NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

willyxxxx

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا دلوقت لو هروح انيك واحدة اضمن منين انه مش كمين او انه ممكن اتغفل ويضحك عليا ؟

• بيضحكني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: كوكوواكى، الدكتور النسوانجي و أمير محمد
مافيش ضمانات و كلو وارد

• عجبني
التفاعلات: willyxxxx
متابع الموضوع ده والتعليقات علشان نفس الكلام

• عجبني
🖤🖤 عرف الطريق غلط ليش تمشي فيه ؟؟

• ماااشي
انا دلوقت لو هروح انيك واحدة اضمن منين انه مش كمين او انه ممكن اتغفل ويضحك عليا ؟
مفيش ضمان انت ونصيبك جمد قلبك

علي. سريرك يسطا

علي حسب مين الواحده وحاجات تانيه كتير

علي حسب تعرفها منين اتقابلتو قبل كده
شوفتو بعض الثقه بينكم لحد فين هيا منين و كده
هيا مش نيكه و السلام

• عجبني
يجدعان الموضوع مهم بالنسبالي ف عشان ملبسش في حيطة في الاخر ف بتناقش وافهم منكوا

قل لها تيجى هى تقابلك فى ميدان عام مزدحم بالناس و خدها فى عربيتك ولف بيها شوية تتوهها ما تعرفش هى فين الاول و تهرب من اى مراقبات او تتبع لك و بعدين خدها البيت نكها انت و اكبر عدد من اصحابك و رجعها بيتها .. كدة انت ضمنتها لنفسك مليون سنة قدام .. انا اتنكت كدة و اللى ناكنى عمل فيا المخطط ده و عرفت انه ذكى جدا و عشقته مع كل أصحابه اللى ناكونى و متعونى

قل لها تيجى هى تقابلك فى ميدان عام مزدحم بالناس و خدها فى عربيتك ولف بيها شوية تتوهها ما تعرفش هى فين الاول و تهرب من اى مراقبات او تتبع لك و بعدين خدها البيت نكها انت و اكبر عدد من اصحابك و رجعها بيتها .. كدة انت ضمنتها لنفسك مليون سنة قدام .. انا اتنكت كدة و اللى ناكنى عمل فيا المخطط ده و عرفت انه ذكى جدا و عشقته مع كل أصحابه اللى ناكونى و متعونى
يعم انت انا مش عاوز افضحها ولا افضح نفسي الموضوع بيني انا وهي وبس وبقول معنديش مكان

نصيحتي لأي حد معندكش مكان يبقي تريح نفسك واوعي تروح لوحده بيتها حتي لو ضامنها مليون الميه
عشان لو اتقفشت هتتهان
إنما لو اتقفشت في بيتك آخرها معروف

نصيحتي لأي حد معندكش مكان يبقي تريح نفسك واوعي تروح لوحده بيتها حتي لو ضامنها مليون الميه
عشان لو اتقفشت هتتهان
إنما لو اتقفشت في بيتك آخرها معروف
دي ارملة اصلا مفيش غيرها هي وبنتها

دي ارملة اصلا مفيش غيرها هي وبنتها
متعرفش الظروف اخوها أبوها امها جار ليها
صدقني هتخرج متهان
بيتك ثم بيتك ثم بيتك فقط
أو مكان يخصك غير كده مجازفه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متعرفش الظروف اخوها أبوها امها جار ليها
صدقني هتخرج متهان
بيتك ثم بيتك ثم بيتك فقط
أو مكان يخصك غير كده مجازفه
للاسف معنديش مكان بس حرفيا هي مش بتجرني ليها اللي هو لا نتعرف الاول وكدا وناخد علي بعض عشان متبقاش نيكة والسلام وعاوزة تفضيلي البيت عشان استفرد بيها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%