NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Abdo90

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
فين السوالب يا جدعان السوالب ال بيديثوا علي لحم محارمهم عايز سالب يكون ابن متناكه نجس و معرص علي لحمه و لحم محارمه
عايز سالب يكون خاضع و ابن متناكه ديوث بيعشق النيك و يبقي كلب تحت زبري انيكه و ادلعه و. اكيفه نيك تحت زبري ف البدايه حنيه و بعد كدا هفشخه نيك و يكون ديوث علي محارمه الشراميط اجيب أمه تحت رجلي و انيك ف طيزها و اجيب أخته مش شعرها و اتف ف بوقها و اخليها تحت زبري جني أمه و هو يبقي موطي يلحس رجلي و أنا بعشر حريمه و اعشره معاهم

من الاخر عايز سالب ابن متناكه نفسك يجرب كل حاجه و يتمتع و ف. سريه تامه لأن مش مصلحني و لا مصلحته يضرني أو اضره

مستنيكو يا شويه شراميط 😉
خاص

تيلجرام @AbdoAli900

• عجبني
التفاعلات: المدام رانيا و lifeher
فين السوالب يا جدعان السوالب ال بيديثوا علي لحم محارمهم عايز سالب يكون ابن متناكه نجس و معرص علي لحمه و لحم محارمه
عايز سالب يكون خاضع و ابن متناكه ديوث بيعشق النيك و يبقي كلب تحت زبري انيكه و ادلعه و. اكيفه نيك تحت زبري ف البدايه حنيه و بعد كدا هفشخه نيك و يكون ديوث علي محارمه الشراميط اجيب أمه تحت رجلي و انيك ف طيزها و اجيب أخته مش شعرها و اتف ف بوقها و اخليها تحت زبري جني أمه و هو يبقي موطي يلحس رجلي و أنا بعشر حريمه و اعشره معاهم

من الاخر عايز سالب ابن متناكه نفسك يجرب كل حاجه و يتمتع و ف. سريه تامه لأن مش مصلحني و لا مصلحته يضرني أو اضره

مستنيكو يا شويه شراميط 😉
خاص

تيلجرام @AbdoAli900

انا

وضح انت عايز سالب ولا ديوث
فى فرق

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%