NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

𝓜 𝓞 𝓓 𝓨 𝓶𝓸𝓱𝓼𝓮𝓷

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سمعت من فديو انو المراه بتتكسف من جوزها انو يطفى النور قبل العلاقه لانا بتتكسف من ان لون كسها غامق الكلام دا بيحصل فعلا تخاف يحسن جسمها ميعجبوش رس فا فى فديو انا مش معتقد بيه بيقول ان الالوان الزهريه دى الى فالافلام نتيجه تصور احترافى واضائه جيده كريمات تفتيح مؤقته للعلاقه وحتى العرق الاروبى الابيض الماكن عندهم غامقه فا انتو ايه رايكم فالكلام دا انا من راى ممكن الكلام دا فعلا بس انو مفيش لون زهرى فعلا دا الى ميتصدقش

• عجبني
التفاعلات: طائر الليل الحزين ١٢٣٤
دة لون الكس الغامق بين الوراك البيضا يبقى كس كلة نيك ولحس واثارة لو كمان يقى خرم الطيز كمان غامق تتناك وتتلحس

المنطقة دي بطبيعتها بتبقي أغمق من لون البشرة الطبيعي ، لعوامل كتير الاحتكاك انتاج الكيراتين الزيادة ، حاليا بيتم استخدام سكراب وبعدين لوشن تفتيح او جلسات ليزر والموضوع بسيط ، في طبعا حالات مرضية بتبقي أغمق بشكل أكبر وده بنسبة كبيرة بيحصل للوزنها او وزنه زايد او بيعرق بزيادة او انتاج الكيراتين زيادة عندها ك حالة مرضية ، اللون نفسه مش بيبقي لون الجلد او المنطقة بس بيبقي لون البظر والمهبل نفسه وده موجود عادي ومش لازم العرق يبقي أبيض ، في أصحاب البشرة السمراء والعضو نفسه لونه احمر او وردي قريب للإحمرار

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: قيصر نسوانجى و MADAM SOSO
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سمعت من فديو انو المراه بتتكسف من جوزها انو يطفى النور قبل العلاقه لانا بتتكسف من ان لون كسها غامق الكلام دا بيحصل فعلا تخاف يحسن جسمها ميعجبوش رس فا فى فديو انا مش معتقد بيه بيقول ان الالوان الزهريه دى الى فالافلام نتيجه تصور احترافى واضائه جيده كريمات تفتيح مؤقته للعلاقه وحتى العرق الاروبى الابيض الماكن عندهم غامقه فا انتو ايه رايكم فالكلام دا انا من راى ممكن الكلام دا فعلا بس انو مفيش لون زهرى فعلا دا الى ميتصدقش
هو اصلا حتى لو البنت بيضاء و المنطقة كمان وردى او فاتحه ، هى لونها بيتغير مع الوقت و كتر النيك و طبيعى تسمر شوية مفهاش حاجة
و فيه ستات طبيعتهم انها غامقة من تحت و ده مش عيب بالعكس هى اذواق
جمال الست انك تاخدها زى ماهى كده و حلاوتها فى طبيعتها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%