NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش للمتزوجين.. صور مراتى على الموبايل

انا زيك

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة و موجب و تبادل
اذا كان البت ال انا كنت بكلمها مسحت كل النودز بتاعتها من عندي عشان لو الموبايل اتسرق او اتهكر محدش يشوفها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكيد طبعا بتكون متعة جدا انك تشوف كل حتة فيها انت مصورها و تتمتع بها طول الوقت و خصوصا لو الصور ده بتكون هايجة فيها او قبل ما تمارسوا و تكون ملط او بملابس مثيرة
انا بعمل كده بس بكاميرا و بحتفظ بالصور على اللاب توب و مش واصل له انترنت نهائيا عشان الامان برده

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
انا كنت مصور مراتى صور كتير وهى عريانة وفى احلى اوضاع بتهيجنى وكنت حاطط الصور فى فولدر encrypted على الموبايل وكنت بافتحه لما بتبقى وحشانى وانا على اخرى. كنت بافتح الصور واتفرج عليها واهيج واتبسط لحد ما الظروف تسمح واعرف انام معاها (سواء بريود تخلص او جو برد يهدى شوية او نلاقى وقت فاضى اصلا).

المهم انا فجأة كدة قررت امسح الصور دى كلها من حوالى سنة كدة.. حسيت انى مش مستريح ومسحتها. دلوقتى حسيت ان الصور وحشتنى وانى مفتقد الصور دى اوى وحسيت ان الصور دى كانت ذكريات حلوة و كمان كنت هاتفرج عليها بعد ما جسمها يتغير وافتكر جسمها كان عامل ازاى زمان.

السؤال بقى للمتزوجين؟ هل بتحتفظ بصور عريانة وسكسي لمراتك؟ وهل حاسس ان الصور مهمة؟ وايه رأيكم فى الموضوع عموما؟
🤭

• عجبني
انا كنت مصور مراتى صور كتير وهى عريانة وفى احلى اوضاع بتهيجنى وكنت حاطط الصور فى فولدر encrypted على الموبايل وكنت بافتحه لما بتبقى وحشانى وانا على اخرى. كنت بافتح الصور واتفرج عليها واهيج واتبسط لحد ما الظروف تسمح واعرف انام معاها (سواء بريود تخلص او جو برد يهدى شوية او نلاقى وقت فاضى اصلا).

المهم انا فجأة كدة قررت امسح الصور دى كلها من حوالى سنة كدة.. حسيت انى مش مستريح ومسحتها. دلوقتى حسيت ان الصور وحشتنى وانى مفتقد الصور دى اوى وحسيت ان الصور دى كانت ذكريات حلوة و كمان كنت هاتفرج عليها بعد ما جسمها يتغير وافتكر جسمها كان عامل ازاى زمان.

السؤال بقى للمتزوجين؟ هل بتحتفظ بصور عريانة وسكسي لمراتك؟ وهل حاسس ان الصور مهمة؟ وايه رأيكم فى الموضوع عموما؟
😂😂😂انا بيشيل اي صورة تخص أي بنت من عندي ع الفون وبتكون محجبة ومحترمة
انت بتقول ايه يا عم

• عجبني
لسه متجوزتش بس اكيد مينفعش حوار تحتفظ بصور عريانة لمراتك ع الفون .... اظن خاصة الايام دي

مش مستوعب الي بتقولو يا صديقي ؟؟
حضرتك لما تحس بالجوع تاكل طبق كشري والا تلحس الصورة بتاعتو
معاك الاصل وبتوحشك الصور

مالوش اى لزوم بين الزوجين
يعنى هتصور مراتك وتقعد تتفرج عليها وتسيب الاصل 🤣
ياسيدى لما توحشك اقعد معاها شويه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: عاشق النيك ٣، موجب و تبادل و wael115
انا واحد اهو بدرس computer science و بقولك اني ممكن اهكر تليفون اي حد ونا اهو لسا طالب و الموضوع مش هياخد ف ايدي عشر دقايق علي بعض بعيدا عن ان عمري م هعمل حاجة زي كدا و اذي حد و مش هستعمل الموضوع دا الا فالخير و بس..بس نصيحة متعرضش نفسك لمواقف زي دي عشان متجيش تندم فالاخر
و عامة التهكير مش سهل خالص هو محتاج صياعة مش اكتر فا انت وحظك فالاول و فالاخر
طيب لو حاطط الصور في خزنه
طيب ولو انا جايب صور من النت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%