NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mo7amme3d

Neswangy Vip
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لو هتشتري عربية مستعملة متشتري من محافظات بحر زي المنصوره والبحيرة والقليوبية والصعيد عمتا لان منطقة زي المنصوره معروفين أن كل شغلهم شمال الشمال بمعني أن لوعربيتك اتعجنت مفيهاش غير المرايا بس اللي سليمة هيرجعلك العربية دي زيرو والعيال هناك مش صنايعيه لا دول محترفين لدرجة انو بيجبلك لون الشاشية هوا هوا والرقم واحد مبيتغيرش ومعظم العربيات الي بتتعرض أن مكنش كلهم مغيرين نص او ربع او العربية كلها يعني مثلا انا معايا لانسر روحت هناك لان الشبكة بالاكصدام بالكبوت عندي اطحنو الواد جابلي ربع فبريكا تحس ان المصنع عامل استبن للعربية بتاعتي وراح مركب ومغير الماتور من ٢١٠٠ لي ٢٤٠٠ ورجع العربية ايه فوق ورش العربية تحس انها مرشوشه في التوكيل ولاد جنيه بجد حتي اللحام مش باين لما روحت اجدد الرخصة المهندس كان هيتجنن من العربية جه بعد جمبي قالي العربية دي شغل المنصورة دول يهود يابا الشاشية بتاع عربيتك واحد مع اني متاكد انك مغير ربع او حاجة في الشاسية بس قولي عندي مين علشان عربيتي عاوز اعملها انا اديتو مكان الواد وراح عملها بس فعلا ابعدو لو هتشترو عربية لو مش هتشترو وهتعدل اول خيار ليك واحسن خيار المنصورة لو هتشتري روح مركز محترم افحص فيه العربية لو لقيتها تمام التوكل علي **** بس ابعد عن الاتنين دول

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: AlSáíf, salemsoly, أحمد mido tito و 5 آخرين
انا بشحن عربتي من هنا لمصر وبعمل كده لما بكون نازل اجازه بريح دماغي لان في مصر استاذه نصب

• عجبني
التفاعلات: Mo7amme3d
للاسف الموضوع بقي حاجه صعبه🙂

• عجبني
ويلي مو مصريين ومو عايشين ب مصر شو يعملو 😅

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Mo7amme3d و زب نار 2024
  • محزن
التفاعلات: FLAME VOLCANO
  • عجبني
**** يعافينا بجد من الناس دي
يعم متقلقش انا موجود وبقولكم اهو دا حاجة طالعة من واحد بيقعد مع تجار عربيات كبار فا عارف كويس أنا بقول اي

• حبيته
يعم متقلقش انا موجود وبقولكم اهو دا حاجة طالعة من واحد بيقعد مع تجار عربيات كبار فا عارف كويس أنا بقول اي
عاوز عربيه G Class بس معييش غير 370 جنيه تمشي

• بيضحكني
لو هتشتري عربية مستعملة متشتري من محافظات بحر زي المنصوره والبحيرة والقليوبية والصعيد عمتا لان منطقة زي المنصوره معروفين أن كل شغلهم شمال الشمال بمعني أن لوعربيتك اتعجنت مفيهاش غير المرايا بس اللي سليمة هيرجعلك العربية دي زيرو والعيال هناك مش صنايعيه لا دول محترفين لدرجة انو بيجبلك لون الشاشية هوا هوا والرقم واحد مبيتغيرش ومعظم العربيات الي بتتعرض أن مكنش كلهم مغيرين نص او ربع او العربية كلها يعني مثلا انا معايا لانسر روحت هناك لان الشبكة بالاكصدام بالكبوت عندي اطحنو الواد جابلي ربع فبريكا تحس ان المصنع عامل استبن للعربية بتاعتي وراح مركب ومغير الماتور من ٢١٠٠ لي ٢٤٠٠ ورجع العربية ايه فوق ورش العربية تحس انها مرشوشه في التوكيل ولاد جنيه بجد حتي اللحام مش باين لما روحت اجدد الرخصة المهندس كان هيتجنن من العربية جه بعد جمبي قالي العربية دي شغل المنصورة دول يهود يابا الشاشية بتاع عربيتك واحد مع اني متاكد انك مغير ربع او حاجة في الشاسية بس قولي عندي مين علشان عربيتي عاوز اعملها انا اديتو مكان الواد وراح عملها بس فعلا ابعدو لو هتشترو عربية لو مش هتشترو وهتعدل اول خيار ليك واحسن خيار المنصورة لو هتشتري روح مركز محترم افحص فيه العربية لو لقيتها تمام التوكل علي **** بس ابعد عن الاتنين دول
تسلم ايدك 😍

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • عجبني
هو مش المفروض الكلام دا حلو مش وحش؟

اصل بابا كان سايبلى عربيتين نقل مركونين عشر سنين او اكتر و مفيش اى حد رضى يشتغلى فيهم و لما حاولت ابيعهم كان بيتخسف بيهم الارض

و سواق اتوبيس اقترح عليا اوديهم ورشه مشهوره فى المنصوره هو اللى هيصلحهم وديت واحده قعدت عنده اربع شهور بس بقت زى الجديده بالظبط و بيشوفلها مشترى كمان

• عجبني
المنشن مجاش
أنا اشتريت من الشرقيه وطلع ناصب ف العداد وانا مكنش عندي خبره معرفتش بس العربيه الحمد**** لله حالتها ممتازه وللأسف اللي كشفت عنده كان عارف اللي بايع العربيه ومعرفنيش موضوع العداد رغم انه توكيل مش حد كدا وخلاص وان شاء **** هنزل من عربيه من اوروبا

• عجبني
هو مش المفروض الكلام دا حلو مش وحش؟

اصل بابا كان سايبلى عربيتين نقل مركونين عشر سنين او اكتر و مفيش اى حد رضى يشتغلى فيهم و لما حاولت ابيعهم كان بيتخسف بيهم الارض

و سواق اتوبيس اقترح عليا اوديهم ورشه مشهوره فى المنصوره هو اللى هيصلحهم وديت واحده قعدت عنده اربع شهور بس بقت زى الجديده بالظبط و بيشوفلها مشترى كمان
بصي هيا حلوة ووحشة في نفس الوقت بمعني انتي دلوقتي في المنصوره والنقل غير الملاكي عمتا بس فيه ناس بيضحك عليها وهيا لتشتري في الملاكي كتير فا انا بقول كدا انا عن نفسي وانا بعمل عربيتي هناك اكتر من واحد عرض عليا يشتري العربية بي ٢٤٠ الف والكلام دا في ٢٠١٨
والعربية كانت علي اللحم

المنشن مجاش
أنا اشتريت من الشرقيه وطلع ناصب ف العداد وانا مكنش عندي خبره معرفتش بس العربيه الحمد** لله حالتها ممتازه وللأسف اللي كشفت عنده كان عارف اللي بايع العربيه ومعرفنيش موضوع العداد رغم انه توكيل مش حد كدا وخلاص وان شاء ** هنزل من عربيه من اوروبا
احسن حاجة أوروبا دلوقتي

• أتفق
التفاعلات: المايستروووو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%