NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نياك شرموطتك

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أنا مش فاهم لي إنتشرت الدياثة بقوة في الموقع و الكل يقول انو ديوث و عاوز يشوف محارمه تتناك قدامه بس لما تختبره و تبدا تطلب منه يعمل حاجات سواءا يبعث صور أو يتحرش أو مثلا يبدا يخلي محارمه تتقرب من رجالة.. يخاف و يقولك لا و مابقدر و يبدا ينبح🐶 بأي كلام..
إلي مش ديوث فعلا مايقولش كدة من الأخر
و لي عاوز مبادل يقول من البداية
و لي مش فاهم نفسه يفهم بالاول و بعدين يقول هو ايه...
و طبعا أسوأهم هو إبن الشرموطة لي بيدعي أنو ديوث عشان يصيد ديوثين تانيين و دا أنا أحذر منه الديوثين الحقيقيين هنا

• عجبني
التفاعلات: بحب الا و elgazaar
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جبت من الاخر

• أتفق
التفاعلات: نياك شرموطتك
أنا مش فاهم لي إنتشرت الدياثة بقوة في الموقع و الكل يقول انو ديوث و عاوز يشوف محارمه تتناك قدامه بس لما تختبره و تبدا تطلب منه يعمل حاجات سواءا يبعث صور أو يتحرش أو مثلا يبدا يخلي محارمه تتقرب من رجالة.. يخاف و يقولك لا و مابقدر و يبدا ينبح🐶 بأي كلام..
إلي مش ديوث فعلا مايقولش كدة من الأخر
و لي عاوز مبادل يقول من البداية
و لي مش فاهم نفسه يفهم بالاول و بعدين يقول هو ايه...
و طبعا أسوأهم هو إبن الشرموطة لي بيدعي أنو ديوث عشان يصيد ديوثين تانيين و دا أنا أحذر منه الديوثين الحقيقيين هنا
انا كنت كده لحد مبقيت ديوث بجد مامي فضلت تقلع في البيت لحد مبقيت بصورها و ابعتها للفحول

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%