NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اهاااا افتكرت حنه عشان بنلبس بدل رقص يوميها 😂
انتو ك صحاب بتقعدو قدام بعض ب اي حاجه وملط احيانا عادي 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
اها صح أنا خدت حوار اني اقعد منغير اندر من امي😂🤦
فسدونا الناس دي ويرجعو يقولو بقيتو شراميط لي 😂😂

• بيضحكني
و يسألوا الدياثه انتشرت و العيال بقوا يعرصوا علي أمهاتهم و إخواتهم ليه خخخخخخخ 😂😂😂

• بيضحكني
كان طالع تريند تحفيل ع الست البتقولو مينفعش البس قدام مامي بهوت شورت
احا انا ماما معودانا من واحنا صغيرين نلبس القمصان الصغيره دي البتبين الاندر عشان سهله وطريه وكان الاول بابا بيزعق دلوقتي خلاص خد مناعه مبقاش يكلم😂😂😂
غير اني قلت عشان احنا بنات وبتاع طلع أن حتن البيوت الفيها شباب صغيره او مراهقين بيلبسو قدامهم كدا
وم الاخوات بس لا دي الام بتلبس قدام عيالها كدا عندي خالاتي وعيالهم بيكسفوومنهم وهما بيتعمدو تقريبا ف بردو هل كلو كدا؟
هل دا عند كلو بقي ولا عندنا بس اصل بحس مبقاش في قيود زي الاول
لا عندك انتي بس

• عجبني
هلئ اكيد عادي البنت تلبس شو مابدها بالبيت سواء فيه شباب او بس بنات لانهم بالنهاية اخوااان
والقصص الي بتنكتب انه اخ واخته اشتهو بعض وتنايكو هاي نسبة ١٪؜ بتكون من اي بيت
انا مثلا بنت وحيدة على شبين بس يكونو عندي بنفس البلد كزيارة عادي بلبس قدامهم كللل شي حتى بنطلع المزرعة مثلا وبنسبح بلبس قدامهم بكيني لانهم بضلهم اخواني بالنهاية

• عجبني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
احا انا ماما معودانا من واحنا صغيرين نلبس القمصان الصغيره دي البتبين الاندر عشان سهله وطريه وكان الاول بابا بيزعق دلوقتي خلاص خد مناعه مبقاش يكلم😂😂😂
غير اني قلت عشان احنا بنات وبتاع طلع أن حتن البيوت الفيها شباب صغيره او مراهقين بيلبسو قدامهم كدا
وم الاخوات بس لا دي الام بتلبس قدام عيالها كدا عندي خالاتي وعيالهم بيكسفوومنهم وهما بيتعمدو تقريبا ف بردو هل كلو كدا؟
الفكرة مش ف كدا ... اعتقد انهم لو عندهم ولادكهم شباب و كانوا بيلسوا كدا و هم صغيرين و مفتوح و دلع و حاجات كدا لازم يحترموا ان ولادهم كبروا و يبقا لبسهم يداري اجسامهم مش بقولك يتحجبوا انا قصدي يعني ميبقاش كل حاجة ع البحري + انه لو بيت بنات بس ف عادي اعتقد

• عجبني
فسدونا الناس دي ويرجعو يقولو بقيتو شراميط لي 😂😂
كان ردها ديما بهوي عشان ميتكتمش ودا فعلا صح وصحي بس م قدامنا😂😂😂

الفكرة مش ف كدا ... اعتقد انهم لو عندهم ولادكهم شباب و كانوا بيلسوا كدا و هم صغيرين و مفتوح و دلع و حاجات كدا لازم يحترموا ان ولادهم كبروا و يبقا لبسهم يداري اجسامهم مش بقولك يتحجبوا انا قصدي يعني ميبقاش كل حاجة ع البحري + انه لو بيت بنات بس ف عادي اعتقد
فعلا

• عجبني
التفاعلات: EL_BEBO
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Matwally
  • حبيته
هلئ اكيد عادي البنت تلبس شو مابدها بالبيت سواء فيه شباب او بس بنات لانهم بالنهاية اخوااان
والقصص الي بتنكتب انه اخ واخته اشتهو بعض وتنايكو هاي نسبة ١٪؜ بتكون من اي بيت
انا مثلا بنت وحيدة على شبين بس يكونو عندي بنفس البلد كزيارة عادي بلبس قدامهم كللل شي حتى بنطلع المزرعة مثلا وبنسبح بلبس قدامهم بكيني لانهم بضلهم اخواني بالنهاية
شكلك م مصريه ف مصر الوضع مختلف

المراهقين يلي يشاهدوكم مساكين😂

• عجبني
  • محزن
  • محزن
يلهوي اي القرف دا
هانت ان شاء اللله خير ... كدا كدا المادتين البعد العيد يعتبروا بر ال gpa

المواضيع المشابهة

عودة