NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا هتكلم علي اللي بيبعتوا خاص للبنات عمتا مش ليا انا بس ، انك تدخل وتقول ممكن نتعرف صدقني في كتير عملها فا اتميز بحاجة غير ، وانك تبعت صورة عضوك ديه نش حاجة هتشدني كل الرجالة عندهم ، او انك تدخل وتقول هفشخك وهنيكك انا كده هستفز مش هنجذب برضوا عاوزني ارد كون مميز في حاجة ليك حاجة تكون جديده عاوز تفتح موضوع معايا سواء سؤال او اي حاجة ادخل اكتب علي 🙂
ده ثقافة مجتمع خاطئة فاهمين اى الصور والبذاءة فى الحوار هتخللى الانثى ترد

ردي ع الخاص علشان انا خلاص 😂😂😂

انا هتكلم علي اللي بيبعتوا خاص للبنات عمتا مش ليا انا بس ، انك تدخل وتقول ممكن نتعرف صدقني في كتير عملها فا اتميز بحاجة غير ، وانك تبعت صورة عضوك ديه نش حاجة هتشدني كل الرجالة عندهم ، او انك تدخل وتقول هفشخك وهنيكك انا كده هستفز مش هنجذب برضوا عاوزني ارد كون مميز في حاجة ليك حاجة تكون جديده عاوز تفتح موضوع معايا سواء سؤال او اي حاجة ادخل اكتب علي 🙂
ف ناس معندعاش فن البدايات مش معناه انهم وحشين
بس معاكي حق ف ناس بتبقي مستفزه

مش عارفه بس انت لو عندك حاجة عاوز تكلمني فيها تدخل وتقولها علي طول فاهم 🙂
انا دخلت كلمتك في موضوع مباشر وانتي رديتي رد غير مقنع أو الي هو ميرسي وخلاص

على وضعك🙂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هاى
ايه رأيك فى حالة الطقس انهاردة

يعني لو دخلت قولتلك مساء العناب عالناس الاحباب
هتردي عليا 😂

التعارف بكون بالأول وبعدها بتفتح المواضيع وطبعا مش تبعت صور نودز وكلام مع حد ما بتعرفه اصلا هاد بكون مرض

بصى هوه كله داخل هنا من الاخر علشان المتعه انا عن نفسي داخل ادور على وحده انيكها. انا دغرى من الاخر

💋💋❤️ااااااه يا حبيبي يا روح روحي انا ممحونه بواحد اسمر ويكون بحب السكس❤️💋💋
موجود محلتيش غيره زبى اسمر كبير تخين واقف على طول

مش عيب اني ادخل اقول عاوز اتعرف
سهل جدا يا تقفل او تقفلي الرسايل او تردوا ب لا مش عاوز اتعرف
او حتى عدم الرد
هيا اسمها كده رساله
وده كله مواقع تواصل اجتماعي ومنتديات اتصممت للتواصل
ما في ميول مختلف عن اللي بحبه وانا برفضه بشياكه او بادب
انما نلوم على حد داخل يتعرف على اي حد عالخاص هو كده معملش مصيبه
وبالمناسبه انا مسبتش اكونت هنا يوحي بان صاحبته واحده الا وبعتت لها عاوز اتعرف علشان محدش يبصلي اني بقول كلام تلطيف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%