيمكم لتلك الفترو من حياتك حل أنت راضي عنها وهل كنت تتمني لو رجع بك الزمن فلم تفعلها وإكتفيت بالنيك تحت مظلة الزواج

😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

download-17
😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: White_Wolf، Lola vro و الصقر_الجارح

الحمد لله . مع زوجتى فقط .

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: White_Wolf، Lola vro و الصقر_الجارح
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf و فكرى
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf و aahmedegypt
حبيب

لا أنا شاطب الندم من قاموسي، ولو فيه امكانية للندم ليه أعمل الشيء لو معتبره غلط وحندم عليه بلاش منه

بس استغربت انك داخل بالموضوع وبالآخر ندمان

اكيد لما شبابك يكله يولي وتصبح كبير في السن وتتذكر كل واحده عملت معاها علاقه وقد ايه اخدت من قلبك واحساسك وانت في النهايه حصلت علي متعه لحظيه ومنتظر عقاب كبيررررررررررر اكيد هندم وانا مش عاوزك تكون مثلي او تفكر مثل ما بفكر انت لك حيياتك ورايك الذي احترمه​

• عجبني

اكيد لما شبابك يكله يولي وتصبح كبير في السن وتتذكر كل واحده عملت معاها علاقه وقد ايه اخدت من قلبك واحساسك وانت في النهايه حصلت علي متعه لحظيه ومنتظر عقاب كبيررررررررررر اكيد هندم وانا مش عاوزك تكون مثلي او تفكر مثل ما بفكر انت لك حيياتك ورايك الذي احترمه​

اشكرك بجد على تذكيرك وعلى هالكلام صديقي الصقر الجارح (صائد النساء)
بس وعلى سبيل النقاش ليس إلا ..
انا عملت أشياء بحياتي مش كلها صح ومش كلها غلط، بس ما عمري ندمت وبنفس الوقت عمري ما نسيت اني شخص ضعيف قدام السماء ((بالمعنى اللي يشطبه المنتدى)
لما اوصل كبير السن وانا نايك 200 واحدة يا صديقي أهون من أني اوصل هالسن وانا ظالم حد أو واكل مال يتيم أو سارق قوت ناس غلابى

وليه طالما انت عارف انه قدامنا عقاب كبييييييييييييييير ، ليه نثقله هنا حتى لو بالكلام والنظر ؟؟

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
اشكرك بجد على تذكيرك وعلى هالكلام صديقي الصقر الجارح (صائد النساء)
بس وعلى سبيل النقاش ليس إلا ..
انا عملت أشياء بحياتي مش كلها صح ومش كلها غلط، بس ما عمري ندمت وبنفس الوقت عمري ما نسيت اني شخص ضعيف قدام السماء ((بالمعنى اللي يشطبه المنتدى)
لما اوصل كبير السن وانا نايك 200 واحدة يا صديقي أهون من أني اوصل هالسن وانا ظالم حد أو واكل مال يتيم أو سارق قوت ناس غلابى

وليه طالما انت عارف انه قدامنا عقاب كبييييييييييييييير ، ليه نثقله هنا حتى لو بالكلام والنظر ؟؟

طبعا الظلم شيء صعب جدااااا واسواء من العلاقت خارج نطاق الزواج واحنا فعلا كلنا بنغلط لكن المهم نلحق نوقف الغلط ...تحياتي ليكي علي اسلوبك الرائع في الحوار​

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf

طبعا الظلم شيء صعب جدااااا واسواء من العلاقت خارج نطاق الزواج واحنا فعلا كلنا بنغلط لكن المهم نلحق نوقف الغلط ...تحياتي ليكي علي اسلوبك الرائع في الحوار​

.تحياتي ليكي علي اسلوبك الرائع في الحوار​

يسعدك صديقي ، وتصحيح ليك مش ليكي أنا رجل يا صديقي

• عجبني
ليا علاقات كتير بس مش ندمان عليها

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليا علاقات كتير بس مش ندمان عليها

دي وجهات نظر​

انا لحد من 5 سنوات مكنتش ندمان قوي عشان بقول لنفسي انا مش بنيك بنات صغيره وغالبا ولا نسوان متزوجه ب يعني مش بظلم أحد وكنت مقضيها ومن 0 سنوات ولا كنت بفكر في اي شيء​

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf و مصطفى مصطفى

مليش علاقات ومش ناوي اعمل علاقات كفاية الذنوب الي بعملها وعايز اتوب ووابعد عنها اروح لكبائر صعب الصراحه

ولما بشوف ناس بتندم بيديني احساس اني صح فعلا

• عجبني
التفاعلات: Drhorny
معلش لو فيها تطفل @الصقر_الجارح رغم أنك مش كاتب عمرك وهالشي بيدل انك مش حابب تصرح فيه بس اي جيل انت ؟ يعني أربعيني خمسيني ستيني ؟؟ لو حابب تجاوب طبعا

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%