NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طب كويس بس مننكرش أن بعضها اتشال
لا بلعكس في بيوت القيود زادت اوي اكتر لان الزمن مش مضمون و الاشخاص اللي تفكيرهم زي زمان بيتشددو اكتر لان في حكيات و بلاوي بتتحكي بتكون جوه البيوت و دا بيخليهم يخافو اكتر طبعا

• عجبني
التفاعلات: عاشق انوثتك و jjojja
المفروض يعملوا حساب ل كده فعلا
والموبايل في ايد العيال خلاهم يفهموا بدري ويعرفوا كل حاجه وده اللي وقتها بينشأ الدياثة
فعلااااا بقو حاجه خرا

لا بلعكس في بيوت القيود زادت اوي اكتر لان الزمن مش مضمون و الاشخاص اللي تفكيرهم زي زمان بيتشددو اكتر لان في حكيات و بلاوي بتتحكي بتكون جوه البيوت و دا بيخليهم يخافو اكتر طبعا
كويس اوي

• عجبني
التفاعلات: Roody93
هوه الموضوع مش عادي ومن رايي ان الست تكون محتشمه قدام ابنها او اخوها من ان لو الي معاهم راجل عمرو م هينظر لاخته او امه نظره شهوانيه لاكن تجنبنا لده كلو

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: jjojja و T i to
ل
كان طالع تريند تحفيل ع الست البتقولو مينفعش البس قدام مامي بهوت شورت
احا انا ماما معودانا من واحنا صغيرين نلبس القمصان الصغيره دي البتبين الاندر عشان سهله وطريه وكان الاول بابا بيزعق دلوقتي خلاص خد مناعه مبقاش يكلم😂😂😂
غير اني قلت عشان احنا بنات وبتاع طلع أن حتن البيوت الفيها شباب صغيره او مراهقين بيلبسو قدامهم كدا
وم الاخوات بس لا دي الام بتلبس قدام عيالها كدا عندي خالاتي وعيالهم بيكسفوومنهم وهما بيتعمدو تقريبا ف بردو هل كلو كدا؟
هل دا عند كلو بقي ولا عندنا بس اصل بحس مبقاش في قيود زي الاول
ا طبعا مش عادي خالص ومفيش الكلام ده
وبعدين الست كانت بتتكلم من منطق تاني خالص مش هينفع يتناقش هنا والناس كمان بقي وشهم مكشوف وهما اللي بيهاجموها

• عجبني
التفاعلات: jjojja
احا انا ماما معودانا من واحنا صغيرين نلبس القمصان الصغيره دي البتبين الاندر عشان سهله وطريه وكان الاول بابا بيزعق دلوقتي خلاص خد مناعه مبقاش يكلم😂😂😂
غير اني قلت عشان احنا بنات وبتاع طلع أن حتن البيوت الفيها شباب صغيره او مراهقين بيلبسو قدامهم كدا
وم الاخوات بس لا دي الام بتلبس قدام عيالها كدا عندي خالاتي وعيالهم بيكسفوومنهم وهما بيتعمدو تقريبا ف بردو هل كلو كدا؟
فى كتير ناس بتعمل كدا وبيلبسو اللى عوزينو

• عجبني
انا شايفة أن دا قلة حياء وقلة تربية من الأمهات اللي بتعمل كدا
انا ماما من وانا صغيرة معوداني ملبسش حاجات مكشوفة قصاد اخواتي ولا قصاد بابا وياما حصلت خناقات وفي الاخر اتعودت واتربيت علي هذا الأساس وحتي امي نفسها مش بتلبس الا إسدال أو عباية بيتي محتشمة تقولي بقي دا صح ولا غلط هقولك أن دا الصح ولأن في ابهات بتهيج علي بناتها واخوات بتهيج علي اخوتهم البنات بسبب كلمة انا في بيتي البس اللي انا عايزاة

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الفاجر الهايج و jjojja
ل

ا طبعا مش عادي خالص ومفيش الكلام ده
وبعدين الست كانت بتتكلم من منطق تاني خالص مش هينفع يتناقش هنا والناس كمان بقي وشهم مكشوف وهما اللي بيهاجموها
لا في الكلام دا بس تقريبا مش ف كل البيوت

انا شايفة أن دا قلة حياء وقلة تربية من الأمهات اللي بتعمل كدا
انا ماما من وانا صغيرة معوداني ملبسش حاجات مكشوفة قصاد اخواتي ولا قصاد بابا وياما حصلت خناقات وفي الاخر اتعودت واتربيت علي هذا الأساس وحتي امي نفسها مش بتلبس الا إسدال أو عباية بيتي محتشمة تقولي بقي دا صح ولا غلط هقولك أن دا الصح ولأن في ابهات بتهيج علي بناتها واخوات بتهيج علي اخوتهم البنات بسبب كلمة انا في بيتي البس اللي انا عايزاة
فعلا دا الصح وعادي في لبس ميجبش مشاكل بس احنا الأوفر سيكا يعني كل واحد حسب متعود فعلا

هوه الموضوع مش عادي ومن رايي ان الست تكون محتشمه قدام ابنها او اخوها من ان لو الي معاهم راجل عمرو م هينظر لاخته او امه نظره شهوانيه لاكن تجنبنا لده كلو
فعلا وخصوصا أن مبقاش في حرام انك تفكر ف كدا فبقت سداح مداح

• أتفق
التفاعلات: FLAME VOLCANO
لا في الكلام دا بس تقريبا مش ف كل البيوت
اكيد فيه بس مش صح وغلط وسبب البلاوي كلها ونرجع نعيط بعدين ولا كمان بيطلعوا يقولوا ع الناس الطبيعيه انهم متخلفين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا هى مش عند كلالناس فى الناس البتبقى متعوده على كده انها تبقي براحتها قدام عيالها وان دول عيالها مش هيفكرو فيها من غير ما نراعى فتره مراهقه او سن بيكبر وليه شهوه ورغبات

• حبيته
فعلا وخصوصا أن مبقاش في حرام انك تفكر ف كدا فبقت سداح مداح
للاسف الاغلب فاهم ان الحريه هيه التربيه السليمه اه تربيه سليمه لاكن كل حاجه تكون بحدود حتي الاحترام يكون بحدود لاكن كلو بقي بيدلع وحابب اولادو كدا وللاسف وصلنا لوضع مأسوي

• بيضحكني
للاسف الاغلب فاهم ان الحريه هيه التربيه السليمه اه تربيه سليمه لاكن كل حاجه تكون بحدود حتي الاحترام يكون بحدود لاكن كلو بقي بيدلع وحابب اولادو كدا وللاسف وصلنا لوضع مأسوي
💔💔يعديها ع خير

• أتفق
التفاعلات: FLAME VOLCANO

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%