NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا هتكلم علي اللي بيبعتوا خاص للبنات عمتا مش ليا انا بس ، انك تدخل وتقول ممكن نتعرف صدقني في كتير عملها فا اتميز بحاجة غير ، وانك تبعت صورة عضوك ديه نش حاجة هتشدني كل الرجالة عندهم ، او انك تدخل وتقول هفشخك وهنيكك انا كده هستفز مش هنجذب برضوا عاوزني ارد كون مميز في حاجة ليك حاجة تكون جديده عاوز تفتح موضوع معايا سواء سؤال او اي حاجة ادخل اكتب علي 🙂
لا شكل الموضوع كبير و نافيش حد بتحكم فيه

اى واحد بيعمل كدا بيقلل من نفسة و عمرة مهيطول حاجة ابدا
و لو فية ست عاوزة واحدة للتعارف و بعتلها حد كدا هيخوفها مش هيخليها
تتكلم معاة

مهو اه الموضوع للي عاوزين يتعرفوا مش تكبر 🙂
مين قالك اني متكبرة لا خالص بكلم ناس هنا وسعيدة معاهم واني اتعرفت بيهم جدا بس مش هقدر ارد علي كل واحد يبعتلي رسالة للاسف

• عجبني
التفاعلات: Fahl asmr
مين قالك اني متكبرة لا خالص بكلم ناس هنا وسعيدة معاهم واني اتعرفت بيهم جدا بس مش هقدر ارد علي كل واحد يبعتلي رسالة للاسف
ياباشا احنا نخطفك وخلاص.. امرنا لله 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Mona Bebo
  • بيضحكني
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘
  • بيضحكني
التفاعلات: Mona Bebo
  • عجبني
التفاعلات: Life selector
انا ريقى نشف من كتر ماقلت تن الكائنات اللى بتعمل كدة بنى ادمين بدون مخ مش عاوز اغلط 😂 بس خلينا نتفق ان معظم اللى بيعملو كدة اطفاال تفكيرا وسنا.. وبنحاول نوعيهم بس مش عارف هايفهمو ولا لا لان مخهم بين رجليهم مش فى دماغهم

انا هتكلم علي اللي بيبعتوا خاص للبنات عمتا مش ليا انا بس ، انك تدخل وتقول ممكن نتعرف صدقني في كتير عملها فا اتميز بحاجة غير ، وانك تبعت صورة عضوك ديه نش حاجة هتشدني كل الرجالة عندهم ، او انك تدخل وتقول هفشخك وهنيكك انا كده هستفز مش هنجذب برضوا عاوزني ارد كون مميز في حاجة ليك حاجة تكون جديده عاوز تفتح موضوع معايا سواء سؤال او اي حاجة ادخل اكتب علي 🙂
الفكره ان الواحد يفتح موضوع ازاي من غير ما تردو ؟ انتو ردو و المواضيع هتتفح ولو حصل حاجه تضايق ساعتها متردوش تاني

الفكره ان الواحد يفتح موضوع ازاي من غير ما تردو ؟ انتو ردو و المواضيع هتتفح ولو حصل حاجه تضايق ساعتها متردوش تاني
مهو مش هرد لو لقيت الرسالة ، ممكن نتعرف او بعتلي صورت زبك

مهو مش هرد لو لقيت الرسالة ، ممكن نتعرف او بعتلي صورت زبك
ياحبيبتي انا عارف ان عندك حق ولكن برضو لازم يبقا في استئذان ان يحصل كلام وبعدها لما نتكلم لو انتي حبيتي نكمل تمام محبتيش يبقا فاكس

ياحبيبتي انا عارف ان عندك حق ولكن برضو لازم يبقا في استئذان ان يحصل كلام وبعدها لما نتكلم لو انتي حبيتي نكمل تمام محبتيش يبقا فاكس
لا برضوا بلنسبالي طريقة التعارف وحشة عاوز حاجة قولها علي طول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معاكي حق فعلا

• أتفق
التفاعلات: كارين 🤤🤤

التعامل مع المراة في التعارف يجب ان يكون بذكاء التعامل مع حقول الألغام​

• حبيته
التفاعلات: كارين 🤤🤤
انا مبعتش علشان عارف انك مش مهتمه بالسادية 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: بيكهام الاسمر

المواضيع المشابهة