NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خواطر لا احب هؤلاء الاشخاص

R O M A

نسوانجى مخضرم
العضوية الذهبيه
نمبر وان سحاقية
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
لا أحب مخالطة الاشخاص الذين يجعلوني في حالة دفاع دائم، ادافع عن أفكاري عن قصدي، عن نفسي، عن حقي، وعن آمالي

العلامة احمد خالد توفيق

• أتفق
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح, أحمد السويسي, Adam Afndena و 2 آخرين
لا أحب مخالطة الاشخاص الذين يجعلوني في حالة دفاع دائم، ادافع عن أفكاري عن قصدي، عن نفسي، عن حقي، وعن آمالي

العلامة احمد خالد توفيق
انا بقى عكسك
لسبب ما انا بلاقي متعة في المناقشات الطويلة القائمة على اثبات او نفي فكرة، وبعتبر مخالطتي لناس مستعدة تناقشني هو تطوير لنفسي في المهارة دي

انا بقى عكسك
لسبب ما انا بلاقي متعة في المناقشات الطويلة القائمة على اثبات او نفي فكرة، وبعتبر مخالطتي لناس مستعدة تناقشني هو تطوير لنفسي في المهارة دي
في فرق بين المناقشة وان الطرفين يستفادو وان في طرف مش بيعمل حاجه غير الهجوم دون علم

العلامة احمد خالد توفيق

117594363-3173223659465810-4947533848602454082-n

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

العلامة احمد خالد توفيق
عادي بحب الناس دي اوي بجد احب استفزهم اسمعهم واقول اه او ماشي بيبقي شعور حلو🚶

في فرق بين المناقشة وان الطرفين يستفادو وان في طرف مش بيعمل حاجه غير الهجوم دون علم
المهاجمون دول بيطوروا مهارة الاقناع عندك اكتر، انك تقنع شخص بيعترض فقط اصعب كتير من انك تقنع شخص بيناقش

العلامة احمد خالد توفيق
**** عليك يا برنس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%