NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
تقريبا انتي من اسكندريه وبما اني ماما اسكندرانيه وانا عايشه هناك فالموضوع دا منتشر اكتر في اسكندريه تحسي انها اوروبا مصر في حته التحرر سيكا + أن ماما كانت منعاني انا واختي في فتره من البانتيهات عشان بتعمل ريحه مش لطيفه فتحيه لكل ماما اسكندرانيه يا جماعه. 😂🫂♥️♥️♥️♥️♥️
اها صح أنا خدت حوار اني اقعد منغير اندر من امي😂🤦

• بيضحكني
التفاعلات: Yara412 و Fahl asmr
لا انا اخواتي مستحيل يلبسوا حتي بيجامه قدامي طول منا ف البيت بيلبسوا عبايه حتي بيتكسفوا يقلعوا الطرحه وانا موجود فحسب التربيه وحسب البيت بتفرق ف بيوت اوبن مايند عادي عندهم بس لو جينا للدين حرام الام أو البنات تلبس كده قدام اخواتها الشباب عشان ده بيثير الشهوه وعشان كده سمعنا عن الديوث و سكس المحارم
فعلا بس احنا مفيش غير بابا ف البيت وفعلا دا الصح البتقولو

هقولك حاجه لو في شاب او راجل ف البيت مينفعش يتلبس كده ف ظل اللي بيشوفو وصعوبه الجواز والكبت الجنسي لان ده بيخليه يبص ل اهله ب شهوه وكمان خلق ناس ديوثين بينشرو صور اهاليهم كتير وحجات تانيه برضو ف انتي عايزه تلبسي براحتك ف اوضتك لو عندك شاب ده الصح احنا مكنش عندنا ف بيتنا كده خالص
😂😂😂😂احنا نبقي قعدين ملط ف الاوصه وبابا يدخل يقولنا ماشاء **** اي بيت الدعاره دا ويطلع😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Fahl asmr
  • محزن
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
😂😂😂😂احنا نبقي قعدين ملط ف الاوصه وبابا يدخل يقولنا ماشاء **** اي بيت الدعاره دا ويطلع😂😂😂😂😂
اصل معكوش شاب براحتكو عيشو حياتكو عادي انتو البنات مبتتكسفوش اصلا 😂😂😂 انا كان بيتقالي بلاوي اضحكك مره واحده اعرفها بتتصورلي ببدله رقص بتاخد سيلفي ب السيلفي ستيك ووراها مرايه مشفتش هي اللي باين ف المرايا واحده صحبتها ببدله رقص زيها والتانيه ب اندر وبرا وف ايديها بدله الرقص 😂😂😂 شكلهم كانو بيطقمو 😂

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja و الــــــعَــــــربــــــى
كان طالع تريند تحفيل ع الست البتقولو مينفعش البس قدام مامي بهوت شورت
احا انا ماما معودانا من واحنا صغيرين نلبس القمصان الصغيره دي البتبين الاندر عشان سهله وطريه وكان الاول بابا بيزعق دلوقتي خلاص خد مناعه مبقاش يكلم😂😂😂
غير اني قلت عشان احنا بنات وبتاع طلع أن حتن البيوت الفيها شباب صغيره او مراهقين بيلبسو قدامهم كدا
وم الاخوات بس لا دي الام بتلبس قدام عيالها كدا عندي خالاتي وعيالهم بيكسفوومنهم وهما بيتعمدو تقريبا ف بردو هل كلو كدا؟
هل دا عند كلو بقي ولا عندنا بس اصل بحس مبقاش في قيود زي الاول
عندنا في قيود كتير مينفعش تتكسر لأننا في ارياف

اصل معكوش شاب براحتكو عيشو حياتكو عادي انتو البنات مبتتكسفوش اصلا 😂😂😂 انا كان بيتقالي بلاوي اضحكك مره واحده اعرفها بتتصورلي ببدله رقص بتاخد سيلفي ب السيلفي ستيك ووراها مرايه مشفتش هي اللي باين ف المرايا واحده صحبتها ببدله رقص زيها والتانيه ب اندر وبرا وف ايديها بدله الرقص 😂😂😂 شكلهم كانو بيطقمو 😂
دا كانت حنه ولا اي🤔

عندنا في قيود كتير مينفعش تتكسر لأننا في ارياف
ولله حاليا بقي حتن اللبس المحترم بيهيجو علي مش شرط عشان ارياف🙁

• حبيته
  • محزن
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ولله حاليا بقي حتن اللبس المحترم بيهيجو علي مش شرط عشان ارياف🙁
معرفش أنا شخصيا مببصش علي حاجه مش بتاعتي 😂😂 لما اتجوز ابص براحتي 😂

معرفش أنا شخصيا مببصش علي حاجه مش بتاعتي 😂😂 لما اتجوز ابص براحتي 😂
لا هو مش حوار بتاعتك هو حوار مينفعش تبص اصلا دول أهل بيتك😂😂😂