NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا تعبااان

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هل في أفكار جنسيه ممكن الواحد يعملها وهو فاضي وقاعد لوحده غير ضرب العشره علشان الواحد زهق وعايز حاجه جديده
وبقيت بضرب عشره ٧ او ٨ مرات في اليوم من الزهق والملل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دا طريق الهلاك والخراب
انا شوفت زيك كتير اوي بيدمروا نفسهم وبيدخلو في ميول مش ميولهم ويبوظوا حياتهم ومستقبلهم
بسبب الملل جنسي من تكرار
لان شاب من دول اول ما يبلغ وهو لسه ١٢ ١٣ سنه
ماسك زبه دعك زي جلده حمام وهاتك يا سكس
بيوصل ل مرحله من ملل السكس طبيعي بتاع راجل وست مش جايب معايه سكه مبقتش اهيج بيجي يقلعها يبوس ويحسس بعدين تمصله بعدين يلحسلها بعدين ينيكها بعدين يجيبهم
ف تلجا ل اي قصص جنسيه او نودز المهم بعد مرور وقت زهقت عايز جديد تلجا بقي ل اي سكه شاذه يا تلعب في نفسك وشباب الملهمش دعوة بالشذوذ حتي تلاقي فجاه ما اجرب ادخل خياره ادخل صوباعي ادخل جزره
واليجي يقولي يا دكتور انا بقيت اتخيل واحد بينكني وبهيج اوي يا قلب دكتور يا ذكي عشان انت هايج وعايز تحس بشعور جديد وخيال جديد
المهم يمشي في سكه شذوذ وتسحله بقي
ونظرا لان ممارسه شذوذ في مصر اسهل من ممارسه مع حد مش جنسك ف تلاقي كتير اوي بقوا شواذ وهما مش دي ميولهم اصلا بس اهو الهيجان وصلهم ل طريق دا وبعد ما يبقي شاذ يزهق ف يقولك انا كلب وخدام ل نسوان وانا عايز اتهان واتذل او يبقي ديوث علي اهله
بص مش هيسيب طريق شاذ سواء مثليه جنسيه او دياثه او ذل واهانه الا ما يسلكه مش مهم بدا منين كدا كدا هيعدي عليهم بدافع الزهق والملل ما هو عايز تجديد
مصيبه لما يتجوز بقي في سن تلاتين كدا هيكون دمر نفسه بتاعه بقي هلكان وطيزه بتاكله وعايز يدايث علي مراته وحاجه نيله
دي مشكله جيل كامل دلوقتي
خلاصه حلك اي اخرك تضرب مره في اليوم وتشغل وقتك طول ما عندك وقت فاضي هتعك وهتضرب
اخرك اتفسح اقعد مع صحابك
ارتبطت ببنت حب بنت بس متشرمطهاش وتخليها تبعت ليك نودز وسكس فون عشان نهايه قصه انك مش هتتجوزها وغيرك هيلبسها بس متخفش هتلبس زيها من غيرك وممكن تكون العن😂
اعمل رياضه اشتغل اتعلم مهاره جديده
وحط هدف انك تخطب بعد تخرج علي طول وتتجوز سنه سنتين بالكتير
عشان متبقاش تالف وغير قابل ل الاستخدام
وفوق ل نفسك
وكلام دا مش ليك لوحدك دا ل اي حد عايز يلحق نفسه

• عجبني
التفاعلات: mostafaa ahmed90 و المعتوه
جرب تتعلم حاجه جديده ف وقت الفراغ
برمجه و استثمار او اي حاجه عموما تملي وقتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل