NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة لو لاحظوا فى شارعك انك بتجيب نسوان ؟!

الـ مجتاو

نسوانجي الأصلي
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مش عارف حد هيفيد فى الكلام دا او لأ بس بفكر معاكم فى حوار ليا
انا اعتبر ساكن فى منطقه شعبيه و الناس قاطعه فى الشارع 24 ساعه
بفكر اجيب عندى اصدقاء و كدا و هيبقوا داخلين طالعين نازلين و بفكر انهم بيبصوا ع اللى طالع و اللى نازل عندى
ممكن حد يكلمنى او يكلم قرايبى و ممكن يعملوا من بنها

دلوقتى السؤال لو حد كلمنى اشخرلهم واقولهم وانتوا مالكوا شاغلين بالوا باللى داخل واللى طالع ليه ؟ واعمل فيها اهل بيت وانتوا بتتحشروا ليه
ولا اهاود واضحك والجو دا ؟ عشان مخسرش جامد فشخ لو الظروف تحوجنى ويتمكنو منى ساعتها هيفشخونى يأما اضطر اغير سكني عشان ابعد عن اذاهم

وانتوا لو حد ف شارعه لاحظت انه بيجيب نسوان هيعمل ايه ؟؟
وهل حد له الحق انه يبلع الحكومه مثلا او يعمل قلق وكدا ؟

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • حبيته
التفاعلات: fares07، Maxxx_PlayerxXx و 💥✨🌟 قيصر الشرق ✨💥🌟
بفكر اجيب عندى اصدقاء و كدا و هيبقوا داخلين طالعين نازلين و بفكر انهم بيبصوا ع اللى طالع و اللى نازل عندى

دلوقتى السؤال لو حد كلمنى اشخرلهم واقولهم وانتوا مالكوا شاغلين بالوا باللى داخل واللى طالع ليه ؟ واعمل فيها اهل بيت وانتوا بتتحشروا ليه
ولا اهاود واضحك والجو دا ؟ عشان مخسرش جامد فشخ لو الظروف تحوجنى ويتمكنو منى ساعتها هيفشخونى يأما اضطر اغير سكني عشان ابعد عن اذاهم

متابع 😂

• عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو

هو في العرف الجار ليه حق عليك طبعا والجار قبل كل شئ لانه لقدر **** لو فيه مصيبه عندك اللي هيلحقك قبل مايجوا الاهل هو جارك لما يشوفوا ستات داخله وطالعه هما هيتجنبوك وطبعا من حقه يبلغ الشرطه انت ممكن تغير سكنك

• عجبني
التفاعلات: كيرا، صعيدي راقي و الـ مجتاو
  • حبيته
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
هو في العرف الجار ليه حق عليك طبعا والجار قبل كل شئ لانه لقدر **** لو فيه مصيبه عندك اللي هيلحقك قبل مايجوا الاهل هو جارك لما يشوفوا ستات داخله وطالعه هما هيتجنبوك وطبعا من حقه يبلغ الشرطه انت ممكن تغير سكنك
نقطه مهمه .. يبلغوا البوليس بأى حق ؟

• عجبني
التفاعلات: SNIPER89⛓️

اكيد هيبلغو يا فيها لأخفيها 😂😂😂

• عجبني
نقطه مهمه .. يبلغوا البوليس بأى حق ؟
باي حق انت ساكن في عماره غيها عائلات ومن حق اي حد انوا ميشفش دا بيحصل في العماره

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
  • حبيته
التفاعلات: 💥✨🌟 قيصر الشرق ✨💥🌟
باي حق انت ساكن في عماره غيها عائلات ومن حق اي حد انوا ميشفش دا بيحصل في العماره
طب ما انا بحشش فى البيت و بجيب صحابى نصطبح عندى و محدش بيتكلم معايا، مش بيتكلموا ف الحشيش يتكلموا ف النسوان ؟

• عجبني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
يا جدعان مبقولش نكته ولا عاوز حد ينكت انا عاوز اللى يفهم و يعرفنى اتصرف ازاى
و**** ما بنكت بس اللي بقوله صح ولو مدايق اني ضحكت فده عشان حاسس انك متعصب مش أكتر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 💥✨🌟 قيصر الشرق ✨💥🌟
  • عجبني
الطبع الشرقي غلاب
كلهم عندهم بنات وبيخافو م الشكل العام والفتن
اما من ناحيه الحكومه ف عادي هيقولو دي شقه دعاره وفي ستات وبنات بتيجي كتير وهيتعملك كمين
تتصرف ازاي متجيبش حد ولو قاعد لواحدك شوف مكان تاني ف عماره هاديه محدش بيسال عن التاني
الكلام دا عن تجربه شخصيه مع الشقط

الطبع الشرقي غلاب
كلهم عندهم بنات وبيخافز م الشكل العام والفتن
اما من ناحيه الحكومه ف عادي هيقولو دي شقه دعاره وفي ستات وبنات بتيجي كتير وهيتعملك كمين
تتصرف ازاي متجيبش حد ولو قاعد لواحدك شوف مكان تاني ف عماره هاديه محدش بيسال عن التاني
هو حل جامد فشخ بس لما تفكر فيه هتعرض لنفس الحوار عشان الناس هتبص ع اللى طالع و اللى نازل

