NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محتاجه يتلعب فيكي كتير وشكلك عايزه جانج بانج علي كل اخرامك
الأخرام اتعملت عشان تفتحها يا دكر

• عجبني
التفاعلات: Dakara و خاضع الفحول
لو لقيت أو لقيتى حد قدامك والفرصة موجودة انك تنيك أو تتناكى بالذوق أو بالعافية ..... هتنيك على طول بدون تفكير ونفسك تكون مع مين فى الموقف ده ؟؟؟
طب متيجي تتناكي ع الاقل بقولك مش بالعافيه 🔥🔥

• عجبني
التفاعلات: lifeher
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو لقيت أو لقيتى حد قدامك والفرصة موجودة انك تنيك أو تتناكى بالذوق أو بالعافية ..... هتنيك على طول بدون تفكير ونفسك تكون مع مين فى الموقف ده ؟؟؟
طبعا مش حاديها فرصه للتردد حانيك على طول حتى ولو بالعافيه يعنى حاتتناكى حاتتناكى واختارى حاجه من الاتنين

اكيد هنيك ولو انت مش هقوم عنك لحتى اكون محبلك ولو غيرك اتمنى محارمي 🥵🥵

هنيك زوق عافيه مفيش احلي من النيك بعنف وتشرمط البت الي تحت زبي ولو هي متناكه هيكون النيك ممتع فشخ في خرامها

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: متناكة أوى
الرخص حلو لما بيجيب نيك

عادي جدا المواقف كتير فشخ بس مش بستغل حاجه لا معافره ولا ****** دي حاجه للمتعه لينا احنا الاتنين فيابالحب يابلاش
ميزة المواقف اللى زى كده ان الواحدة والواحد بيحسوا بنشوة السكس بطريقة أول مرة

ايه القرف دا 😒

• الكلام ده مش عجبني
انا سه هافكر. هانيك وش

• نار ياحبيبي نار
يعجبني شعور اقتحام الانثي وأنها تبقي راغبة في العلاقة ودي حاجة مثيرة جدا وبنيق متعة لأنها الطرف الأساس في العلاقة
هو ده اللى اقصده

• عجبني
التفاعلات: حاتم المصري
مسألة النيك العافية فيها مش حلو الافضل متعه للاثنين ممكن يسبب اذي للشخص واكيد بالنسبالى هندم انى كنت عملت حاجة عافية عكس ما يكون المجال مفتوح وتدوس ويبقي في لهفة واثارة ومتعه واشتياق لخوض التجربة

• عجبني
انا طبعي جريئ جدا بس انا احب الهدوء في الاول وبعد كدة الشراسة والاسبانكات والرزع بيبسطوا اللي معاية وكمان بحس انها هاجت اكتر
كده هاجت أوى

هنيك زوق عافيه مفيش احلي من النيك بعنف وتشرمط البت الي تحت زبي ولو هي متناكه هيكون النيك ممتع فشخ في خرامها
ارزع فى كس لبوتك وخرمها

• عجبني
التفاعلات: خاضع الفحول
مسألة النيك العافية فيها مش حلو الافضل متعه للاثنين ممكن يسبب اذي للشخص واكيد بالنسبالى هندم انى كنت عملت حاجة عافية عكس ما يكون المجال مفتوح وتدوس ويبقي في لهفة واثارة ومتعه واشتياق لخوض التجربة
النيك فيه عافية وذوق وممكن يبقى ألعاب عنف بسيط للمتعة

• عجبني
عنف بس برضي مش عفية ونظام ******
هو ده حاجة كده بسيطة نسميها شوية ممانعة وبالذات من اللبوة اللى بتحايها عايزة بس بتتمنع .. أحلى نيك اتنكته كده حتى من جوزى

• عجبني
التفاعلات: حاتم المصري

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%