NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لما تكون مخنوق وقرفان من الدنيا كلها بتروح لمين تفضفض معاها او بتعمل اي عشان ترتاح

انا عن نفسي بروح لي ابويا المقابر وبقعد هناك وبفضل اتكلم معاه وافضفض ليه 🥺
بشوف مزه افك معاها وندلع بعض لما تبقي مخنوقه تعاليلي

لما تكون مخنوق وقرفان من الدنيا كلها بتروح لمين تفضفض معاها او بتعمل اي عشان ترتاح

بمشي من غير هدف لحد متعب
او اروح اي مكان في بحر او نيل واتكلم مع نفسب

انا بدخل هنا صراحة بس مش بعرف افضفض لان بخاف افضفض مع حد

• عجبني
التفاعلات: حبيب ع الشموسة
  • عجبني
مش قصدي هنا بس بس بتكلم على طبيعة البشر عموما
انا فعلا معرفش انت مين لكن الفضفضة ليها شروط يعتى انت ملاحظ اول ما كتبت عين شمس قفلت المحادثة يويو ومظهرتش تانى بتفكر تكتب ايه ولا هتعمل ايه يعنى ممكن حد يعرفك مباشرة ويكون هنا فى المنتدى فهمت انا اقصد ايه

انا فعلا معرفش انت مين لكن الفضفضة ليها شروط يعتى انت ملاحظ اول ما كتبت عين شمس قفلت المحادثة يويو ومظهرتش تانى بتفكر تكتب ايه ولا هتعمل ايه يعنى ممكن حد يعرفك مباشرة ويكون هنا فى المنتدى فهمت انا اقصد ايه
بتجيب سيرتي ليه يا بطريق

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Elbobelbob و حبيب ع الشموسة

بكلم نفسى يا صاحبى اكتر حد فاهمينى انما مشكيش لحد لان ببساطه انا مبحبش كده ومش انا لوحدى عندى مشاكل ولو كلمت حد هيقولك اهو جاى يقرفنا فا اشترى دماغك

بكلم نفسى يا صاحبى اكتر حد فاهمينى انما مشكيش لحد لان ببساطه انا مبحبش كده ومش انا لوحدى عندى مشاكل ولو كلمت حد هيقولك اهو جاى يقرفنا فا اشترى دماغك
وربنا يرحم والدك أن شاء ****

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%