NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فحل عيلتك .

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عايز اتعرف علي ديوث ونتخيل حريمه و يصورهملي ف البيت و طبعا في سرية عشان يكون مرتاح

• حبيته
التفاعلات: Mirogogo
الديوث ممكن يقعد يتخيل معاك انك راكب محارمه وهو يتفرج ويلعب بزبه وممكن يبعتلك صور ملابس محارمه بس نادرا جدا تلاقي واحد يبعت صور محارمه لان اكيد راح يفكر انه ممكن تفضحه وتنشر الصور

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و عاشق الجنس والصداقه
الديوث ممكن يقعد يتخيل معاك انك راكب محارمه وهو يتفرج ويلعب بزبه وممكن يبعتلك صور ملابس محارمه بس نادرا جدا تلاقي واحد يبعت صور محارمه لان اكيد راح يفكر انه ممكن تفضحه وتنشر الصور
انت بتوصل لحد فين؟

• عجبني
التفاعلات: سالب مبادل
انا معاك ان في ناس ممكن تاخد الصور لاكن انا بتكلم عن نفسي انا مش هستفاد حاجة من اخد الصور ما انا معايا شخص بيمتعني و امتعو ف ليه اكون خبيث فاهمني

انا معاك ان في ناس ممكن تاخد الصور لاكن انا بتكلم عن نفسي انا مش هستفاد حاجة من اخد الصور ما انا معايا شخص بيمتعني و امتعو ف ليه اكون خبيث فاهمني
صباح الخير.. صحيح هو في ناس ثقه ممكن ان الواحد يأمن فيه ويبعتله بس ازاي ممكن تكتشف الناس دي .لازم تبني صداقه مع المقابل وبعدين تبدي تطلب منه صور ولو رفض فالاول لاتضغط عليه واستمر بصداقتك معاه وارجع اطلب منه بعد اسبوع راح تشوف انه موقفه تغير وصار متعلق بعلاقتكم وراح يبعتلك لسببين عشان انه حس انك فاهمه ومش راح تستغله والسبب الثاني انه صار بحاجة لشخص يثق فيه ويفضفضله

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
صباح الخير.. صحيح هو في ناس ثقه ممكن ان الواحد يأمن فيه ويبعتله بس ازاي ممكن تكتشف الناس دي .لازم تبني صداقه مع المقابل وبعدين تبدي تطلب منه صور ولو رفض فالاول لاتضغط عليه واستمر بصداقتك معاه وارجع اطلب منه بعد اسبوع راح تشوف انه موقفه تغير وصار متعلق بعلاقتكم وراح يبعتلك لسببين عشان انه حس انك فاهمه ومش راح تستغله والسبب الثاني انه صار بحاجة لشخص يثق فيه ويفضفضله
وهو ده اللي انا طالبه اساسا ف لو بدك تعال خاص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من كلامه اسلوبه معاملته وهو بيتكلم ميبقاش كل همه النيك والمتعة يراعى مشاعر غيره وبعدين انت المفروض يكون ليك نظرة فى اللى بتكلمه

• عجبني
التفاعلات: كس اختي سحر
من كلامه اسلوبه معاملته وهو بيتكلم ميبقاش كل همه النيك والمتعة يراعى مشاعر غيره وبعدين انت المفروض يكون ليك نظرة فى اللى بتكلمه
اكيد طبعا كلامك جدا صحيح

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%