NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو ده حاجة كده بسيطة نسميها شوية ممانعة وبالذات من اللبوة اللى بتحايها عايزة بس بتتمنع .. أحلى نيك اتنكته كده حتى من جوزى
بس كان اكيد حاسس انه تقل منك لكن الى ادامك ممانع خالص ومش قابل النيك احساس قبل ما يكون كل واحد بيفضي شهوته وخلاص

• عجبني
التفاعلات: متناكة أوى
جرائتك بتاكدلي انك مش بنت 😅
يمكن عشان مرضتش أجاريك على الخاص .. انت عايز تنيك ولا ترفض تبقى ولد خلينا هنا نتبسط بدون حزازية

ل
بس كان اكيد حاسس انه تقل منك لكن الى ادامك ممانع خالص ومش قابل النيك احساس قبل ما يكون كل واحد بيفضي شهوته وخلاص
لو ممانعة نهائى يبقى اغتص...اب وده مش حلو لا ليا ولا ليك

النيك من غير احساس ملوش طعم 🔥♥

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو لقيت أو لقيتى حد قدامك والفرصة موجودة انك تنيك أو تتناكى بالذوق أو بالعافية ..... هتنيك على طول بدون تفكير ونفسك تكون مع مين فى الموقف ده ؟؟؟
ذوق علشان نعرف نمتع بعضاً مع اللي بكلمها ع طول وعافيه دي في اخر لحظات زبري لما يدخل للاخر 😉🔥🔥❤️؟

• نار ياحبيبي نار
ل

لو ممانعة نهائى يبقى اغتص...اب وده مش حلو لا ليا ولا ليك
ما دة اللى اقصدة لكن ممانعه كسوف وجواكى نفسك تتناكى لاء اكيد هوصل اني انيكك وهكون حاسس بدة دة الى اقصدة ويبقي فيها لاهفة كمان لما تسيحى من كتر محولاتى وتشوفية هايج عليكى

• انا سخنت كده ليه
عمل نفسه عبيط مردش
هو النظام هنا تحقيق شخصية ولا كل الشباب هنا عايزة تنيك أى واحدة مينفعش بنت تدخل هنا وبتهيألى مفيش بنت هنا مش جريئة

ذوق علشان نعرف نمتع بعضاً مع اللي بكلمها ع طول وعافيه دي في اخر لحظات زبري لما يدخل للاخر 😉🔥🔥❤️؟
كده انت دارس وفاهم يا هايج

هو النظام هنا تحقيق شخصية ولا كل الشباب هنا عايزة تنيك أى واحدة مينفعش بنت تدخل هنا وبتهيألى مفيش بنت هنا مش جريئة
فعلا كل الشباب هنا عايزة تنيك واغلب البنات اللي هنا او اللي عاملين نفسهم بنات بقي ولاد بأكونتلت بنات

هو النظام هنا تحقيق شخصية ولا كل الشباب هنا عايزة تنيك أى واحدة مينفعش بنت تدخل هنا وبتهيألى مفيش بنت هنا مش جريئ
كده انت دارس وفاهم يا هايج
ما النيك مش من اول متخدها ف الشقه او في حته او تحت الكوبري لازم تخدها ع الهاديه علشان متتعصبش عليگ ✌️🔥❤️😉

• عجبني
ما دة اللى اقصدة لكن ممانعه كسوف وجواكى نفسك تتناكى لاء اكيد هوصل اني انيكك وهكون حاسس بدة دة الى اقصدة ويبقي فيها لاهفة كمان لما تسيحى من كتر محولاتى وتشوفية هايج عليكى
تعرف احسن وقت اتنكت فيه كان الصبح وجوزى رايح الشغل وعايز وأنا بقوله عايزة أنام وانا نايمة على بطنى وعاملة نفسى مش عايزة ههههه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: حاتم المصري و mazen.0_0
اللي بيجي بالغصب طعمه ماسخ

لو لقيت أو لقيتى حد قدامك والفرصة موجودة انك تنيك أو تتناكى بالذوق أو بالعافية ..... هتنيك على طول بدون تفكير ونفسك تكون مع مين فى الموقف ده ؟؟؟
هنيك عادي بس عوزه معي بنت بياعه في منطقتي بطل

• انا سخنت كده ليه
تعرف احسن وقت اتنكت فيه كان الصبح وجوزى رايح الشغل وعايز وأنا بقوله عايزة أنام وانا نايمة على بطنى وعاملة نفسى مش عايزة ههههه
احسن اوقات النيك اصلا الصبح ولسه صاحي ويكون في تبادل مص للطرفين وفيه إثارة ولو انتى شغالة وانا لسه شغلى متاخر واخرك على شغلك علشان النيك ويكون نيك جامد ومسمع الناس من كتر المتعه

• نار ياحبيبي نار
ما النيك مش من اول متخدها ف الشقه او في حته او تحت الكوبري لازم تخدها ع الهاديه علشان متتعصبش عليگ ✌️🔥❤️😉
بس نفرق بين الهادية والهايجة اسالنى أنا

• الموضوع ده يدعو للتفكير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%