NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

همسة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
دلوقتي عايزه اخد رأيكم في حاجة هو ممكن يكون واحد بيحب وحده ومعندوش لهفة انو يكلمها او يحكي لها حاجه او يطمن عليها وبيستناها هي تبدأ بكل ده هل ده ممكن يكون بيحبها بس تقيل عليها ولا ميكونش فيه حب من الاساس

• عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: نسيم الليالي, كريم سعد مكرم, msaied13 و 4 آخرين
دلوقتي عايزه اخد رأيكم في حاجة هو ممكن يكون واحد بيحب وحده ومعندوش لهفة انو يكلمها او يحكي لها حاجه او يطمن عليها وبيستناها هي تبدأ بكل ده هل ده ممكن يكون بيحبها بس تقيل عليها ولا ميكونش فيه حب من الاساس
طبيعي اه بتحصل

نو حب
يس تعود

صعب بل مستحيل..هي بالنسبه ليه Stand buy

بصي هاقولك حاجة كسم الحب الوحده احسن بكتير و ارحم

لا صعب جدا خصوصا لو في الاول .. يعني الكلام ده لو عدى عليهم سنه ولا اتنين ممكن لكن في البدايات وكده ده يبقه فتور

طبيعى و ممكن تحصل بسبب انه معندوش ثقة بنفسه و خايف يكون بيتقل عليها و بيفرض وجوده او ان عنده حالة اكتئاب و ضغوطات
طبيعى بتحصل بس مينفعش الاسباب دى تتاخذ كقاعدة عامة
لازم تكونى عارفة شخصية للى قدامك

الحب متبادل بين الطرفين اوصفلك ازاي هو عامل زي الميزان لو حد حب التاني اكتر و التاني موازنش الحب ده يبقا الميزان مش هيظبط
الحب اهتمام و لازم يكون متبادل انا اسال مره و اتنين انتي تسالي انا اهتم انتي تهتمي بس لو من طرف واحدع ميبقاش حب لازم الاهتمام من الطرفين مفيش حاجه اسمها بيتقل الي بيحب هيحاول و هيزن عليكي اكتر من مره

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
لا صعب جدا خصوصا لو في الاول .. يعني الكلام ده لو عدى عليهم سنه ولا اتنين ممكن لكن في البدايات وكده ده يبقه فتور
معنى كلامك مفيش حب

• عجبني
التفاعلات: SHITOS_25
طبيعى و ممكن تحصل بسبب انه معندوش ثقة بنفسه و خايف يكون بيتقل عليها و بيفرض وجوده او ان عنده حالة اكتئاب و ضغوطات
طبيعى بتحصل بس مينفعش الاسباب دى تتاخذ كقاعدة عامة
لازم تكونى عارفة شخصية للى قدامك
كل ده مش مبرر اللي بيحب حد بيكون عايز يكلمه ديما ويسأل عنه ويحكي معاه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحب متبادل بين الطرفين اوصفلك ازاي هو عامل زي الميزان لو حد حب التاني اكتر و التاني موازنش الحب ده يبقا الميزان مش هيظبط
الحب اهتمام و لازم يكون متبادل انا اسال مره و اتنين انتي تسالي انا اهتم انتي تهتمي بس لو من طرف واحدع ميبقاش حب لازم الاهتمام من الطرفين مفيش حاجه اسمها بيتقل الي بيحب هيحاول و هيزن عليكي اكتر من مره
صديقيي هذا هو رأيي

كل ده مش مبرر اللي بيحب حد بيكون عايز يكلمه ديما ويسأل عنه ويحكي معاه
مبرر جدا ، ممكن تختارى انك متكلميش حد و تدوسى على قلبك عشان خايفة لو كلمتيه يرد عليكى ببردو او تتخانقوا او تعملوا مشاكل او حاجات كتير
ساعات بيبقى نفسك تتكلموا ٢٤ ساعة بس مش بتقدر تفتح كلام اصلا

صديقيي هذا هو رأيي
طيب عامله انقلاب في الرأي ليه و منزله بوست الساعه 2 بليل 😂😂
ولا هي هرمونات ولا اي 😂

طيب عامله انقلاب في الرأي ليه و منزله بوست الساعه 2 بليل 😂😂
ولا هي هرمونات ولا اي 😂
ياعم انا مش بتاعة الكلام ده موضوع يخص صحبتي وبحاول انقاشها واقنعها ان ده مش حب وهي تقولي بيحبني بس بيتقل قلت انزل بوست اشوف رأي الناس

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
قصه مشهوره لاتنين ماشيين ف حديقه الحيوان هو ومراته عدو ع الاسد لقوه قاعد مع مراته وساكت عدو ع القرد لقوه بيلعب ويتنطط مع مراته والحب ولع ف القفص
فمراته بتقوله ده القرد بيحب مراته اكتر من الاسد
قالها طب شوفي رمي طوبه ع مرات القرد القرد قام يجري ويستخبي ولما رمي ع مرات الاسد الاسد قام وقف قدمها وخدها ف ضهره واتعصب جدا
👌👌

• أتفق
التفاعلات: Savvy

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%