NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تحفه مستوي الخيال و التفاصيل كبير جدا سامح لي القارء يعيش وسط القصه الدمج بين الدكتاتوريه الموجوده في كوريا المشاليه و ده بعد ما عممتها على العالم كله و حكومه العالم الواحد و مستوي الخيال من فضائين يدل ان الجزء ده هو مجرد بدايه لي قصه تحفه
تسلم و**** علي كلامك ده فوق راسي الفكره بس حبيت اكتب حاجه مختلفه وبتاع حبيبي يا حماده تسلم❤️❤️❤️🤝

• حبيته
التفاعلات: حماده فتحي محمود
مع احترامي الكامل ....

دة مستوى عالي اوي صعب على اي حد يوصل للدرجة دي من التمكن يا برفيسور.

انت عيشتني احداث لسة بعد اكتر من 100 عام ... بجد وبكل شفافية شااااااابوووووو 👏👏

بس انت كدة بتخم على فكرة 😮‍💨 انت كاتب جزء واحد اد قصتي كلها 😭😭

الجزء مش طويل حبة على قصة متسلسه ؟؟

ولا انا مش واخدة بالي
تسلميلي يا رودي ايه الكلام الكبير ده انا مبسوط جامد و**** ان الفكره اتفهمت وملغبططش الدنيا ده اللي كان مقلقني..بلص قصتي فيها حكايات كتير ف عايز اخلصها ف خمس اجزاء ف تقريبا الجزء الأول اصغر جزء في الخمس اجزاء ف مش عارف بقا😂❤️❤️❤️❤️🤝

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
  • بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
@HAJAR HR
اختاااااه انا بهزر اتمني تكوني متقبله😂🙏ولو مش متقبله قولي للاخ ده ع الخاص @𝐄𝐋.𝐁𝐑𝐎𝐅𝐄𝐒𝐒𝐎𝐑
حفاظنا بس علي الكرامه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🙏
بلا خاص بلا عام انا فيا حوارات ومنزعج والجماعه اللي ف الخليج دول اغنيه ومش فارقه معاهم😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: 𝐄.𝐋.𝐁.𝐑.𝐎.𝐅.𝐄.𝐒.𝐒.𝐎.𝐑
  • بيضحكني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
متبقاش البروفيسور لو مطلعتش عين أهلنا معاك وسوحتنا 🤣🤣🤣🤣
اما نشوف واخدنا ع فين ياعمنا
يسطا دي حلاوه القصه لما تبقا قاعد بتفكر كده وبعدين احنا لسه مقفلناش ولا قفله من بتوعنا😂😂😂🤝

تسلميلي يا رودي ايه الكلام الكبير ده انا مبسوط جامد و**** ان الفكره اتفهمت وملغبططش الدنيا ده اللي كان مقلقني..بلص قصتي فيها حكايات كتير ف عايز اخلصها ف خمس اجزاء ف تقريبا الجزء الأول اصغر جزء في الخمس اجزاء ف مش عارف بقا😂❤️❤️❤️❤️🤝

لاء الأحداث متناسقة اويييييي ... مفيش ولا لحظة حسيت أن الأحداث هربت منك بالعكس كل كلمة ولفظ وصلني معناه بالضبط .

وبالنسبة أن الجزء دة اصغر جزء لاء كدة هنحمرق بقى 😅😅😅

لك ان تتخيل قصتي ثلاث اجزاء لحد الوقت مش اد الجزء دة 😱😱

عموما الف مبروك مقدما لك كرسي محجوز في التكريم 💪💪

• حبيته
التفاعلات: 𝐄.𝐋.𝐁.𝐑.𝐎.𝐅.𝐄.𝐒.𝐒.𝐎.𝐑

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%