هو حل جامد فشخ بس لما تفكر فيه هتعرض لنفس الحوار عشان الناس هتبص ع اللى طالع و اللى نازل
بالعكس لما تسكن ف عماره مش بيت عشان بتفرق جامد دا غير المنطقه لما تكون عامه شوية ماحدش هيشوف اي حاجه ولا حد هيبصلك وانت لو بتجيب حد نقي مواعيد شغل او متاخره او بدري اوي وعيش حياتك

• عجبني
طب ما انا بحشش فى البيت و بجيب صحابى نصطبح عندى و محدش بيتكلم معايا، مش بيتكلموا ف الحشيش يتكلموا ف النسوان ؟
هل بتحشش في الشارع ؟ ولا في البيت في البيت محد يعرف انت بتعمل اي بس نسوان الناس عارفه علاء سنجل طب كل يوم واحده داخله شكل يبقي لاء مينفعش طالما الجيران عارفينك

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي و الـ مجتاو
بص تعالى نمسك الموضوع من تلات نواحي :
صفتهم إنهم يتدخلوا
الوضع الاجتماعي
الوضع القانوني...
- حوار إنهم يتدخلوا : ده مش حقهم و لو مش باقي عليهم ، يبقى كس أم الكبير و كس أم التخين فيهم!!

- الوضع الاجتماعي : لو أهلك هيتضايقوا أو ممكن لو عرفوا يعملوا معاك مشاكل أو سمعتهم هتضر ، يبقى بلاش علشان أكيد حد من الشارع هيكلم أهلك و كله بيحب الخير لكله!! 😔

- الوضع القانوني : بص لو كل مرة تجيب واحدة مختلفة و أكتر من مرة أسبوعياً تبقى دى جريمة استخدام مسكنك الشخصي لأغراض منافية للآداب و لو حد بلغ هتروح فى داهية ، و لو جبت واحدة بفلوس و مسجلة آداب دى تبقى دى جريمة دعارة و برضه لو حد بلغ هتروح فى داهية...أما لو نفس البنت أو البنات هما هما و مفيش ولا واحدة مسجلة آداب يبقى عادي و محدش يقدر يبلغ ، و اللى فى طيزه لباس يحله.

و نصيحة لو الشارع بتاعك سكانه حشريين و أهلك هيعملوا معاك مشاكل يبقى بلاش ، ربـنـا يسترها عليك!!

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Mr Blue و الـ مجتاو

بص من الاخر كان عندنا شقة وانا كنت عاملها للنيك والمليطة بس كنت كسبت لمرحلة أن انا اكسب الناس ولو واحدة طالعة تبعي اتاخرت متأخرتش محدش لية فيه علشان الناس حباني لدرجة أن نيكت جارتي بسب الحريم اللي طالعة نازلة عندي من الشقة ف اكسب محبة الناس ي نجم احسن

• بيضحكني
  • ايه ده
التفاعلات: صعيدي راقي و الـ مجتاو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص من الاخر كان عندنا شقة وانا كنت عاملها للنيك والمليطة بس كنت كسبت لمرحلة أن انا اكسب الناس ولو واحدة طالعة تبعي اتاخرت متأخرتش محدش لية فيه علشان الناس حباني لدرجة أن نيكت جارتي بسب الحريم اللي طالعة نازلة عندي من الشقة ف اكسب محبة الناس ي نجم احسن
👍

بص تعالى نمسك الموضوع من تلات نواحي :
صفتهم إنهم يتدخلوا
الوضع الاجتماعي
الوضع القانوني...
- حوار إنهم يتدخلوا : ده مش حقهم و لو مش باقي عليهم ، يبقى كس أم الكبير و كس أم التخين فيهم!!

- الوضع الاجتماعي : لو أهلك هيتضايقوا أو ممكن لو عرفوا يعملوا معاك مشاكل أو سمعتهم هتضر ، يبقى بلاش علشان أكيد حد من الشارع هيكلم أهلك و كله بيحب الخير لكله!! 😔

- الوضع القانوني : بص لو كل مرة تجيب واحدة مختلفة و أكتر من مرة أسبوعياً تبقى دى جريمة استخدام مسكنك الشخصي لأغراض منافية للآداب و لو حد بلغ هتروح فى داهية ، و لو جبت واحدة بفلوس و مسجلة آداب دى تبقى دى جريمة دعارة و برضه لو حد بلغ هتروح فى داهية...أما لو نفس البنت أو البنات هما هما و مفيش ولا واحدة مسجلة آداب يبقى عادي و محدش يقدر يبلغ ، و اللى فى طيزه لباس يحله.

و نصيحة لو الشارع بتاعك سكانه حشريين و أهلك هيعملوا معاك مشاكل يبقى بلاش ، ربـنـا يسترها عليك!!
**** فعليا سترها معايا، تسلم يا غالي ع التووضيح

• حبيته
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%