NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بس نفرق بين الهادية والهايجة اسالنى أنا
غلط الهاديه بتتحول الي هايجنا بعد اللعب في جسمهم ودي احلي ممتع انك توصلها النشوه الجنسيه في جسمهم غير لما تكون هايجه من اول مره ✌️🔥🔥

• عجبني
التفاعلات: متناكة أوى
تعن

اعتبرنى أنا البياعة هههه
سعتها هفشخ طيزك الاول بزبري عشان هيا طيزها جامده اوي وهقطع حلمات بزازك بسناني عشان بزازها وقفين وديمن هيجين وهفضل انيك فيكي مش هزهق بس هفشخك وملاكي لبن

• انا سخنت كده ليه
ن
احسن اوقات النيك اصلا الصبح ولسه صاحي ويكون في تبادل مص للطرفين وفيه إثارة ولو انتى شغالة وانا لسه شغلى متاخر واخرك على شغلك علشان النيك ويكون نيك جامد ومسمع الناس من كتر المتعه
نيك الصبح يا عينى عليه عافية

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: mazen.0_0
ن

نيك الصبح يا عينى عليه عافية
ويا سلام لو كذا مرة وكل ما تيجى تلبسي اشدك واقعدك عليه واحركك علية اوى وتوطى وارزع اوى اممم

• انا سخنت كده ليه
صح
غلط الهاديه بتتحول الي هايجنا بعد اللعب في جسمهم ودي احلي ممتع انك توصلها النشوه الجنسيه في جسمهم غير لما تكون هايجه من اول مره ✌️🔥🔥
كلامك صح بس أنا مريت بالحالتين اول ما اتجوزت الكس بيوجع فكنت بحب الحنية والدلع كتير الأول بس دلوقتى بحب الحنية والدلع بس بوساخة مباشرة ولعب فى كل حتة فيا

• عجبني
التفاعلات: Ahmedzoro
سعتها هفشخ طيزك الاول بزبري عشان هيا طيزها جامده اوي وهقطع حلمات بزازك بسناني عشان بزازها وقفين وديمن هيجين وهفضل انيك فيكي مش هزهق بس هفشخك وملاكي لبن
طيب انت نكت قبل كده ولا نفسك هههه ايه يا دكر انت سيبتنى

صح

كلامك صح بس أنا مريت بالحالتين اول ما اتجوزت الكس بيوجع فكنت بحب الحنية والدلع كتير الأول بس دلوقتى بحب الحنية والدلع بس بوساخة مباشرة ولعب فى كل حتة فيا
ما الدلع والحب وكل ما تملكهم البنت نفسها فيها ودي بتحول لنشوه جنسيه في جسمهم وتخلي الشاب ينيكها ع طول مثل ضرب الشمس في راس الانسان وانتي كيرفي ولا متوسط! 🔥🔥🌞

• يالهوي هي وصلت لكده
ويا سلام لو كذا مرة وكل ما تيجى تلبسي اشدك واقعدك عليه واحركك علية اوى وتوطى وارزع اوى اممم
وحياتك جوزى عملهم جوايا مرتين عالسرير وفى الحمام قبل ما ينزل شغله بس كنت عايزة التالتة

• حبيته
طيب انت نكت قبل كده ولا نفسك هههه ايه يا دكر انت سيبتنى
نكت كتير بنات ونسوان تقريبا مسبتش سن تحت ال45 مجربتوش وبعشق السن ال30 بيبقي مولع اوي وبيمتع فلنيك ونا اصلا افكاري فلنيك مجنونه ف بحب الي تتشاقه معايا بس وتستحمل

لو لقيت أو لقيتى حد قدامك والفرصة موجودة انك تنيك أو تتناكى بالذوق أو بالعافية ..... هتنيك على طول بدون تفكير ونفسك تكون مع مين فى الموقف ده ؟؟؟
انا ليه معيار الاول انه سر التاني السرية والمكان

• جامد
لو لقيت أو لقيتى حد قدامك والفرصة موجودة انك تنيك أو تتناكى بالذوق أو بالعافية ..... هتنيك على طول بدون تفكير ونفسك تكون مع مين فى الموقف ده ؟؟؟
مفيش حاجة بالعافية بالرضا احلي بكتير و حاليا مفيش حد في دماغي

• عجبني
ما الدلع والحب وكل ما تملكهم البنت نفسها فيها ودي بتحول لنشوه جنسيه في جسمهم وتخلي الشاب ينيكها ع طول مثل ضرب الشمس في راس الانسان وانتي كيرفي ولا متوسط! 🔥🔥🌞
مش عارفة بس طيز حلوة تهيج

وحياتك جوزى عملهم جوايا مرتين عالسرير وفى الحمام قبل ما ينزل شغله بس كنت عايزة التالتة
هههه ما تيجى الثالثة بس يبقي في كل حته واعتقد زبي بلمس كل حته ويبقي الجسم غرقان كله لبن

• انا سخنت كده ليه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هههه ما تيجى الثالثة بس يبقي في كل حته واعتقد زبي بلمس كل حته ويبقي الجسم غرقان كله لبن
كنت عايزاها فى طيزى اوووف

• نار ياحبيبي نار
مش عارفة بس طيز حلوة تهيج
ياتري اللي معايا بنت ولا شباب وبيتحول ل شاذه
معظم اللي هنا ولاد وتلاقيهم عملينا اكونت فك باسم بنت 🤔😉🔥✌️

يمكن عشان مرضتش أجاريك على الخاص .. انت عايز تنيك ولا ترفض تبقى ولد خلينا هنا نتبسط بدون حزازية
وانتي بتسالي السؤال ليه اصلا

كنت عايزاها فى طيزى اوووف
يبقي تتهيئ الطيز للنيك احب نيك الطيز وانتى ادامى وطيزك طرية وبشدك شوية عليها وماسكك من بزازك وبرزع جامد وطيازك بتنهز ادامى زى لللبوة اوف

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: هايج ااوى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%