NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تعالا خاص و مش حتندم اذا كنت فعلا ديوث
انا ديثت قبلك ياما ديثت من عرصان و عملت معاهم مقالب و تحرش و تصوير لمحارمهم
اذا كنت جدي تاع خاص

لو فحل تعالي الديوث الوحيد اللي هتلاقيه يمتعك و يتكلم معاك بجد عن محارمه هو انا تعالي متعني و امتعك
تعالى يلا خاص يااكبر ديوث وعرص وقرنى بس بسرعه وهنكلم سوا ليل ونها وهخليك تعرص وتديث على محارمك المتناكين كلهن وانا بنيكهم وهمتعم دياثه وتعريص عليعم خاصة اختك المتنامه فوفا دى سبب تعريصك ياقرن.. مستنييكك اووى خاص ضرورى وزوبرى واقف على اخره لك ولمحارمك الشراميط والمنايك كلهم طبعا.. ححححححح بسرعه

• عجبني
التفاعلات: فحل على مرات اخويا
تعالى يلا خاص يااكبر ديوث وعرص وقرنى بس بسرعه وهنكلم سوا ليل ونها وهخليك تعرص وتديث على محارمك المتناكين كلهن وانا بنيكهم وهمتعم دياثه وتعريص عليعم خاصة اختك المتنامه فوفا دى سبب تعريصك ياقرن.. مستنييكك اووى خاص ضرورى وزوبرى واقف على اخره لك ولمحارمك الشراميط والمنايك كلهم طبعا.. ححححححح بسرعه
عندك تلجرام يبقى افضل من هنا

ياريت انا تعبان

لو فحل تعالي الديوث الوحيد اللي هتلاقيه يمتعك و يتكلم معاك بجد عن محارمه هو انا تعالي متعني و امتعك
شفت انت قلت ايه فى كلامك انك تتكلم بس و دى مصيبة احا بعد كل دا هتكلم بس ياعم انا بعشق النيك بحب انيييييك بتمتع فى النيك صح

• عجبني
التفاعلات: 3w.2k
شفت انت قلت ايه فى كلامك انك تتكلم بس و دى مصيبة احا بعد كل دا هتكلم بس ياعم انا بعشق النيك بحب انيييييك بتمتع فى النيك صح
هتموت بلبنك 😂

• عجبني
التفاعلات: فحل على مرات اخويا
تعالي مستنيك كيك @hoss201123

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%